خانهاخبار
برنامه سامسونگ برای ترغیب کاربران آیفون به خرید گلکسی نوت 8

برنامه سامسونگ برای ترغیب کاربران آیفون به خرید گلکسی نوت 8

از مدتی قبل شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ در رقابت با هم سعی دارند با ارایه پیشنهادات یا اپلیکیشن‌هایی، کاربران یک‌دیگر را به استفاده از پرچم‌داران خود ترغیب کنند. این بار سامسونگ پس از معرفی آیفون‌های جدید پیشنهادی را ارایه کرده که کاربران را به گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 ترغیب کند.
۱۳۹۶/۹/۱

سامسونگ از آغاز یک برنامه جدید خبر داد که به کاربران اجازه می‌دهد برای یک ماه به طور آزمایشی از گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ استفاده کنند. این برنامه که سامسونگ Galaxy Experience نام دارد از روز ۲۱ نوامبر( روز گذشته)  در کره جنوبی شروع شده و در ۲۷ این ماه پایان می‌یابد.

در طول این یک هفته، تعداد ۱۰ هزار نفر از کاربرانی که در این برنامه ثبت نام کرده‌اند، انتخاب خواهند شد و در روز ۳۰ نوامبر از انتخاب خود مطلع خواهند شد. در فاصله یکم تا یازدهم دسامبر گوشی‌های مذکور را از طریق فروشگاه‌های سامسونگ تحویل بگیرند.

image

طبق اعلام رسمی سامسونگ، این برنامه در نظر دارد به کاربران آیفون فرصتی بدهد که بتوانند -طبق آن‌چه کره‌ای‌ها مدعی شده‌اندـ ارزش‌های متفاوت دستگاه‌های گلکسی را تجربه نمایند. مرحله ثبت نام رایگان است، اما کاربران منتخب برای دریافت گوشی‌ها، باید ۴۵ دلار بپردازند که اگر پس از پایان این یک ماه همچنان قصد استفاده از گوشی را داشته باشند، این مبلغ به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

همچنین اگر کاربران پس از پایان دوره آزمایشی مایل باشند از پرچم‌داران سامسونگ استفاده کنند، یک اسپیکر بلوتوث JBL Go نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۹/۲۲
والا من شرکتشون رفتم خیلی هم تمیزن همشون، هم خودشون ، هم کارکنانش، چشماتو بشور عزیزم مردم رو کثیف نبینی

Rohola

۱۳۹۶/۹/۱۰
من که خریدم،واقعاعالیه وخیلی ازش راضی ام

حسین

۱۳۹۶/۹/۲
ایکاش تو ایران هم همچین طرحی بزارن . خیلیل دارن خودشونو به هر دری میزنن تا این گوشی رو تهیه کنند

علی

۱۳۹۶/۹/۲
سامسونگ کارش همینه سیاستش همینه ،،از تمام حربه های کثیفش استفاده میکنه ،،شرکت کثیف همینه

مهتاب

۱۳۹۶/۹/۱
من که اوایل آذر نوت 8 رو میگیرم.