خانهاخبار
احتمال معرفی گوشی M6S میزو با طراحی بدون حاشیه در 29 آذر

احتمال معرفی گوشی M6S میزو با طراحی بدون حاشیه در 29 آذر

هفته گذشته تصاویر تازه‌ای از گوشی m1712 میزو منتشر شد و روز گذشته هم شاهد منتشر شدن تصاویر زنده دیگری از این گوشی بودیم که طراحی ظاهری آن را کمی متفاوت نشان می‌داد. این گوشی احتمالا به نام M6S معرفی می‌شود.
۱۳۹۶/۹/۷

در هفته گذشته چند تصویر منسوب به یک گوشی میزو با شناسه m1712 در فضای وب منتشر شدند و امروز هم شاهد انتشار تصاویر زنده تازه‌ای از این گوشی بودیم که توسط منابع چینی لو رفتند. اطلاعات تازه درباره این گوشی نشان می‌دهد که کمپانی میزو احتمالا آن را با نام تجاری Meizu M6S یا Blue Charm 6S رسما معرفی خواهد کرد.

image

پیش از این هم شایعه شده بود که کمپانی میزو چند گوشی از سری‌های مختلف را با طراحی بدون حاشیه در دست توسعه دارد. گفته می‌شود در این میان مدل Meizu M6S احتمالا نسخه ارزانی خواهد بود و به قیمت 1000 یوان معادل 152 دلار معرفی خواهد شد. به همین خاطر حدس می‌زنیم این پیشکش تازه میزو می‌تواند رقیب قدرتمندی برای گوشی Redmi Note 5 شیائومی باشد که قرار است با طراحی بدون حاشیه معرفی شود.

انتظار می‌رود گوشی Meizu M6S صفحه نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 داشته باشد و از پردازنده مدیاتک MT6793 قدرت بگیرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی 3 گیگابایت رم دارد و دوربین اصلی و سلفی‌اش به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسلی هستند. شایعه شده است میان رده مذکور به صورت پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 مجهز می‌شود.

image

به نظر می‌رسد که ویژگی جالب توجه گوشی Meizu M6S به‌جز طراحی بدون حاشیه پنل جلو، تعبیه حسگر اثرانگشت در کناره‌ فریم باشد. بدنه این گوشی احتمالا از جنس فلز ساخته می‌شود و گوشه‌هایش هم خمیده طراحی می‌شوند. از طرفی در این تصاویر تازه دیگر شاهد دکمه فیزیکی خانه با طراحی بیضی نیستیم. در تصاویری که قبلا از این گوشی لو رفته بود، شاهد یک دکمه فیزیکی گرد بودیم که احتمالا قرار بود از قابلیت‌های mBack پشتیبانی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۶/۹/۷
آقا تورو خدا یکی به من بگه این گوشی کجاش بدون حاشیه هستش .ای کاش به جای لفظ بدون حاشیه از لفظ کم حاشیه در معرفی کردن تمامی گوشی های بازار استفاده میشد .اگه اینا بدون حاشیه هستن گوشی های ۲ سال دیگه با چه نامی معرفی میشن
خیلی خیلی بدون حاشیه؟؟