خانهاخبار
عملکرد خیره‌کننده پرچمدار Honor V10 هوآوی در بنچمارک AnTuTu

عملکرد خیره‌کننده پرچمدار Honor V10 هوآوی در بنچمارک AnTuTu

گوشی پرچمدار Honor V10 هوآوی در آزمون AnTuTu، موفق شده است امتیاز بسیار بالایی به‌دست آورد. با وجود اینکه Honor V10 قیمت کم‌تری از میت 10 دارد، AnTuTu آن‌را تقریباً هم‌سطح با فبلت رده‌بالای جدید هوآوی دسته‌بندی کرده است.
۱۳۹۶/۹/۱۲

ساب‌برند Honor هوآوی، به‌تازگی از گوشی پرچمدار جدید خود با نام Honor V10 رونمایی کرده است. این مدل به تراشه Kirin 970 و شش گیگابایت رم مجهز شده است؛ به همین جهت، جای تعجب ندارد که عملکرد پرچمدار جدید Honor V10 در حد و اندازه‌ی انتظارات شما باشد. گوشی جدید Honor به‌تازگی در آزمون AnTuTu فاش شده است و نتایج به دست آمده از بررسی این گوشی، امتیاز خیره‏کننده 165584 را ارائه می‌دهد.

Honor V10 را می‌توان ترکیبی از دو گوشی میت 10 و میت 10 پرو دانست که البته قیمت بسیار کم‌تری نسبت به آن‎ها دارد. این مدل با دریافت 165 هزار امتیاز در AnTuTu، یک پله پایین‎تر از برادران چینی خود یعنی میت 10 و میت 10 پرو قرار می‎گیرد؛ میت 10 موفق به کسب 175426 امتیاز شده است و نسخه «پرو» نیز با کسب 178510 امتیاز در رتبه دوم قرار می‎گیرد. با این‌حال، Honor V10 پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل‌های قبلی از جمله Honor 8 Pro و Honor 9 داشته است که توانسته‌ بودند 128 هزار و 143 هزار امتیاز در بنچمارک AnTuTu به‎دست آورند.

image

به‌نظر می‌رسد Honor V10، عملکرد خیره‎کننده خود را به تراشه پرچمدار Kirin 970 مدیون است؛ در این تراشه از ترکیب چهار هسته پردازشی Cortex A73 و چهار هسته پردازشی Cortex A53 استفاده شده است. واحد پردازشگر گرافیکی Kirin 970 از دوازده هسته پردازشی استفاده می‎کند و هوآوی، مصرف انرژی را در تراشه پرچمدار جدیدش کاهش داده است. بنابر ادعای هوآوی، Kirin 970 به لطف NPU (واحد پردازش عصبی) می‌تواند نزدیک به 2000 هزار تصویر را در هر دقیقه پردازش کند که Honor V10 نیز از مزایای هوش مصنوعی چیپ‌ست جدید هوآوی برخوردار شده است.

Honor V10 به نمایشگر 5.99 اینچی Full HD + مجهز شده است که رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل دارد؛ پنل صفحه‎نمایش این مدل، IPS LCD است و ساب‌برند آنر، حاشیه‎های اضافی اطراف نمایشگر را حذف کرده است. پرچمدار جدید برند چینی، با دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی ارائه می‌شود که دهانه لنزی F1.8 داشته و می‌تواند لبخند و چهره را در هنگام عکاسی تشخیص دهد. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با F2.0 استفاده شده است. باتری 3750 میلی‎آمپر ساعت لیتیوم پلی‌مری Honor V10 برای یک روز استفاده از این گوشی، جوابگو خواهد بود و به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اختصاصی هوآوی موسوم به SuperCharge، می‏توانید آن‌را در مدت 30 دقیقه تا 58 درصد شارژ کنید.

image

ساب‌برند آنر، گوشی Honor V10 را در چین ارائه داده است؛ نسخه پایه این گوشی با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه، 409 دلار قیمت دارد. در صورتی‌که بودجه خود را افزایش دهید، Honor V10 با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه به مبلغ 454 دلار قابل خریداری است. باید اشاره کرد که قدرت‌مندترین نسخه Honor V10 با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه، تنها 530 دلار قیمت دارد که از Mate 10 و Mate 10 Pro کم‏تر است.

ساب‌برند آنر تصمیم دارد تا گوشی Honor V10 را در تاریخ 5 دسامبر به صورت جهانی عرضه کند؛ البته در رابطه با نسخه جهانی Honor V10، اطلاعات چندانی وجود ندارد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مجتبی

۱۳۹۷/۲/۴
تا بیاد حتما فلفور میخرمش عجب رخی داره خدایی عالیههههههههههههههههه

اشکان

۱۳۹۶/۹/۲۰
به محض این که برسه بازار ایران میخرمش

ابراهیم

۱۳۹۶/۹/۱۲
آقا دمش گرم خدایی ترکونده با ۴۰۰ دلار همچین قدرتی رو هیچ گوشی ای نداره بلااستثنا...
من از اول عاشق آنر بودم ، برندی که با قیمت اقتصادی محصولات فوق العاده قدرتمند ، زیبا ، خوش ساخت و خوش دستی ارائه میده...
اینو من نمیگم همه سایت های معتبر فناوی میگن...
کاش مردم هم قدرشو بدونن و بیخیال چینی بودن و اینجور مسائل بشن...

اشکان

۱۳۹۶/۹/۱۲
داداش کدوم خیره کننده‌؟؟؟ خب وقتی این پردازنده رو رو داره معلومه باید امتیازش همین قدر باشه، حالا چه صد دلار چه هزار دلار!!!! عملکرد خوبشو قبلا تو میت 10 دیدیم و الانم همونه دیگه تعجب نداره این امتیاز! نکنه انتظار داشتی پردازنده این موبایل برخلاف میت 10مثلا صد هزار امتیاز کمتر بگیره چون ارزون تره‌؟

جواد 305

۱۳۹۶/۹/۱۲
عالیههههههههههههههههههههههه