خانهاخبار
نظرسنجی: بهترین مکان برای قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت گوشی کجاست؟

نظرسنجی: بهترین مکان برای قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت گوشی کجاست؟

امروزه اسکنر اثر انگشت به یک ویژگی ثابت در گوشی‌های هوشمند بدل شده است؛ با این حال بسیاری از کاربران بر سر اینکه کدام قسمت بهترین مکان برای تعبیه این حسگر است با هم اختلاف دارند.
۱۳۹۶/۹/۱۳
image

سال 2017 سالی برای فراگیر شدن اسکنر اثر انگشت در تمام رده‌های گوشی‌های هوشمند بود. درحالی چند سال پیش تنها تعداد معدودی از پرچمداران از اسکنر اثر انگشت استفاده می‌کردند، در سال میلادی جاری حتی گوشی‌های ارزان قیمت بازار نیز به این ویژگی مجهز شدند.

سیاست شرکت‌های مختلف در تعیین محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت بایکدیگر فرق دارد. مثلا اپل ترجیح می‌دهد این حسگر را در جلو گوشی تعبیه کند، سامسونگ اسنکر اثر انگشت را در پشت دستگاه قرار می‌دهد و سونی لبه کناری گوشی را برای تعبیه این اسکنر انتخاب می‌کند.

بسیاری از کاربران معتقدند قرار گرفتن اسکنر در پشت دستگاه کار کردن با گوشی را راحت‌تر می‌کند، اما برخی دیگر جلو دستگاه را بهترین مکان برای قرار گرفتن این حسگر می‌دانند. دسته سومی هم وجود دارد که لبه کناری را از دو مورد دیگر بهتر می‌دانند.

به نظر شما اسکنر اثر انگشت گوشی بهتر است کجای گوشی قرار بگیرد که راحتی و عملکرد بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد؟

 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

هادی

۱۳۹۹/۲/۲۲
بنظر من بغل گوشی بهترین محل برای اثر انگشت با یک دست خیلی راحت، و در دسترسه

حسین

۱۳۹۸/۱۰/۹
به نظر من پشت موبایل اصلا جایه خوبی نیس

حسین

۱۳۹۸/۱۰/۹
به نظر من هر جا غیر از پشت گوشی

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۹/۱۷
دیدید گفتم حسگر پشت گوشی کنار دوربین note 8 جای خوبی هست

محمد

۱۳۹۶/۹/۱۶
من طرفدار سونی نیستم اما اگر نگاه کنین بهترین جا برای قرار گیری کنار گوشیه چون جلوی باید فقط نماشگر باشه و دیگه نمیشه استفاده گرد پشت گوشی هم هر چه ساده تر باشه قشنگ تر میشه البته در بعضی گوشی ها هم قشنگ تعبیه شده مثل nova 2 s8 note 8 ولی بازم کنا ر گوشی راحت تره خودتون امتحان کنین البته با یک دست