خانهاخبار
iPhone X را با گارانتی یا بدون گارانتی بخریم؟ (همراه لیست قیمت)

iPhone X را با گارانتی یا بدون گارانتی بخریم؟ (همراه لیست قیمت)

آیفون X، پرچمدار جدید اپل که چند هفته پیش با قیمت بسیار بالا وارد بازار کشورمان شد هم‌اکنون در حال نزدیک شدن به ثبات قیمتی خود در بازار کشورمان است. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر و زمان خرید مناسب این محصول در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید..
۱۳۹۶/۹/۷

در این مطلب #مشاورخرید گوشی هوشمند جی‌اس‌ام قصد داریم به صورت جامع و خلاصه به بررسی وضعیت خرید آیفون X در بازار کشورمان بپردازیم.

یکی از مهم‌ترین سوالی‌هایی که این روز‌ها خریداران آیفون X در ایران دارند این است که آیفون جدیدشان را با گارانتی و پشتیبانی رسمی که در سامانه رجیستری تلفن‌همراه ثبت شده است خریداری کنند یا بدون گارانتی به صورت قاچاق؟

 با جی‌اس‌ام همراه باشید تا پاسخ سوال‌تان را دریافت کنید...

به گزارش جی‌اس‌ام و به نقل از خبرگزاری فارس:

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره آغاز فاز دوم طرح رجیستری اطلاعیه ای  به شرح زیر صادر کرد:

با تصمیم کارگروه ساماندهی و مقابله با قاچاق تلفن همراه  فاز دوم طرح ثبت گوشی تلفن همراه موسوم به رجیستری از تاریخ 14 آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

این مرحله تمام مدل‌های گوشی و تبلت آیفون را شامل خواهد شد و به تدریج در هفته‌های پس از آن سایر مدل های گوشی و تبلت نیز تحت پوشش طرح رجیستری قرار می‌گیرند.

همچنین در خصوص ثبت و فعال سازی گوشی‌های مسافری براساس چهارچوب ابلاغی توسط گمرک اقدام می‌شود.

ضمنا گوشی تلفن افرادی که به عنوان مسافر  یا گردشگر وارد کشور شده یا رومینگ خارجی دارند به مدت 30 روز در کشور فعال خواهد بود.

تاکید می‌شود، با اجرای این طرح، برای تمامی گوشی ها و تبلت‌هایی که تا قبل از تاریخ اجرای هر مرحله فعال شده مشکلی بوجود نمی آید اما پس از آن صرفا گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده اند فعال خواهند شد.

بدین ترتیب تا ۷ روز آینده باید شاهد اجرای فاز دوم رجیستری در کشورمان باشیم. با توجه به کاهش چشمگیر اختلاف قیمت آیفون‌های با و بدون گارانتی نسبت به یکدیگر به شما جی‌اس‌امی‌های عزیز پیشنهاد می‌کنیم یا تا ۱۴ آذر ماه صبر کنید تا تکلیف نهایی آیفون‌های قاچاق در بازار کشورمان به صورت کامل مشخص شود یا هم‌اکنون آیفون‌های باگارانتی رسمی را خریداری کنید تا طی هفته‌های آینده به مشکل برنخورید. در ادامه نیز می‌توانید قیمت تمامی آیفون‌های جدید در بازار را مشاهده کنید.

لیست قیمت آیفون در بازار تهران (۷ آبان)

image

* تمامی قیمت‌ها به جز ایرپادز و نسخه ۶۴ گیگابایتی آیفون ۸ و ۸ پلاس ممکن است تا ۵۰ هزارتومان نوسان داشته باشند.



​نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

4030

۱۳۹۶/۱۱/۴
با کد #777*استعلام بگیرید. سامانه رجیستری. خیالتون ک راحت شد گوشیو خریداری کنید

حجت

۱۳۹۶/۱۱/۴
من کاملا با صحبت شما موافقم ولی وقتی که مثلا من 6 میلیون میتونم هزینه کنم. مطمین باش یه تومن هرجور باشه جور میکنم میذارم روش میدونی چرا؟ کلا وسایل برقی و الکتریکی احتمالا خرابی دارند حالا 1 تومن یا 100 میلیون. وقتی همه احتمالات رو بدی که امکان داره گوشی خاموش بشه و دیگه روشن نشه یا هر بلایی سرش بیادو دستت جایی بند نباشه مطمین باش این هزینه رو میکنی واسه داشتن ی پشتوانه. من این گوشی رو امروز خریدم با گارانتی امرتات داتیس و بیمه نامه بدنه. به شما و دوستانی که قراره این گوشی رو بخرن توصیه میکنم با گارانتی بخرید :)

حجت

۱۳۹۶/۱۱/۴
واقعا نیستی نمیبینی چقدر کشیدن روی گوشی هایی موبایل؟؟ کدوم رجیستری کدوم قاچاق اینا همش بهونه است که از منو شما پول بکشن بیرون. چندروزه پیش جهرمی اومده میگه با طرح رجیستری اگه گوشیتون گم بشه راحت میشه ردیابی کرد، خبر نداره این ردیابی گوشی واسه عهد تیرکون ش اه. والا رفیق من 15 سال پیش گوشی 3250 داشت ازش زدن. کارتونشو برد دادگاه شکایت کرد چندماه بعد گوشیشو پیدا کردن

نشاط

۱۳۹۶/۱۰/۹
به نظر من که کسی بخواد آیفون بخره اونم بدون گارانتی فقط بره از سایت وسنا بخره.من خودم از وسنا بدون گارانتی خریدم.با قیمت مناسب،بدون مشکل رجیستری..ممنون از وسنا...

بهرام

۱۳۹۶/۹/۱۱
بصرفه نیست بیش از حد گرونه