خانهاخبار
تصاویر زنده از Galaxy S9 سامسونگ

تصاویر زنده از Galaxy S9 سامسونگ

سامسونگ قرار است ابتدای سال آینده دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 را معرفی کند. پس از انتشار شایعه‌ها و تصاویر رندر شده مختلف، حالا تصاویر زنده منسوب به این گوشی لو رفته است.
۱۳۹۶/۹/۱۱

کمپانی سامسونگ معمولا اولین پرچم‌دار هر سالش را در ماه ژانویه و از سری Galaxy S معرفی می‌کند. بدین ترتیب در اولین ماه سال 2018 باید شاهد معرفی دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus باشیم. البته این سازنده کره‌ای هنوز هیچ خبری را در این باره رسما تأیید نکرده است اما اغلب کارشناسان با بررسی روند اجرایی آن به این نتیجه رسیده‌اند که سامسونگ دوگانه پرچم‌دار تازه‌اش را احتمالا در خلال کنفرانس جهانی CES 2018 که هر ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود، رسما معرفی می‌کند. از طرفی مدت‌هاست که تصاویر رندر شده متعدد و ویدیوهای کانسپت گوشی‌های مذکور در فضای وب منتشر می‌شود. روز گذشته هم شاهد بودیم تصاویر زنده تازه‌ای منسوب به دوگانه Galaxy S9 لو رفت.

image

این تصاویر توسط کاربر @venyagaskin1 در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد. کاربر مذکور یکی از فاش کنندگان معروف است در زمینه انتشار تصاویر رندر شده معتبر سابقه درخشانی دارد. البته در توییت او ذکر نشده که تصاویر متعلق به پروتوتایپ واقعی گوشی Galaxy S9 است اما کیفیت تصاویر به‌گونه‌ای واقعی به نظر می‌رسد که نمی‌توان ادعا کرد رندر شده هستند. همچنین چند تصویر دیگر منسوب به همین گوشی‌ها توسط یک فاش کننده چینی دیگر با نام کاربری @Unverselce در توییتر منتشر شد. در این تصاویر هم شاهد هستیم که سامسونگ همان ترند محبوب طراحی بدون حاشیه را که اولین بار در Galaxy S8 به کار رفته بود، ادامه داده است. گفته می‌شود حاشیه‌های صفحه در دوگانه S9 از آنچه در طراحی S8 دیدیم هم باریک‌تر خواهند شد و نسبت پنل نمایش آن به بدنه معادل 90% خواهد بود. پنل نمایش این پرچم‌دار تازه قرار است از نوع اینفینیتی با لبه کاملا خمیده طراحی شود و حاشیه‌ پایین صفحه‌اش از S8 بسیار باریک‌تر شود. در تصاویر همچنین شاهد هستیم حاشیه بالای صفحه هم باریک شده و قسمت‌ها اضافه آن حذف شده است. بدین ترتیب حاشیه بسیار باریکی در بالای صفحه برای تعبیه بلندگوی مکالمه، حسگر سلفی و مجاورتی طراحی می‌شود.

image

انتظار می‌رود حداقل یکی از نسخه‌های گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 که هنوز رسما معرفی نشده است، قدرت بگیرد و نسخه‌های دیگرش با توجه به بازار هدف به پردازنده سامسونگ اگزینوس 9810 مجهز شوند. متاسفانه نمای پنل پشتی این گوشی در تصاویر به نمایش گذاشته نشده است اما پیش بینی می‌شود سامسونگ این بار دوربین اصلی نسل تازه Galaxy S را به لنز دوگانه باکیفیت مجهز کند. همچنین انتظار می‌رود دوگانه Galaxy S9 و S9+ به حسگر تشخیص عنبیه چشم و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شوند و از تکنولوژی تشخیص چهره هم بهره‌مند شوند.

image
image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۱۳
سامسونگ هر چی که داره را برایS9 رو نمیکنه. S10 گوشیِ شـاخ و انقلابی خواهد بود

