خانهاخبار
تصاویر گوشی Honor V10 هوآوی فاش شد؛ حاشیه‌‌های باریک با کلید فیزیکی هوم

تصاویر گوشی Honor V10 هوآوی فاش شد؛ حاشیه‌‌های باریک با کلید فیزیکی هوم

به‌تازگی، تصاویر واقعی از گوشی Honor V10 هوآوی فاش شده است که این مدل را با دوربین دوگانه نشان می‌دهد. با وجود حاشیه‌های باریک، کلید فیزیکی Home در پایین صفحه‌نمایش جای گرفته است.
۱۳۹۶/۹/۶

انتظار می‎رود برند آنر گوشی بدون حاشیه Honor V10 را در تاریخ 28 نوامبر، معرفی نماید؛ این مدل، پرچمدار جدید این برند چینی خواهد بود. Honor V10 در ابتدا در چین معرفی خواهد شد اما در تاریخ 5 دسامبر، برند آنر با برگزاری یک مراسم خبری اختصاصی دیگر، پرچمدار جدیدش را برای عرضه جهانی آماده خواهد کرد. به همراه Honor V10، گوشی میان‌رده Honor 7X در رویداد اختصاصی آنر در 5 دسامبر ارائه شده و انتظار داریم عرضه جهانی آن به سرعت آغاز شود.

با اینکه گوشی Honor V10 هوآوی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اطلاعات زیادی در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری آن داریم و حتی می‌دانیم پرچمدار جدید برند آنر چه طراحی خواهد داشت. Honor V10 در رگولاتوری چینی TENNA فاش شده است که نزدیک‎ترین دید ممکن را به آن ارائه می‎دهد. تصاویر به‌دست آمده، Honor V10 را از زوایای مختلف به نمایش می‎گذارد؛ به عنوان مثال، پرچمدار جدید چینی‌ها طراحی بدون لبه خواهد داشت و دوربین دوگانه در پنل پشتی آن جای گرفته است.

image

با وجود اینکه برند آنر حاشیه‌های اطراف نمایشگر ار حذف کرده است، دکمه‌ی Home حذف نشده و این کلید همچنان در حاشیه‌ی پایین نمایشگر قرار دارد. با لمس کلید فیزیکی Home، هویت شما به واسطه‌ی سنسور اثرانگشت احراز خواهد شد؛ از آنجایی‌که سنسور اثرانگشت در پنل پشتی قرار ندارد، مطمئن هستیم حسگر اثرانگشت با دکمه‌ی Home ادغام خواهد شد. در میت 10 نیز سنسور اثرانگشت با دکمه‌ی Home ادغام شده است؛ در حالی‌که میت 10 حاشیه‌های بسیار باریکی دارد.

باید اشاره کرد که Honor V10 مدتی پیش نیز با اسم Aurora فاش شده بود اما گمان می‌رفت این مدل، هوآوی پی 11 پلاس یا حتی Nova 2s (یا Nova 3) هوآوی باشد. پرچمدار جدید برند آنر، نمایشگر 5.99 اینچیFull HD + خواهد داشت و نسبت ابعاد آن، 2 به 1 است.برخلاف میت 10 پرو که از نمایشگر اولد استفاده می‌کند، Honor V10 فاقد پنل OLED است و نمایشگر LCD دارد.

 براساس شایعات منتشر شده، Honor V10 به تراشه هشت هسته‌ای Kirin 970 مجهز خواهد بود که در میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورش دیزاین از آن استفاده شده است. تراشه Kirin 970 به لطف استفاده از واحد پردازش عصبی (NPU)، پرچمدار جدید آنر به شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود و شرکت سازنده آن‌را در دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظ داخلی عرضه خواهد کرد.

دوربین اصلی دوگانه، بخش دیگری از قابلیت‌های Honor V10 هوآوی است؛ برخلاف میت 10 و میت 10 پرو، لنزهای ساخت Leica در پرچمدار جدید آنر استفاده نشده است. دوربین اصلی دوگانه Honor V10، چینش افقی دارد و فاقد OIS است. برای دوربین اصلی، هوآوی از دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت و سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی در پنل جلوی گوشی قرار دارد. باتری 3650 میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم را برای چیپ‌ست هشت هسته‌ای و نمایشگر کشیده Honor V10 تأمین خواهد کرد.

هنوز مشخص نشده است اما انتظار داریم Honor V10 مانند میت 10 و میت 10 پرو با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 عرضه شود؛ در غیر این صورت، هوآوی به‌زودی آپدیت اندروید اوریو 8.0 را برای Honor V10 ارائه خواهد داد و در ابتدا، این مدل به اندروید نوقا 7.0 مجهز شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۹/۷
6ماهه منتظر آنر 9 هستم نیومد، دیگه دیشب رفتم انر8 گرفتم!
همه ظرافت و زیبایی انر ها به دوربینشونه که درون بدنستو بیرون نزده و بدنه شیش ای و شفاف( جدای جذب لکه )
این چرا دوربینش اینجوریه واقعا! !