خانهاخبار
عرضه گوشی پرچمدار HTC U12 با حاشیه‎های باریک و نمایشگر 4K

عرضه گوشی پرچمدار HTC U12 با حاشیه‎های باریک و نمایشگر 4K

شرکت HTC در سال آینده از گوشی پرچمدار جدیدش رونمایی خواهد کرد؛ مشخصات این مدل که احتمالاً با نام HTC U12 عرضه خواهد شد، به‌تازگی فاش شده است. به‌نظر می‎رسد پرچمدار جدید شرکت تایوانی‌ به صفحه‌نمایش بدون لبه‌ 4K و دوربین دوگانه مجه ز خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۱۶

 انتظار می‌رود شرکت تایوانی HTC از گوشی پرچمدار جدید خود در نیمه اول سال آینده رونمایی کند و به‎تازگی، اطلاعات جدیدی از این مدل به‎دست آمده است. نام‌گذاری پرچمداران HTC، روند چندان ثابتی نداشته است؛ به همین جهت، مشخص نیست آیا مانند امسال، پرچمدار بعدی این سازنده‌ی آسیایی از یک سری جدید معرفی خواهد شد یا راه برادر قبلی‌اش یعنی HTC U11 را ادامه می‌‏دهد. به همین جهت، فعلاً امیدوار هستیم که پرچمدار جدید اچ‌‏تی‌سی به تبعیت از نسل قبلی، با نام تجاری HTC U12 عرضه شود.

براساس اطلاعات به‏دست آمده، پرچمدار 2018 شرکت HTC به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود از نمایشگر 4K استفاده می‏کند. بسیاری از طرفداران HTC احتمالاً به‌خاطر دارند که گوشی HTC 10 فاقد دوربین دوگانه بود؛ هرچند، دوربین این گوشی در زمینه‌ی عکاسی عملکرد بسیار خوبی دارد و در هنگام عرضه، U11 به بهترین گوشی در زمینه‏‌ی عکاسی مبدل شد. به همین جهت، شرکت HTC تصمیم دارد تا مانند سازندگان دیگر، در نهایت از ترکیب دو سنسور برای دوربین اصلی پرچمدار جدیدش استفاده نماید.

image

علاوه‌بر دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش با رزولوشن 4K، شرکت اچ‏‌تی‌سی تصمیم دارد تا حاشیه‌های اضافی را از اطراف نمایشگر پرچمدار جدید خود حذف کند. به همین جهت، HTC U12 مانند بسیاری از محصولاتی که در سال آینده عرضه خواهد شد، طراحی بدون لبه‌ دارد. جک هدفون 3.5 میلی‌متری که مدتی است از برخی از گوشی‌های هوشمند کنار گذاشته، در HTC U12 نیز وجود ندارد و علاقه‌مندان را مجاب می‎کند تا هدفون‎های جدیدی را خریداری نمایند. در حال‌حاضر، اطلاعاتی که پیرامون HTC U12 می‌دانیم، به این موارد محدود شده است؛ هرچند، از صحت آن‎ها مطمئن نیستیم زیرا هنوز برای پیش‌بینی مشخصات پرچمدار جدید تایوانی‏‌ها بسیار زود است. با این‌حال، باید به این موضوع اشاره کرد که عرضه پرچمدار HTC U12 با صفحه‌‏نمایش 4K کمی غیرمحتمل به‌نظر می‌رسد؛ این گوشی در صورت تجهیز به صفحه‌نمایش کشیده 18:9، احتمالاً با نمایشگری با رزولوشن Quad HD + در دسترس قرار خواهد گرفت.

گوشی HTC U11 در مجموع، محصولی موفق بود؛ هرچند، فروش آن با انتظارات شرکت سازنده تفاوت داشت. این مدل را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های عرضه شده توسط HTC در زمینه‎ی عکاسی عنوان کرد و صفحه‎نمایش آن‌را ستود. با وجود طراحی دوست‌داشتنی HTC U11، این مدل از شاخصه‌های لازم برای رقابت با Galaxy S8 و LG G6 برخوردار نبود؛ حاشیه‌های زیاد باعث شده بود تا علاقه‌مندان، پرچمدار امسال اچ‌‏تی‎سی را نادیده بگیرند.

image

تایوانی‌ها مدتی پیش، گوشی HTC U11 Plus را معرفی کرده‎اند که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و مانند پرچمداران امسال، به صفحه‌نمایش کشیده 18:9 مجهز شده است. با این‌حال، U11 Plus دوربین دوگانه ندارد.

شرکت HTC، مدتی پیش بخشی از تیم تحقیق و توسعه‌ی خود را به گوگل واگذار کرد؛ همین موضوع باعث شده بود تا شک و تردید‌هایی نسبت به اینکه چه سرنوشتی در انتظار اچ‌تی‌سی در بازار موبایل است، وجود داشته باشد. با این‌حال، تایوانی‌ها همچنان به حضور خود در بازار موبایل ادامه خواهند داد؛ البته سال آینده، احتمالاً بیشتر مدل‌های رده‌بالا توسط اچ‌تی‌سی معرفی می‎شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۹/۱۸
هنگ تی سی و دیگر هیچ

Armin

۱۳۹۶/۹/۱۶
جاست سونی

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۹/۱۶
همین سالی یه گوشی بزنه سنگینتره

Arya

۱۳۹۶/۹/۱۶
پاینده باد HTC

Ba

۱۳۹۶/۹/۱۶
ایول حرف نداری