حسین

۱۳۹۶/۹/۱۳
وقتی ازش استفاده کنی نظرت عوض میشه

shahdad

۱۳۹۶/۹/۱۲
با اینکه دیگه پیغامی نمیزارم به دو دلیل (یک ) دوستان خوب و همه چی دانا و با ادب ( دو )gsm عزیز که بیشتر وخط ها نظر ما رو نمیزاره ولی نظر شما انقدر زیبا و قشنگ بود که دلم نیامد نظری ندم
واقعا بسیار خوب و شیوا جواب خیلی از دوستانو دادید خیلی خیلی خوب
ولی جواب شما : دوست من دست که بگیری بعد 1 هفته عادی میشه بعد 2 ماه هم دیگه خیلی وابسته میشی
من هم آیفون 5s دارم هم s8 ولی خدایی از s8 راضیم البته از آیفون هم راضیم ولی s8 بهتره

ممد

۱۳۹۶/۹/۱۱
نمیتونن برگردن به همون 5 اینچ؟
واقعا گوشی 5 اینچی تمام صفحه واقعا خوش دست میشه چرا هر سال دارن بزرگتر میکنن واقعا دیگه اینطوری خوشم نمیاد
این s9 هم شبی s8 هست فقط پایینش بسیار کم حاشیه شده جالبه

محمد رضا مهرنیا

۱۳۹۶/۹/۱۱
با عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان گرامی و زحمت کش براتون همیشه آرزوی موفقیت دارم و بهترینهارو از کاهنات براتون خواستارم
باز دوستان گرامی اومدن و کی از کی بهتر و چیز از چی بدتره راه انداختم باور کنید وقتی این کامنت و می‌بینم یاد دوران کودکی نیافتم شما هم حتما یادتون هست جملاتی مثل اینارو ...!!
إ نخیر توپ من قشنگتره تازه دوچرخه من از مال تو خیلی بهتره بابام از خارج برام خریده ........!!!!!!
یادتون میاد این جملات زیبای کودکانه رو من وقتی الان بعضی از کارمندان و می‌بینم دقیقا یاد این جملات کودکانه نیافتم .
باور کنید که هیچ بلندی از دیگری بدتر نیست همه مهندسین دارن زحمت می‌کشند و برای سلایق متفاوت تولید میکنند اونی که برای شما خوبه برای من خوب نیست و نمی‌تونم با اون راحت باشم و برعکس این موضوع هم صدق می‌کنه ولی در کل توهین به سلیقه‌ای متفاوت دوستان بنظر بنده کار درستی نیست من خودم سونی دارم ولی عاشق سامسونگ هم هستم وقتی نیگاهش می‌کنم حال می‌کنم از زحمتی که طرحان براش میکشن و همچنین اپل و هواویی ......
شرکتها وقتی یه طرحی رو موافقت می‌کند و تولید میکنن مطمئنن یه اسمی هم براش انتخاب می‌کنند و تا مدتی هرچیز محصول تولید میشه طراحی آن هرگز تغییر کلی ندارن فقط از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مانور میدن مثل دوستان فکر کردن گلکسی اس ۸ قرار یهو صد و هشتاد درجه تغییر کنه خوب نه هرگز اینچنین نخواهد شد
شما به اپل توجه کنید چندین سال ظاهری یک شکل داشت و سعی می‌کرد تمام توان خودشو متمرکز باطن دیوایس خودش کنه نه اپل تمامی برندها به همین شکل هستند ..
ولی خود من سوالی که از سامسونگ دارم اینه خوب اگر اسکرین تا حد زیادی خمیده باشه و شاسی گوشی باریکتر و باریکتر بشه انگشتهای آدم مدام به صفحه برخورد نمی‌کنه و مشکل پیش نمیاد این برای خودمان سوالی بود
از تمامی دوستان گل عذر خواهی می‌کنم امیدوارم از صحبتهای من برداشت غلط نکنید ‌.....!!!
و از دوستان جی اس امی هم کمال تشکر را دارم
پاینده و برقرار باشید خدا نگهدار ..