خانهاخبار
احتمال عرضه (Galaxy A7 (2018 تنها در سه کشور اروپایی

احتمال عرضه (Galaxy A7 (2018 تنها در سه کشور اروپایی

گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند سامسونگ قصد دارد گوشی (Galaxy A7 (2018 را سال آینده تنها در سه کشور اروپایی به عرضه برساند. اگر این شایعه صحت داشته باشد، تکلیف استراتژی معرفی گوشی‌های میان رده این غول تکنولوژی با حق انتخاب مشخصات و بودجه‌های مختلف چه می‌شود؟
۱۳۹۶/۹/۹

خبرگزاری آنلاین SamMobile روز سه شنبه گزارشی منتشر کرد و مدعی شد تنها سه کشور اروپایی قرار است میزبان گوشی Galaxy A7 (2018) شوند. این خبرگزاری معروف ظاهرا به نقل از منابع آگاه به برنامه‌های موبایلی سامسونگ چنین ادعایی را طرح کرده است. اگر این گزارش تازه صحت داشته باشد، گوشی Galaxy A7 (2018) فقط وارد بازار کشورهای روسیه، آلمان و لهستان خواهد شد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در این باره در دسترس نیست و نمی‌دانیم چه عاملی باعث شده است بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های موبایل در جهان تصمیم بگیرد گوشی مذکور را به‌صورت محدود عرضه کند. Galaxy A7 (2018) معمولا سطح بالاترین نسخه از سه‌گانه A3، A5 و A7 است که هر ساله بهبود می‌یابد. پیش از این انتظار می‌رفت سامسونگ نسخه 2018 از گوشی Galaxy A7 را به‌خوبی در سرتاسر جهان عرضه کند تا این نسخه توانا هم به رقابت با سایر میان رده‌های بازار بپردازد.

image

همچنین گفته می‌شود که ممکن است سامسونگ سال آینده ساخت گوشی Galaxy A3 (2018) را لغو کند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد این غول تکنولوژی آسیایی قصد دارد فقط Galaxy A7 (2018) و A5 (2018) را به خانواده میان رده‌هایش در سال آینده اضافه کند. شایعه شده است هر دو گوشی به صفحه نمایش اینفینیتی مجهز می‌شوند و حاشیه‌های صفحه‌شان هم در طراحی حذف می‌شود اما هنوز اطلاعات مشخصی درباره اندازه دقیق پنل نمایش آن‌ها در دسترس نیست. سری میان رده Galaxy A هر ساله در اغلب کشورهای اروپایی عرضه می‌شود درحالی‌که عرضه سری Galaxy C با توجه به قیمت رقابتی در مقابل مشخصات فنی قابل توجه، معمولا به کشورهای در حال توسعه محدود است. اگر شایعه‌ها صحت داشته باشند، تصمیم تازه سامسونگ برای عرضه محدود نسل آینده گوشی‌های سری A باعث می‌شود حق انتخاب مصرف کنندگان کشورهای اروپایی از 3 به 1 گوشی کاهش پیدا کند. همین موضوع همچنین منجر به آسیب استراتژی مرسوم سامسونگ در راستای معرفی چند گوشی مختلف به‌صورت سالانه برای بودجه‌ها و سلایق مختلف می‌شود.

اگر سامسونگ در حال حاضر به دنبال عرضه نسل آینده Galaxy A7 به‌صورت کاملا هدفمند باشد، می‌توان حدس زد که چنین تصمیمی تنها در اثر استقبال کم‌رنگ از Galaxy A7 (2017) نشأت می‌گیرد. از طرف دیگر، بازار موبایل در اغلب کشورهای اروپایی حالا اشباع شده و ممکن است سامسونگ قصد داشته باشد سیر فروش گوشی‌های میان رده بعدی‌اش را بدون سردرگم کردن مصرف کنندگان این بازارها، آسان‌تر کند.

انتظار می‌رود سامسونگ هر دو گوشی Galaxy A7 (2018) و Galaxy A5 (2018) را در اوایل سال 2018 رسما معرفی و در اواخر ماه ژانویه هم وارد بازار کند. فروش این دو گوشی احتمالا صرف نظر از بازار عرضه‌شان از بهار سال آینده میلادی و تقریبا هم‌زمان با عرضه نسل آینده پرچم‌دارهای سری Galaxy S یعنی Galaxy S9 آغاز خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۹/۹
یکیش ایرانه??

آرین

۱۳۹۶/۹/۹
در یک کلام اگه همچین کاری بکنه کلی ضرر میکنه در نتیجه این کار را نمیکه به این چیزام گوش نکنید