خانهاخبار
انتشار بسته امنیتی ماه دسامبر برای (Galaxy A5 (2016 سامسونگ

انتشار بسته امنیتی ماه دسامبر برای (Galaxy A5 (2016 سامسونگ

بسته امنیتی ماه دسامبر از روز گذشته برای (Galaxy A5 (2016 منتشر شد. در حال حاضر فعلا نسخه‌های آنلاک شده این گوشی در هلند موفق به دریافت آن شده‌اند. سامسونگ می‌گوید برخی موارد و باگ‌های درونی سیستم گوشی مذکور هم در این بسته تازه رفع شده‌اند.
۱۳۹۶/۹/۱۷

گوشی Galaxy A5 (2016) ظاهرا اولین گلکسی سامسونگ است که بسته امنیتی ماه دسامبر را دریافت می‌کند. این به‌روزرسانی نرم افزاری شامل بسته امنیتی تازه، بهینه‌سازی برخی موارد عملکردی سیستم گوشی و همچنین رفع برخی باگ‌های آن است؛ البته هنوز مشخص نیست که آیا مشکل تأیید شبکه ارتباطی Wi-Fi هم مرتفع می‌شود یا خیر. سامسونگ روز گذشته جزئیات فایل نرم افزاری بسته امنیتی ماه دسامبر را منتشر کرد و حالا شاهد هستیم که دارندگان گوشی‌های Galaxy A5 (2016) در هلند آن را دریافت کرده‌اند.

به‌روزرسانی دسامبر Galaxy A5 (2016)

حجم فایل به‌روزرسانی تازه Galaxy A5 (2016) حدودا 200 مگابایت است و نسخه سفت افزاری این گوشی را به A510FXXU4CQL1 تغییر می‌دهد. بسیاری از کاربران گوشی مذکور پس از دریافت و نصب بسته امنیتی ماه اکتبر گزارش کردند که اتصال آن‌ها به شبکه ارتباطی Wi-Fi دچار مشکل شده است و دستگاهشان به علت خطای تأیید هویت قادر نیست به Wi-Fi متصل شود. به‌روزرسانی نرم افزاری تازه این گوشی حالا قرار است بسیاری از باگ‌های آن را رفع کند و هرچند جزئیات این باگ‌ها فعلا مشخص نیست، انتظار می‌رود مشکل اتصال به شبکه Wi-Fi هم با ارتقای نرم افزاری گوشی رفع شود. این به‌روزرسانی تازه همچنین قرار است پایداری گوشی را در حالت شارژ هم بهبود ببخشد اما هنوز نمی‌دانیم منظور سامسونگ از این مورد دقیقا چیست. انتظار می‌رود عملکرد کلی گوشی پس از نصب بسته ماه دسامبر از همه نظر بهینه‌سازی شود.

image

به‌روزرسانی ماه دسامبر در حال حاضر برای همه گوشی‌های آنلاک Galaxy A5 (2016) که شهروندان هلندی تهیه کرده‌اند، در دسترس قرار گرفته است. اگر نوتیفیکیشن این به‌روزرسانی به گوشی شما هم رسید، با تأیید شما به‌صورت خودکار دریافت و نصب خواهد شد اما اگر تا چند هفته آینده موفق به دریافت آن نشدید، وضعیتش را به‌صورت دستی پیگیری کنید. برای این منظور به منوی تنظیمات بروید و وارد قسمت Software Update شوید. گزینه Download Updates Manually را انتخاب کنید تا گوشی شما به دنبال همه به‌روزرسانی‌های موجود بگردد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محسن

۱۳۹۷/۱/۲۴
سلام وقتی سیمکارت دوم میندارزم برای ریجستری باید گزینه انتقال مالکیتو بزنم ولی وقتی این کارو میکنم میاره گوشی شما شامل این طرح نمیباشد

زهرا

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
من این بروز رسانی رو انجام دادم پوشه سامسونگ گیم اضافه شده وتغییر دیگری نیست
بنظر تون ایا اندروید ۸ برای این گوشی میاد یا نه چون باگ زیاد داره