خانهاخبار
لیست محصولات سامسونگ برای دریافت اندروید 8.0

لیست محصولات سامسونگ برای دریافت اندروید 8.0

یک تصویر از محصولات احتمالی سامسونگ که به‌روزرسانی اندروید 8.0 را دریافت خواهند کرد، فاش شده است و مطابق با اطلاعات به‌دست آمده، کره‌ای‌ها مدل 2018 سری Galaxy A را با نسخه قدیمی‌تر یعنی اندروید نوقا عرضه می‌کنند.
۱۳۹۶/۹/۵

سامسونگ یکی از سازندگانی محسوب می‌شود که اعلام نکرده است کدام‌یک از محصولاتش به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی خواهند شد. با این‌حال، معمولاً پرچمداران سامسونگ به مدت دو سال توسط این شرکت به‎روزرسانی دریافت می‌کنند.

گوشی Galaxy S6، Galaxy S6 Edge و Galaxy S6 Edge Plus در سال 2015 با سیستم‌عامل اندروید 5.0 عرضه شدند و سپس به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای این محصولات منتشر شد. سامسونگ امسال آپدیت اندروید نوقا 7.0 را نیز برای پرچم‌دارانش منتشر کرده است اما به‌نظر می‌رسد که تصمیم دارد تا مدت زمان بیشتری از گوشی‌های پرچم‌دار خود پشتیبانی نماید.

image

به همین جهت، می‌توانید انتظار داشته باشید تا آپدیت اندروید اوریو برای پرچمداران 2015 سامسونگ نیز منتشر شود. براساس یک لیست فاش شده در شبکه اجتماعی Weibo و توسط شایعه‌پرداز خوش‌سابقه سامسونگ یعنی Ice Universe، گوشی‌های سری Galaxy S6 آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.0 را دریافت خواهند کرد. البته این اولین‎‌بار نیست که تأیید می‌شود گلکسی اس 6 به اندروید 8.0 آپدیت خواهد شد؛ واحد پشتیبانی سامسونگ، مدتی پیش اعلام کرده بود که کره‌ای‌ها اندروید اوریو را برای Galaxy S6 منتشر خواهند کرد.

در این لیست، محصولات دیگری نظیر Galaxy S7 و Galaxy S8 از سری Galaxy جلب‌توجه می‌کنند؛ ضمن اینکه، مدل‌های گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3Galaxy Tab S2، نسخه 2017 و 2016 مدل Galaxy Tab A به همراه Galaxy Tab Active از سری تبلت‌های گلکسی تب (Galaxy Tab) آخرین نسخه نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد.

image

سری گلکسی نوت نیز شامل گلکسی نوت 8، Galaxy Note FE (نسخه جدید گلکسی نوت 7) و گلکسی نوت 5 برای دریافت اندروید اوریو لیست شده‎اند. از سری گلکسی C نیز گوشی‌های Galaxy C9 Pro، Galaxy C7 Pro، Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 جلب‌توجه می‎کنند؛ ضمن اینکه سامسونگ ظاهراً یک گوشی با نام Galaxy C10 عرضه خواهد کرد که ظاهراً از نسخه قدیمی اندروید یعنی اندروید نوقا استفاده می‌کند و شرکت سازنده تصمیم دارد تا آن را در اولین فرصت به اندروید 8.0 به‌روزرسانی نماید.

هفت مدل از گوشی‌های سری Galaxy J نیز به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی خواهند شد که در میان آن‌ها، نام مدل قدیمی‌تر Galaxy J7 (نسخه 2016) نیز مشاهده می‎شود. علاوه‌ بر مدل 2017 سری گوشی‌های Galaxy A، سامسونگ درنظر دارد تا به‌روزرسانی اندروید اوریو را برای مدل 2016 گوشی Galaxy A8 و Galaxy A9 Pro ارائه دهد.

از دیگر محصولاتی که توسط سامسونگ هنوز معرفی نشده‌اند اما در صف دریافت اندروید اوریو قرار دارند، می‌توان به مدل 2018 خانواده Galaxy A اشاره کرد. آن‌طور که پیداست، سامسونگ با وجود گذشت چندین ماه از انتشار نسخه نهایی اندروید اوریو، هنوز نتوانسته است این به‌روزرسانی را برای مدل جدید گوشی‌های Galaxy A آماده نماید.

به همین جهت، انتظار داریم تا این مدل‌ها در ابتدا با اندروید نوقا عرضه شوند و سپس با گذشت چند ماه، اندروید اوریو را دریافت نمایند. سری 2018 گوشی‌های Galaxy A که براساس لیست شامل سه مدل یعنی Galaxy A3، Galaxy A5 و Galaxy A7 خواهد بود، در اوایل سال آینده به صورت رسمی معرفی می‌شوند. البته از آنجایی‌که این لیست هنوز تأیید نشده است، مطمئن نیستیم اطلاعات منتشر شده تا چه اندازه معتبر است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

Arshak

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
سلام برای گوشی j5prime اندروید 8 میاد یا نه لطفا بهم جواب بدین

وحید

۱۳۹۶/۹/۲۹
میثم جان چیزی که تا این لحظه میدونیم اینه که سامسونگ برنامه ای برای بروزرسانی اندروید گوشی های سری J مدل 2016 نداره!
ولی این رو هم باید درنظر داشت که این لیست قطعی و نهایی نیست و شاید بعضی گوشی ها به مرور به لیست انتظار دریافت اندروید۸ اضافه بشن!

وحید

۱۳۹۶/۹/۲۹
این بروزرسانی بصورت رسمی و توسط سامسونگ برای گوشی های منتخب خودشه و بعد از آماده شدن در قسمت بروزرسانی در بخش تنظیمات گوشی قابل دریافت و نصب شدن هستش.

وحید

۱۳۹۶/۹/۲۹
علیرضا همه چیز کاملا مشخص و واضحه! ?
متوجه نشدید؟!
یه جدول توی متن خبر وجود داره که شامل لیستی از گوشیهای سامسونگه که آپدیت اندروید ۸ براشون عرضه خواهد شد!
و گوشی J5 Pro هم توی لیست دیده میشه!!

king

۱۳۹۶/۹/۲۴
ببخشین مگه
Next is now
شعار گلکسی نوت5 نبود.