خانهاخبار
پرچمدار گلکسی اس 9 سامسونگ را با دوربین دوگانه و طراحی متفاوت مشاهده کنید

پرچمدار گلکسی اس 9 سامسونگ را با دوربین دوگانه و طراحی متفاوت مشاهده کنید

رندرهای جدیدی از گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 سامسونگ به‌دست آمده است که تأیید می‌کند این مدل به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود؛ همچنین حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش از پرچمدار جدید سامسونگ حذف شده است.
۱۳۹۶/۹/۱

با رونمایی از پرچمداران سامسونگ در سال جاری میلادی، اکنون بازار گمانه‌زنی‌ها پیرامون گوشی‌های جدید این شرکت برای سال 2018 داغ است. به همین جهت، شرکت سازنده کیس با نام Ghostek رندرهای جدیدی را براساس اطلاعات ارائه شده توسط زنجیره تأمین قطعه برای محصولات سامسونگ منتشر کرده است که طراحی احتمالی گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را به نمایش می‎گذارد.

آن‌طور که ادعا می‎شود، پنل پشتی گوشی گلکسی اس 9 دقیقاً مشابه با نمونه نهایی پرچمدار آینده سامسونگ است؛ همچنین حاشیه‌ی بالای نمایشگر در مدل واقعی گوشی گلکسی اس 9 نازک‎تر خواهد بود. باید توجه داشته باشید که رندر فاش شده در واقع گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را به نمایش می‌گذارد؛ این دو مدل از نظر طراحی مشابه خواهند بود و تنها در ابعاد و اندازه صفحه‌نمایش با یک‎دیگر تفاوت دارند.

image

رندرهایی که به‌تازگی به‌دست آمده است، با آخرین گزارش‌ها پیرامون پرچمدار آینده سامسونگ مطابقت می‎کند. براساس ادعای منابع مطلع، سامسونگ درنظر دارد تا پنل پشتی گوشی گلکسی اس 9 را در مقایسه با نسل قبل، با تغییرات زیادی همراه کند. آن‌طور که در تصاویر مشخص شده است، جای‌گیری سنسور اثرانگشت یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها میان گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 خواهد بود؛ شکل کلی حسگر اثرانگشت مانند نمونه به‌کار گرفته شده در گوشی گلکسی اس 8 است اما شرکت سازنده تصمیم گرفته تا سنسور اثرانگشت را در پایین دوربین اصلی قرار دهد.

سنسورهای دوربین در گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 به صورت عمودی چیده شده‌اند؛ این محصول در صورت عرضه با دوربین دوگانه، به اولین گوشی از سری Galaxy S تبدیل خواهد شد که با دوربین دوگانه راهی بازار می‌شود. به دلیل جای‌گیری متفاوت حسگر اثرانگشت و نحوه‌ی چینش‌ سنسورهای دوربین، فلاش LED و حسگر تشخیص ضربان قلب نیز چینش متفاوتی به خود گرفته‌اند. انتقال سنسور اثرانگشت به پایین دوربین اصلی، کمک خواهد کرد با وجود ابعاد کشیده گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، دسترسی به آن ساده باشد؛ این در حالی است که در گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8، حسگر اثرانگشت در کنار سنسورهای دوربین و به صورت افقی قرار گرفته بود.

رندرهای به‎دست آمده، همچنین نشان می‌دهد که گلکسی اس 9 با دکمه‌ی بیکسبی همراه شده است؛ البته مکان جای‌گیری آن با آنچه که پیش‌تر در شایعات شنیده بودیم، هم‌خوانی ندارد. گفته می‌شود سامسونگ به منظور تشخیص راحت‌تر دکمه‌ی بیکسبی از کلیدهای تنظیم صدا، این دکمه‌ی را کمی پایین‌تر خواهد آورد که در رندر جدید از گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ، این موضوع رعایت نشده است.

در پنل جلوی گوشی، همچنان حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش حفظ شده و به‌نظر می‌رسد که گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، حاشیه‌ی پایین خود را از دست داده است. در لبه‏ی پایین گلکسی اس 9 نیز، درگاه یواس‏بی تایپ سی به همراه جک هدفون 3.5 میلی‌متری جلب‏توجه می‎کند؛ به همین جهت، نیازی نیست نگران باشید که گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بدون جک صدا عرضه شوند.

آنچه با این رندرها به نمایش گذاشته شده است، احتمالاً بخشی از طراحی نهایی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را فاش خواهد کرد. براساس گمانه‌زنی‏ها، گوشی گلکسی اس 9 به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز می‌شود و نسخه‌ی «پلاس» آن با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی در بازار به فروش خواهد رسید. هر دو مدل احتمالاً در اوایل سال آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

saeed666

۱۳۹۶/۹/۱
خدا بهت انصاف بده مشتری ها گناه دارن والله. 3.4 میلیون میدن به گوشی های جدیده تازه وارد شده سامسونگ ولی هنوز گلس نگرفته برا گوشیشون یه مدل جدید اومد بیرون. یعنی ضرر برا مصرف کننده. برا سامسونگ متاسفم فقط و فقط و فقط سود براش مهمه.