خانهاخبار
نمونه ساختگی نوکیا 9 با قاب محافظ؛ طراحی بدون لبه و دوربین دوگانه

نمونه ساختگی نوکیا 9 با قاب محافظ؛ طراحی بدون لبه و دوربین دوگانه

به‌تازگی، تعدادی کیس از گوشی نوکیا 9 در آمازون فاش شده است که نشان می‌دهد پرچمدار احتمالی شرکت فنلاندی HMD Global، چه طراحی خواهد داشت. این مدل به نمایشگر بدون لبه و دوربین دوگانه مجهز شده است.
۱۳۹۶/۹/۶

نوکیا 9 یکی از محصولات جدیدی است که انتظار داریم توسط شرکت فنلاندی HMD Global از آن رونمایی شود؛ این مدل برخلاف نوکیا 8، حاشیه‌های باریکی خواهد داشت و ممکن است به تبعیت از تِرِند رایج در بازار، نمایشگر کشیده داشته باشد.

به‌تازگی، نمونه‌ی ساختگی نوکیا 9 در تعدادی کیس فاش شده است که می‌توانید آن‎ها را در وب‌سایت آمازون آمریکا و انگلستان مشاهده کنید. تصاویر فاش شده از گوشی نوکیا 9 با آنچه که پیش‌تر از این مدل درز کرده بود، مطابقت دارد. براساس گزارش وب‌سایت NPU، شرکت HMD Global ممکن است گوشی پرچمدار نوکیا 9 را در تعطیلات سال نوی میلادی در ایالات متحده و اروپا عرضه کند؛ این بازه زمانی، فرصت خوبی است تا نوکیا 9 به فروش برسد.

image

آنچه که از گوشی نوکیا 9 انتظار داریم، صفحه‎نمایش با طراحی بدون لبه است؛ تصاویر فاش شده، تأیید می‏کند که حاشیه‎های اطراف گوشی نوکیا 9 باریک خواهد بود. به دلیل باریک‌تر شدن حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش، شرکت HMD Global سنسور اثرانگشت را به پنل پشتی منتقل کرده است؛ در نوکیا 8 و نوکیا 6، حسگر اثرانگشت با کلید فیزیکی Home ادغام شده است و در پایین صفحه‌نمایش قرار دارد. انتظار می‌رود روی صفحه‌نمایش نوکیا 9 از یک شیشه سه بعدی استفاده شده باشد. در رابطه با اندازه نمایشگر پرچمدار نوکیا 9، شایعات مختلفی وجود دارد اما انتظار داریم تا نمایشگر نوکیا 9 حداقل 5.5 اینچی باشد که رزولوشن Quad HD خواهد داشت.

پرچمدار جدید نوکیا 9 به دوربین دوگانه با چینش عمودی مجهز خواهد بود که فلاش LED نیز برای آن درنظر گرفته شده است. دوربین دوگانه نوکیا 9، کمی برآمدگی خواهد داشت؛ مانند دوربین دوگانه مورد استفاده در نوکیا 7.

image

 انتظار می‌رود پرچمدار جدید نوکیا 9 در دو مدل با شش و هشت گیگابایت رم عرضه شود که 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. مانند نوکیا 8، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام قلب تپنده‌ی پرچمدار جدید فنلاندی‌ها است. به تبعیت از دیگر پرچمداران اندرویدی بازار، نوکیا 9 احتمالاً موفق شده است تا گواهی IP68 را به‎دست آورد که مقاومت آن‌را در برابر نفوذ آب تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه تضمین خواهد کرد.

نوکیا 9 به دلیل تغییرات چشمگیری که نسبت به نوکیا 8 دارد، چندان ارزان نخواهد بود؛ انتظار می‌رود شرکت سازنده، آن‌را با قیمت 749 یورو عرضه کند که نوکیا 9 را به یکی از گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار مبدل خواهد ساخت.

image

چندین روز پیش نیز، پرچمدار نوکیا 9 با شماره مدل Nokia TA-1054 موفق شده بود که در چین تأییدیه به‎دست آورد؛ به همین جهت، فاصله زمانی زیادی تا عرضه پرچمدار نوکیا 9 باقی نمانده است. البته شرکت HMD Global هیچ‌یک از شایعات مربوط به نوکیا 9 را به صورت رسمی تأیید نکرده است اما مدتی پس از عرضه نوکیا 8، اعلام کرد که تصمیم دارد تا نسخه بزرگ‌تر آن‌را عرضه نماید.

مدیر بازاریابی جهانی HMD در رابطه با اینکه نوکیا 8 چرا از طراحی بدون لبه برخوردار نیست؛ اعلام کرده بود که طراحی پرچمدار فعلی پرچمدار این شرکت، نتیجه‌ی تعامل تیم توسعه‌دهنده و کاربران بوده است و براساس بازخوردها، طراحی نوکیا 8 مورد رضایت مصرف‌کنندگان قرار دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

m

۱۳۹۶/۹/۱۰
اگه اینجوری باشه که خیلی از گوشی ها تقلیدن که اون هنوز هم تکنولوژی هایی هست که به ثبت نوکیا هست و این چندتا گوشی ک نام بردی از نوکیا تقلید کردن .مثا نمونش کلا اولین گوشی با صفحه نمایش امولد نوکیا بود پس بقیه دارن ازش تقلید میکنن . این نشد حرف ک

matin

۱۳۹۶/۹/۷
خیلی خوشگله. این گوشی اگه بتونه یکم پیشرفت داشته باشه عالیه . البته باید بگم تقلیدگر هم هستش چوت دوربین دوگانه رو از LG تقلید کرده و صفحه نمایش که ایج هست رو از سامسونگ تقلید کرده

hadi

۱۳۹۶/۹/۷
فک کنم تیم توسعه دهندشون با کاربرای سومالی و کشور های عقب مونده تعامل داشتن که صفحه بدون لبه تولید نکردن

farfar1993

۱۳۹۶/۹/۶
با همین فرمون بره دو سال دیگه میتونه حرفایی واسه گفتن داشته باشه