خانهاخبار
برنامه سامسونگ برای عرضه مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime

برنامه سامسونگ برای عرضه مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ به دنبال عرضه مدل 2017 گوشی میان‌رده Galaxy J7 Prime خواهد بود زیرا این مدل در FCC فاش شده است. گوشی جدید سامسونگ، نمایشگر 5 اینچی و سه گیگابایت رم دارد.
۱۳۹۶/۹/۱۱

آن‌طور که پیداست، سامسونگ روی مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime کار می‌کند زیرا مشخصات آن، مدتی پیش فاش شد. با این‏حال، ظاهراً کره‌ای‌ها برای معرفی و عرضه گوشی جدید خود به بازار عجله دارند زیرا این مدل، به‎تازگی در وب‌سایت FCC فاش شده است. مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime به‎تازگی در FCC لیست شده است و به همین جهت، انتظار داریم تا پیش از پایان سال جاری میلادی راهی بازار شود.

گوشی Galaxy J5 Prime، ماه سپتامبر سال گذشته در بازارهایی نظیر هند و آفریقای جنوبی عرضه شده بود. با توجه به اینکه یک سال از زمان عرضه این مدل می‌گذرد، انتظار برای عرضه نسخه جدیدتر آن بیهوده نیست. در مجموع، باید گفت که نباید امیدوار باشید مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به مدل عرضه شده در سال 2016 داشته باشد.

شرکت سامسونگ، تنها این گوشی را به نسخه جدیدتری از سیستم‌عامل اندروید مجهز کرده است (نسخه قبلی با اندروید مارشمالو 6.0 عرضه شده بود اما مدل 2017 با اندروید نوقا 7.1.1 عرضه می‎شود) و دوربین آن را نیز ارتقاء داده است؛ این گوشی از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که با سنسور 5 مگاپیکسلی در مدل قبلی جایگزین خواهد شد.

image

ضمن اینکه مشخصات فاش شده نشان می‌دهد احتمالاً اندازه نمایشگر در مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime کاهش خواهد یافت. با این‌حال، همچنان امیدواریم این گوشی از نمایشگر 5 اینچی استفاده نماید که رزولوشن HD یا 1280 در 720 پیکسل برای آن درنظر گرفته شده است.

سایر مشخصات مدل 2017 گوشی Galaxy J5 Prime سامسونگ مانند نسل قبل خواهد بود؛ از جمله آن‌ها می‌توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس 7570 سامسونگ با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. البته اگر تمایل داشته باشید تا فضای ذخیره‌سازی را گسترش دهید، امکان انجام آن وجود دارد و تنها باید از کارت حافظه میکرو SD استفاده نمایید. ظرفیت باتری گوشی جدید سامسونگ هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود شرکت سازنده متوجه عملکرد ضعیف باتری در Galaxy J5 Prime شده باشد و این مشکل را با تجهیز نسخه جدید آن به یک باتری با ظرفیت بالاتر برطرف نماید.

هنوز مشخص نیست شرکت سامسونگ، مدل 2017 گوشی Galaxy J7 Prime را چه زمانی عرضه خواهد کرد؛ حتی نمی‌توان اطمینان داشت که شرکت سازنده، چنین نامی را برای گوشی جدیدش انتخاب کند. با این‌حال، سامسونگ نشان داده است که علاقه دارد مدل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با افزودن پسوند مربوط به سال عرضه آن‌ها، از نسخه‌های قدیمی‌تر تمایز دهد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Poya021

۱۳۹۷/۱/۲۸
اندروید گوشیمو ۷کردم دوربین پشت گوشیم تار شد کسی این‌مشکلو داشتهاگه راه حل هست جواب بده بهم ممنون

وحید

۱۳۹۶/۹/۱۱
خداییش سامسونگ هم دیگه شورش رو دراورده...ی گوشی رو ده تا مدل میده بیرون..مثلا جدیدا گوشی جی هفت core رو داده بیرون که در اصل همون جی هفت 2015 هستش،،فقط اسمش رو عوض کرده... ی زره ابتکار هم چیزه خوبیه والا??

محمد

۱۳۹۶/۹/۱۱
سلام
یعنی واسه J5 Prime 2016 اندروید 7 نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه امارات اومده ولی ایران نه!

حسینی

۱۳۹۶/۹/۱۱
با سلام و خسته نباشید سامسونگ با کاهش سایز گوشی کار خوبی کرده کاش وسایل جانبی داخل جعبه گوشی اعم از شارز و .. را رنگ مشگی بکند ..... با تشکر