خانهاخبار
ویدیوی آنباکسینگ Nova 2S هوآوی قبل از معرفی رسمی

ویدیوی آنباکسینگ Nova 2S هوآوی قبل از معرفی رسمی

هوآوی قصد دارد میان رده سطح بالای Nova 2S را رسما معرفی کند. تصاویر زنده این گوشی بارها منتشر شده است و امروز هم چند ویدیو جعبه‌گشایی آن در یوتیوب فاش شد. طراحی ظاهری آن تا حدودی شبیه Honor V10 است که به تازگی رونمایی شد.
۱۳۹۶/۹/۱۶

اگر شما هم از کاربران مشتاق فناوری هستید و دائما به وبگردی می‌پردازید، احتمالا در خلال روزهای گذشته بارها خبرهای مختلفی درباره Nova 2S را مشاهده کرده‌اید. این گوشی میان رده تازه هوآوی از سری Nova است و تصاویر زنده مختلفی از آن در روزهای گذشته لو رفت. این گوشی همچنین اخیرا در پایگاه رگولاتوری TENAA دیده و فهرستی هم از مشخصات فنی آن منتشر شد. علاوه بر همه این موارد، کمپانی هوآوی دعوت‌نامه‌ رویداد برگزاری معرفی گوشی مذکور را برای تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) منتشر کرد و رونمایی آن را به تأیید رساند. حالا ویدیوهای مختلفی در یوتیوب منتشر شده‌اند و جعبه گشایی گوشی Nova 2S را پیش از معرفی رسمی آن به نمایش می‌گذارند.

این ویدیوها نمای ظاهری و طراحی گوشی Nova 2S را به خوبی نشان می‌دهند و در آن‌ها شاهد هستیم که کمپانی هوآوی قرار است بازهم یک میان رده سطح بالا و شیک معرفی کند. این گوشی بسیار زیبا به نظر می‌رسد و شبیه یک پرچم‌دار مدرن طراحی شده است. برند زیرمجموعه هوآوی یعنی Honor روز گذشته هم یک گوشی تازه را به نام Honor V10 یا Honor View 10 در حالی معرفی کرد که در کنار قیمت متوسطش از طراحی سطح بالا بهره می‌برد و از ویژگی‌های فنی پرچم‌دار هم پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد هوآوی با رونمایی از Nova 2S هم قصد دارد همین سیاست را دنبال کند. در این ویدیو شاهد هستیم که این گوشی تازه به پنل پشتی از جنس شیشه باکیفیت مجهز شده است و دو دوربین سلفی و همچنین دو دوربین اصلی دارد. در نمای روبرو هم به خوبی می‌توان طراحی بدون حاشیه پنل نمایش و پشتیبانی آن از نسبت تصویر 18:9 را مشاهده کرد. این گوشی تازه هم مانند Honor View 10 علی‌رغم کاهش حاشیه‌ها در پنل نمایش همچنان به دکمه فیزیکی خانه در حاشیه پایین مجهز شده است که به عنوان حسگر اثرانگشت هم عمل می‌کند. در ادامه یکی از این ویدیوها را تماشا کنید.

ظاهرا هوآوی قصد دارد در اقدامی تازه یک هدفون هم به عنوان اکسسوری به همراه Nova 2S عرضه کند. علاوه بر این هدفون همچنین آداپتور شارژر و کابل USB هم در جعبه این گوشی وجود دارد.

براساس خبرهای قبلی باید بگوییم که گوشی Nova 2S صفحه نمایش 6 اینچی دارد و از پردازنده Kirin 960 هوآوی که پرچم‌دار سال 2016 است، قدرت می‌گیرد. این گوشی به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود و دوربین اصلی آن هم مانند Honor V10 دو لنز 20 و 16 مگا پیکسلی دارد. دوربین اصلی Nova 2S همچنین به دیافراگم 1.8 مجهز شده است و حسگر دوگانه سلفی آن هم در پنل جلو از دو لنز 20 مگا پیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این موارد انتظار می‌رود سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی EMUI 8.0 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی مذکور نصب شوند. این گوشی از تکنولوژی تشخیص چهره، پرداخت موبایلی NFC و Hi-Fi هم پشتیبانی می‌کند اما فعلا اطلاعات دقیقی درباره قیمت نهایی آن در دسترس نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۹/۱۶
فقط نقره ایش خوبه مشکیش جذاب نبود قرمزش هم برا خانوما خوبه