خانهاخبار
نسخه نهایی مرورگر Microsoft Edge برای iOS منتشر شد

نسخه نهایی مرورگر Microsoft Edge برای iOS منتشر شد

پس از گذشت یک ماه از عرضه نسخه بتای مرورگر اج برای iOS، مایکروسافت حالا نسخه رسمی آن را در App Store قرار داده است.
۱۳۹۶/۹/۱۱

این مرورگر که هدف اصلی آن ایجاد تجربه وب‌گردی یکپارچه برای کابران ویندوز ۱۰ است، قابلیت همگام‌سازی اطلاعات شما بین دستگاه‌هایتان را دارد؛ یعنی اطلاعات و هیستوری مرورگر شما همیشه بین آیفون و کامپیوتر ویندوزیتان Sync می‌شود. قابلیت‌های دیگر نسخه ویندوزی این مرورگر مانند سایت های مورد علاقه، لیست مطالعه، صفحه New Tab و حالت مطالعه نیز در نسخه iOS وجود دارند.

image
  • ادامه کار روی PC: می‌توانید به هرجا که خواستید بروید و کار خود را به آسانی روی یک PC ادامه دهید. این قابلیت که با نسخه پاییزی Creator’s Update ویندوز ۱۰ کار می‌کند به شما اجازه می‌دهد تا سایتی که روی موبایل مشغول دیدن آن بوده‌اید به کامپیترتان منتقل کنید.
  • همگام‌سازی اطلاعات: بوک‌مارک‌ها، لیست مطالعه و پسوورد‌های شما بین همه دستگاه‌هایتان ذخیره می‌شود و به این صورت، با هر دستگاهی که کار کنید تجربه یکسانی خواهید داشت.
  • بخش Hub: این بخش مرکزی به شما اجازه می‌دهد تا در یک مکان به بوک‌مارک‌ها، لیست مطالعه، کتاب‌ها و تاریخچه مرورگر خود دسترسی داشته باشید.
  • جستجوی صوتی: شما می‌توانید از صدای خود نیز برای جستجو در اینترنت استفاده کنید.
  • حالت InPrivate: هنگامی که با این حالت وب‌گردی کنید، هیچ سابقه ای از فعالیت شما ذخیره نمی‌شود.

متاسفانه این مرورگر مانند نسخه بتای خود، هنوز قابلیت همگام‌سازی Tab های باز بین آیفون و کامیپوتر شما را ندارد. از دیگر نقطه‌ضعف های این مرورگر می‌شود به عدم پشتیبانی از آیپد و پسوورد‌های رومینگ اشاره کرد؛ که البته مایکروسافت می‌گوید به زودی آنها را نیز حل می‌کند.

سیستم عامل iOS مرورگر‌هایی مانند سافاری و کروم دارد که طرفداران بسیاری نیز دارند؛ به همین دلیل اگر مایکروسافت می‌خواهد این مرورگر را بین کاربران iOS به محبوبیت برساند، لازم است قابلیت‌های بیشتر و مفید‌تری به آن اضافه کند. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیارش

۱۳۹۶/۹/۱۱
کسی با این ورژن کار کرده , نسبت به سافاری چجوریاس؟