خانهاخبار
مقایسه تست سرعت iPhone X با Oneplus 5T

مقایسه تست سرعت iPhone X با Oneplus 5T

در این ویدئو مقایسه بین آیفون 10 و وان‌پلاس 5 تی را مشاهده می‌کند تا مشخص شود سرعت کدام یک در اجرای اپلیکیشن‌ها بیشتر است.
۱۳۹۶/۹/۲

سال‌ها بود که آیفون‌های اپل از نظر سرعت و اجرای اپلیکیشن‌ها رقیبی پیش روی خود نمی‌دیدند و به راحتی قادر بودند رقبای اندرویدی را پشت سر بگذارند. اما OnePlus 5 به این رسم دیرینه پایان داد و با داشتن 6/8 گیگابایت حافظه رم و نرم‌افزاری بهینه شده نشان داد که می‌توان آیفون‌های اپل را شکست داد.

چند روز پیش وان‌پلاس پرچمدار جدیدی به نان OnePlus 5T را معرفی کرد که از نظر پردازنده و حافظه رم تفاوتی با وان‌پلاس 5 ندارد؛ با این حال بد نیست ببینیم آیا این گوشی جدید نیز مثل نسل پیشین خود قادر است آیفون اپل را شکست دهد یا خیر.

در ویدئو زیر مقایسه تست سرعست OnePlus 5T را با آیفون خاص اپل یعنی آیفون 10 مشاهده می‌کند که برای اجرا اپلیکیشن‌ها مختلف و فراخوانی دوباره آنها مسابقه می‌دهند.

این ویدئو را تماشا کنید و نظرتان را در مورد آن با ما در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

علی

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
شما داری تعصبی حرف میزنی به نظرم به ویدئو یه نگاه بنداز حرفی واسه گفتن نداره اپل

هاشم

۱۳۹۶/۱۰/۶
من که آیفون رو تایید میکنم و به خصوص آیفون x.اگه دنبال یه سایت خوب هستین که با قیمت مناسب خرید کنین من خودم از سایت وسنا با پایین ترین قیمت خرید کردم و الانم که دارم استفاده میکنم خیلی راضی ام

face2face

۱۳۹۶/۹/۷
میشه خرید الان پیش فروش کردن دو میلیون و ششصد ولی مشکل اصلی برای بعد از خریدنه که خدمات خیلی کمه و باید اونجا بیشتر هزینه کنی ???

mking

۱۳۹۶/۹/۵
نمیدونم اپل ضعیف شده یا شرکتای دیگه قوی شدن ایفون فقط یه مزیت سرعت رو داشت که اونم دیگه تقریبا نداره

a

۱۳۹۶/۹/۴
داداچ زماني چهل پنجا ميليون ميشه كه اپل شركت ايراني باشه?خارجيا از اين دلال بازيا در نميارن كه...