خانهاخبار
شیائومی Mi Mix 2 یکی از رقبای اصلی iPhone X وارد بازار ایران شد

شیائومی Mi Mix 2 یکی از رقبای اصلی iPhone X وارد بازار ایران شد

شیائومی می میکس ۲، یکی از زیباترین گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۷ به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه مطلب می‌توانید از مشخصات بارز به همراه قیمت آن در بازار کشورمان مطلع شوید
۱۳۹۶/۹/۱۲

شیائومی بسیار زودتر از دیگر کمپانی‌های معروف تولید کننده گوشی‌ هوشمند مانند اپل، سامسونگ و ال‌جی دست به تولید پرچمدار با صفحه‌نمایش کم حاشیه زد. آبان سال گذشته (۱۳۹۵) زمانی که نسل اول می میکس برای نخستین بار معرفی و روانه بازار شد همه شگفت زده شدند که یک گوشی هوشمند تا چه حد می‌توان از حاشیه کمی در اطراف صفحه‌نمایش برخوردار باشند. در آن زمان به می میکس لقب آینده آیفون را می‌دادند. شیائومی  نیز بی کار ننشست و پس از گذشت یک سال نسل جدید این گوشی زیبا را با نام می میکس ۲ معرفی کرد. حال پس از گذشت چند ماه از تولید و عرضه رسمی این گوشی، شاهد ورود آن به بازار کشورمان هستیم. می میکس ۲ با توجه با قیمت ۵۰۰ دلاری که در بازارهای جهانی دارد، در ایران نیز با قیمت خوبی به فروش می‌رسد. البته هنوز عرضه این گوشی به صورت رسمی با گارانتی و پشتیبانی رسمی شرکت اسوشید تجارت آغاز نشده است اما با این حال نیز یکی از بهترین پرچمداران ۲۰۱۷ با ارزش خرید بسیار بالا در بازار ایران محسوب می‌شود، البته به شرطی که بتوانید آن را در بازار کشورمان پیدا کنید! چرا که این گوشی در بازار به صورت محدود وارد شده و یافتنش نسبت به دیگر پرچمداران کمی مشکل است.

image

از لحاظ ظاهری در نگاه اول شیائومی می میکس ۲ ممکن است حاشیه کمتری در اطراف صفحه‌نمایش نسبت به آیفون X داشته باشد. دلیل اصلی این موضوع این است که در می میکس ۲، دوربین و دیگر سنسورهای قاب جلوی گوشی را به پایین صفحه‌نمایش منتقل شده است و همانند آیفون X دیگر خبری از نوار مشکی رنگ در بالای صفحه‌نمایش آن هم وسط نیست! اما اگر دقیق‌تر به این موضوع بپردازیم، متوجه خواهیم شد که آیفون X با آن نوار مشکی رنگ زشت در بالای صفحه‌نمایش باز هم کم‌ حاشیه‌تر از می میکس ۲ است. 

گوشیاندازه صفحه‌نمایشنسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه
iPhone X۵.۸ اینچ۸۲.۹٪
Mi Mix 2۵.۹۹ اینچ۸۰.۸٪

مشخصات بارز Xiaomi Mi Mix 2

image
صفحه‌نمایش ۵.۹۹ اینچ - ۱۰۸۰x۲۱۶۰ - IPS LCD پیکسل
پردازندهاسنپ‌دراگون ۸۳۵ - هشت هسته‌‌ای (۴ هسته ۲.۴۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی)
رم۶/۸گیگابایت
دوربین اصلی۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۵ مگاپیکسل
حافظه داخلی۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت +  پشتیبانی از MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت
باتری۳،۴۰۰ میلی‌آمپر
سیستم‌عاملاندروید ۷.۱ نوقا
وزن۱۸۵ گرم
شیائومی Mix Mix 2 را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت 2,399,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

فرید

۱۳۹۶/۹/۲۹
به دوستانی که طرفدار این برند هستن تبریک میگم. در ضمن توی فروش در کل دنیا برندهای سونی اچ تی سی و ال جی جایی بین 5 برند پرفروش ندارن شیائومی به تازگی 4مین برند پرفروش دنیا شد...از لحاظ سرعت و زیبایی با آیفون ایکس برابری میکنه و بنظرم ارزش نداره بخاطر 5درصد جزئیات بیشتر عکس ها در نور شب 4 تومن پول اضافه داد... از حالا منتظر mi 7 باشید ?

امیررضا

۱۳۹۶/۹/۲۶
شهاب جون
داداچ همین که شیائومی اولین گوشی بدون حاشیه جهان رو ساخت (mi mix )و البته با قیمت مناسب،این خودش یعنی جسور و خلاق.خواهشا دیگه اینو قبول کن که اگه نکنی بدجور خودت زدی به اون راه. الجی سامسونگ اپل و بقیه برند ها از این گوشی تو ساخت پرچمداراشون کپی کردن داداچ میفهمی کپی کردن.با اپل و الجی و دیگر برند ها کارندارم بیا قبول کن سامسونگ هرچی زده از یک برند ، چند تا چند تا کپی کرده یکیش هم از این برند.یک سوم قیمت آیفون x با هر مقدار حافظه داخلی.البته این وقتی اومد 2 میلیون و 400 بود اون وقتی اومد 24 میلیون رند بود جیگر.راس میگی یک سوم نیست یک دهم شاید باس میگفتم.
من فقط گفتم این برند و گوشی هاش عالین ، به برند ها وگوشی های دیگه مثل بعضیا فحش ندادم.آرررره:)

سیاوش

۱۳۹۶/۹/۲۳
آخه مگه آدم عقلش کمه با این قیمت به جای این میشه gs8 خرید گوشی چینی تا زمانی خوبه که بیاد امکانات یک گوشی خیلی خوب با قیمت خیلی کمتر بده نه 2.400

mehrshad

۱۳۹۶/۹/۲۱
کلا معلومه شائومی دستت نگرفتی
اگه واقعا استفاده کرده باشی میفهمی چی خوبه چی بده

mehrshad

۱۳۹۶/۹/۲۱
قیمت کم تر طراحی قشنگ تر?