خانهاخبار
تصاویری از (Galaxy A8+ (2018 لو رفت

تصاویری از (Galaxy A8+ (2018 لو رفت

به تازگی عکس‌هایی از از این دستگاه با مدل SM-730 منتشر شده که انتظار می‌رود جانشین A7 باشد.
۱۳۹۶/۹/۱۲

دو سال قبل در همین روز، سامسونگ سری گلکسی A را برای عرضه در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. البته سری ۲۰۱۷ این گوشی‌ها منتظر سال مدل خود ماندند و در ۲ ژانویه ۲۰۱۷ به صورت رسمی عرضه شدند؛ و به نظر می‌رسد که مدل های ۲۰۱۸ نیز روند مدل سال پیش را دنبال می‌کنند و احتمال اینکه این گوشی‌ها را در اوایل سال آینده ببینیم بالاست.

image

نام یکی از مدل ها نیز تغییر کرده و با لو رفتن عکس‌هایی از آن در Weibo، متوجه شدیم که شماره مدل آن SM-730 است که انتظار داشتیم متعلق به A7 بعدی باشد؛ اما به نظر می‌آید این گوشی با نام Galaxy A8+ (2018) به بازار خواهد آمد.

این گوشی از یک نمایشگر کشیده بهره می‌برد که سامسونگ نام Infinity Display را روی آن گذاشته است. گوشی‌های گلکسی اس ۸ و نوت ۸ نمایشگر با نسبت ۱۸:۵:۹ داشتند ولی مدتی پیش شایعه‌ای به گوش رسید که نمایشگر گوشی های جدید سری A، ۱۸:۹ خواهد بود. بدیهی است که نمی‌شود تنها با نگاه کردن به این عکس ها، متوجه این تفاوت شد.

متاسفانه عکسی از پشت گوشی منتشر نشده ولی شایعات از این خبر می‌دهند که حسگر اثر‌انگشت در آنجا قرار دارد که به پایین دوربین منتقل شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۹/۱۳
عزیز سامسونگ از ایده های ال جی استفاده میکنه
مثلا صفحه فول تو میان رده ایده ال جی بود که سامسونگ سریع اسکی رفت از روش به میان رده ها اورد هنوز 3 ماه نیست الجی این کار رو کرده

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۹/۱۳
شرکت غول کره ای بیاد از شرکت چینی هواوی کپی کنه

سعید

۱۳۹۶/۹/۱۲
با ذکر دلیل توضیح بده که هنگ جی چی داره که کسی بخواد تقلید کنه گوشی های بوت لوپی برد سوز داغون

MSH

۱۳۹۶/۹/۱۲
ملت به صفحه نمایش تکراری احتیاج نععععرررنننننننن

حسین

۱۳۹۶/۹/۱۲
کپی از کیو 6 ال جی