خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیو و تصاویر زنده گوشی تاشو SM-W2018 سامسونگ

تماشا کنید: ویدیو و تصاویر زنده گوشی تاشو SM-W2018 سامسونگ

سامسونگ قصد دارد روند معرفی گوشی‌های تاشو را با طراحی مدرن همچنان ادامه دهد. انتظار می‌رود این سازنده کره‌ای در هفته جاری گوشی SM-W2018 را با مشخصات فنی پرچم‌دار رسما رونمایی کند.
۱۳۹۶/۹/۱۰

کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی پرچم‌دار تاشو SM-W2018 را فردا 1 دسامبر (10 آذر) رسما معرفی کند. روز گذشته یک کلیپ ویدیویی و همچنین تصاویر زنده متعددی منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شد و طراحی ظاهری آن را از نماهای مختلف به نمایش گذاشت.

کمپانی کره‌ای سامسونگ معمولا گوشی‌های سری W را دهه گذشته با نیت‌های خیرخواهانه عرضه کرده و سود حاصل از فروش آن‌ها را به خیریه بخشیده است. این سازنده حالا تأیید کرده است که قصد دارد نسخه تازه این سری را به نام SM-W2018 در تاریخ 1 دسامبر معرفی کند و شایعه‌های مختلف درباره آن تأکید کرده‌اند گوشی مذکور از مشخصات فنی پرچم‌دار بهره می‌برد.

همان‌طور که گفتیم SM-W2018 یک گوشی تاشو است و علاوه بر صفحه نمایش اصلی داخلی از یک پنل نمایش خارجی بهره می‌برد که در وضعیت بسته فعال می‌شود. پیش بینی می‌شود این دو پنل نمایش هر دو 4.2 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 باشند. در ادامه تصاویر گوشی مذکور را در رنگ طلایی براق مشاهده کنید.

انتظار می‌رود گوشی تاشو مذکور از پردازنده توانمند کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت بگیرد و به 6 گیگابایت رم مجهز شود. پیش بینی می‌شود حافظه داخلی آن هم 128 گیگابایت باشد. یک فاش کننده چینی چندی پیش مدعی شد SM-W2018 احتمالا اولین گوشی با دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی خواهد بود که دیافراگمش 1.5 است. سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 احتمالا به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب می‌شود و حسگر سلفی‌اش هم 5 مگا پیکسلی خواهد بود.

در این تصاویر شاهد هستیم حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی و در کنار دوربین اصلی طراحی شده است. همچنین شایعه شده است گوشی SM-W2018 به حسگر تشخیص عنبیه چشم هم مجهز می‎‌شود و یک دکمه فیزیکی اختصاصی برای دسترسی به دستیار بیکسبی در آن تعبیه می‌شود. پیش بینی می‌شود ظرفیت باتری این گوشی معادل 2300 میلی آمپر ساعت باشد.

فعلا هیچ خبری درباره احتمال عرضه آن در سرتاسر جهان از سوی مقامات سامسونگ مورد تأیید قرار نگرفته است. SM-W2018 در واقع نسل بعدی گوشی تاشو SM-W2017 است که سال گذشته با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 820 معرفی شد. همچنین هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت نهایی این گوشی تازه سامسونگ در دسترس نیست.

نظر شما درباره معرفی گوشی تاشو SM-W2018 با مشخصات فنی پرچم‌دار چیست؟ آیا این مدل را در فهرست کاندیداهای احتمالی خود قرار می‌دهید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۹/۱۱
داری بدجوری اشتب میزنی اون با این گوشی فرق داره سریx هست با صفحه نمایش تاشو احتمالا سال دیگه معرفی بشه.اطلاعاتتو خیلی ببر بالا زیر صفری

مانی

۱۳۹۶/۹/۱۱
دیگه دورهاینجور گوشی ها گذشته
حالا که انقدر هزینه و وقت صرف کردین یا باید آپشن دار باشه یا ماژولار که کاربر هیجانزده بشه از تحول نه اینکه حس گوشی های دهه 70 به دست بده
واقعاً بیرخیته، شبیه پرچم تیم تراکتورسازی آبادانه

mohammad.sh

۱۳۹۶/۹/۱۰
خیلی خاص و شیک?

پویا

۱۳۹۶/۹/۱۰
خییلیییییی زشته

mohamad.g

۱۳۹۶/۹/۱۰
گوشی تاشو گوشی تاشو که میگفتن این بود ؟؟؟
انتظارم از سامسونگ بیشتر بود /: