خانهاخبار
هوآوی با یک فناوری جدید به رقابت با Face ID اپل می‌رود

هوآوی با یک فناوری جدید به رقابت با Face ID اپل می‌رود

هوآوی به تازگی از فناوری جدیدی رونمایی کرد که می‌تواند رقیبی برای Face ID و Animoji اپل باشد و حتی با دقت بیشتری نسبت به آیفون 10 کار کند.
۱۳۹۶/۹/۸
image

اپل با معرفی دوربین TrueDepth در آیفون 10 و رونمایی از ویژگی Face ID و Animoji علاوه بر اینکه بسیاری از کاربران را شگفت‌زده کرد، رقبای اندروید خود را به چالش کشید.

بسیاری از کارشناسان معتقدند فناوری دوربین TrueDepth اپل دو سال جلوتر از هر شرکت اندروید دیگری است؛ به همین خاطر کاربران گوشی‌های اندرویدی به این زودی‌ها امکان استفاده از ویژگی مشابه آنچه در Face ID آیفون 10 است را ندارند.

هوآوی در مراسم رونمایی از Honor V10 اعلام کرد در حال توسعه فناوری مشابه TrueDepth اپل است که می‌تواند چهر هر فرد را توسط 300 هزار نقطه مدسازی کند و در 0.4 ثانیه قفل گوشی را باز نماید.

image

این شرکت ادعا کرده است Animoji های گوشی‌های این شرکت بسیار بهتر از آیفون 10 خواهد بود به گونه‌ای که قادرند زبان کاربران را نیز تشخیص دهند.

هوآوی قصد دارد از این فناوری در تشخیص هویت افراد جهت باز کردن قفل گوشی و پرداخت‌های اینترنتی استفاده کند ولی مشخص نیست اولی گوشی که به آن مجهز می‏شود کدام مدل است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)