خانهاخبار
انتشار به‌روزرسانی نرم افزاری تازه برای نوکیا 6

انتشار به‌روزرسانی نرم افزاری تازه برای نوکیا 6

کمپانی HMD وعده داده است همه گوشی‌های اندرویدی تازه نوکیا را تا پیش از پایان سال 2017 به اندروید 8.0 اوریو به‌روزرسانی کند. تنها یک ماه تا پایان این مهلت باقی مانده است اما فایل به‌روزرسانی تازه نوکیا 6 فقط از ارتقای رابط کاربری و بهبود پایداری سیستم خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۹/۱۱

به‌روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای از روز گذشته برای گوشی نوکیا 6 منتشر شد. حجم فایل این به‌روزرسانی 149.3 مگابایت گزارش شده و قرار است نسخه نرم افزاری این گوشی میان رده را به 00WW_3_72A ارتقا دهد.

کمپانی HMD لاگ تغییرات این به‌روزرسانی را منتشر کرده است اما متاسفانه توضیحات آن چندان گویا نیست. در این لاگ اشاره شده که رابط کاربری تقویت شده است و میزان پایداری سیستم هم بهبود یافته اما جزئیات دقیق تغییرات ذکر نشده است. در این لاگ همچنین به جزئیات نرم افزار الحاقی اشاره نشده اما می‌دانیم که این فایل شامل بسته امنیتی ماه نوامبر (6 نوامبر 2017) است.

image

این به‌روزرسانی به‌صورت خودکار از سوی اپراتورها به دستگاه‌های نوکیا 6 ارسال می‌شود اما انتشار عمومی آن ممکن است چند روز طول بکشد. اگر نوتیفیکیشن دریافت آن را روی گوشی‌تان مشاهده نکردید، می‌توانید به‌صورت دستی آن را جستجو کنید. بدین منظور به منوی تنظیمات بروید و در قسمت other منوی Softare Update را باز کنید. توصیه می‌کنیم پیش از دریافت و نصب فایل به‌روزرسانی مذکور حتما از میزان فضای خالی قابل استفاده حافظه داخلی گوشی و میزان شارژ باتری آن مطمئن شوید و فایل را فقط از طریق اتصال به شبکه ارتباطی Wi-Fi دانلود کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱/۲۲
من زمستان ۹۶نوکیا۶خریدم هشتصد و پنجاه تا الان دارمش گوشی خوبیه اپدیتشم اومده اندرویدش شده۹

محمد

۱۳۹۶/۹/۱۱
روی صفحه اصلی فولدر بندی کن

HakhamaneshS

۱۳۹۶/۹/۱۱
چیزی ک تو نوکیا 6 ( اندروید خام) خیلی اذیت می کنه اینه ک نمی شه برنامه هایی رو ک نصب کردیم رو پوشه بندی کنیم