خانهاخبار
پرچم‌دار تاشو سامسونگ به نام W2018 با دو صفحه نمایش مجزا معرفی شد

پرچم‌دار تاشو سامسونگ به نام W2018 با دو صفحه نمایش مجزا معرفی شد

سامسونگ سرانجام تازه‌ترین گوشی پرچم‌دار تاشو W2018 را رسما معرفی کرد. این گوشی از مشخصات فنی پرچم‌دار پشتیبانی می‌کند اما هنوز دقیقا مشخص نیست که به جز چین قرار است وارد بازار کدام کشورها شود.
۱۳۹۶/۹/۱۲
image

پس از انتشار شایعه‎ها و گزارش‌های مختلف، سامسونگ سرانجام روز گذشته گوشی تاشوی تازه‌اش را به نام W2018 در خلال رویدادی در شهر شایمن چین رسما معرفی کرد. این گوشی درواقع یک گوشی تاشو پرچم‌دار است که از طراحی سطح بالایی بهره می‌برد و به دو صفحه نمایش مجزا مجهز شده است. کمپانی سامسونگ در دهه اخیر هر ساله با معرفی یک گوشی تازه از سری W به کسب درآمد برای خیریه‌های مختلف پرداخته و W2018 را هم به عنوان نسخه ویژه دهمین سال این برنامه معرفی کرده است.

image

ویژگی‌ها و مشخصات فنی W2018 سامسونگ

بدنه گوشی W2018 سامسونگ از جنس فلز و شیشه طراحی شده است و در دو رنگ طلایی و نقره‌ای پلاتینوم عرضه می‌شود. این گوشی تاشو در ابعاد 132.2 × 63.2 × 15.9 میلی‌ متر ساخته شده است و 247 گرم وزن دارد. روکش Gorilla Glass پنل پشتی آن را پوشانده است و از لولی دو محوره از جنس آلیاژ روی بهره می‌برد. گوشی مذکور همچنین به صفحه کلید فیزیکی عددی و حروفی و D pad مجهز شده است.

image

صفحه نمایش 4.2 اینچی روی بدنه از نوع Super SMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی در نظر گرفته شده و پوشش محافظ Gorilla Glass 5 روی آن را پوشانده است. صفحه نمایش داخلی هم 4.2 اینچی است و از وضوح تصویر فول اچ دی پشتیبانی می‌کند. W2018 از پردازنده پرچم‌دار کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت رم دارد.

این گوشی همچنین در دو نسخه با حافظه داخلی مختلف معرفی شده است. هر دو نسخه 6 گیگابایت رم دارند اما حافظه داخلی‌شان 64 و 256 گیگابایت است.

دوربین اصلی این گوشی به یک لنز 12 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.5 در پنل پشتی مجهز شده و حسگر سلفی‌اش 5 مگا پیکسلی است. این دوربین‌ها هر دو از ویژگی پایداری تصویر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کنند. دیافراگم دوربین اصلی گوشی مذکور در نور کافی فضا برابر 2.4 است اما در شرایط با نور کم به 1.5 تغییر پیدا می‌کند تا کاربران بتوانند تصاویر با کیفیت‌تری را ثبت کنند.

image

حسگر اثرانگشت W2018 در پنل پشتی و در کنار ماژول اصلی تعبیه شده است. این گوشی همچنین به دکمه فیزیکی اختصاصی برای دسترسی به دستیار بیکسبی در کناره سمت چپ مجهز شده و ظرفیت باتری‌اش معادل 2300 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. پرچم‌دار تازه سامسونگ پورت USB Type-C دارد و سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود.

کمپانی سامسونگ قرار است گوشی W2018 را به خریداران آن با خدمات اختصاصی مانند سرویس تحویل ویژه در فرودگاه و ایستگاه‌های راه‌آهن ارائه کند و علاوه بر این خدمات رفع باگ‌های نرم افزاری، تعویض صفحه نمایش با هزینه کم و همچنین خط تلفن انحصاری برای مشتریان VIP را هم در دستور کار دارد.

گوشی W2018 در کشور چین از سوی اپراتور China Telecom به کاربران ارائه می‌شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت نهایی و احتمال عرضه جهانی گوشی مذکور در دسترس نیست. البته طراحی ظاهری، مشخصات فنی و ویژگی‌های این گوشی تاشو نشان می‌دهد که احتمالا به قیمت بالای وارد بازار خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)