خانهاخبار
گوشی Honor 7X هوآوی 14 آذر به صورت جهانی عرضه خواهد شد

گوشی Honor 7X هوآوی 14 آذر به صورت جهانی عرضه خواهد شد

به‌تازگی اعلام شده است که مدل بدون حاشیه Honor 7X با قیمت مناسب در 14 آذر ماه به صورت جهانی عرضه خواهد شد. این مدل از نمایشگر 6 اینچی کشیده برخوردار بوده و دوربین اصلی دوگانه برای آن درنظر گرفته شده است.
۱۳۹۶/۹/۲

ساب‌برند آنر هوآوی به صورت رسمی تأیید کرده است که مراسم خبری این شرکت در لندن در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) به عرضه جهانی گوشی میان‌رده جدید این شرکت یعنی Honor 7X اختصاص خواهد داشت. این مدل ماه گذشته به صورت رسمی در چین معرفی شده بود.

جدا از بازارهای اروپایی و آسیایی، Honor 7X در ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد؛ البته مشخص نیست که آیا خریداران در آمریکا باید مدت زمان بیشتری به منظور عرضه Honor 7X منتظر بمانند یا میان‎رده بدون حاشیه هوآوی به صورت هم‎زمان در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. هنوز مشخص نیست که گوشی Honor 7X با چه قیمتی در خارج از بازار چین عرضه می‌شود؛ با این وجود ممکن است این مدل، نزدیک به 250 دلار قیمت داشته باشد. مدل پایه گوشی Honor 7X که مدتی پیش عرضه شد، نزدیک به 1299 یوآن (معادل با 195 دلار) قیمت‌گذاری شده است.

image

گوشی Honor 7X بدنه فلزی دارد و به دوربین دوگانه مجهز شده است. همچنین حسگر اثرانگشت به پنل پشتی انتقال یافته است. ساب‌برند آنر هوآوی مدعی شده که روی طراحی گوشی Honor 7X نزدیک به 15 کار کرده است تا آن‌را کامل کند. همان‌طور که گفته شد، Honor 7X حاشیه‎های بسیار باریکی دارد و لوگوی آنر نیز در حاشیه‎ی پایین صفحه‎‌نمایش و پنل پشتی جای گرفته است. گوشی Honor 7X در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه شده است و از نمایشگر 5.99 اینچی Full HD + با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل با نسبت ابعاد 18:9 استفاده می‎کند.

چیپ‌ست میان‌رده Kirin 659 با هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.36 گیگاهرتز، قلب تپنده‌ی Honor 7X هوآوی است که واحد پردازشگر گرافیکی Mali-T830 پردازش محتوای گرافیکی را برعهده دارد. ساب‌برند آنر، گوشی جدید خود را به چهار گیگابایت رم مجهز کرده است و می‌توانید آن‌را در سه مدل با 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه خریداری کنید. البته Honor 7X از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند که امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی تا 256 گیگابایت فراهم است. باید توجه داشته باشید که تنوع‌ مدل‌های مختلف گوشی جدید Honor 7X در خارج از بازار چین، احتمالاً کم‌تر خواهد بود؛ به همین جهت، احتمالاً این گوشی تنها با 64 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود.

image

گوشی Honor 7X در بخش عکاسی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ این مدل از دوربین اصلی دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی استفاده می‎کند که فلاش LED برای آن درنظر گرفته شده است. سنسور 2 مگاپیکسلی به عکاسی بوکه با گوشی Honor 7X کمک خواهد کرد. برخلاف Huawei Mate 10 Lite که به صورت جداگانه عرضه شده است، Honor 7X از دوربین سلفی دوگانه بهره نمی‌گیرد و تنها به سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی یا برقراری مکالمه‎های تصویری مجهز است. البته با دوربین سلفی، می‌تواند در حالت «پرتره» عکاسی کنید.

image

گوشی Honor 7X با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 (به اوریو به‌روزرسانی خواهد شد) و EMUI 5.1 در دسترس قرار خواهد گرفت و باتری 3340 میلی‎آمپر ساعت، انرژی لازم برای این مدل را تأمین می‎کند. باتری مورد استفاده در گوشی Honor 7X از قابلیت شارژ سریع اختصاصی هوآوی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Rahilomid6965

۱۴۰۱/۳/۱۸
واااا چه ربطی داره؟؟؟مگه گوشی فقط برا تلگرام و اینستاگرام استفاده میشه که برامون مهم نباشه. من خودم شغلم و کارم با گوشیه.
تنها چیزی که برام مهم نیست اینستا و تلگرامه.
البته حق دارین بعضی آدما هم جز یه تماس گرفتن کاری ندارن

محمد

۱۳۹۶/۹/۲۷
براشما مهم نیست ولی برا بازیو دوربینش استفاده میکنم فقط تلگرام نیست سرعت گوشیم مهم

mohammad

۱۳۹۶/۹/۲
چرا همه شرکتای سازنده گوشی دوست دارن شبیه به آیفون گوشیاشونو طراحی کنن؟؟؟

mehiyaw

۱۳۹۶/۹/۲
والا من تا حالا هوآوی نداشتم و الانم ندارم ، ولی از اینکه تو پیجای مربوط به هوآوی مردم میان میگن شیااومی خوبه و فلانه ، واقعا یه حس خیلی بدی میده بهم - بابا گوشیه دیگه استفاده تو بکن - با هوآوی هم تو اینستا و تلگرام میگردی ، با آیفونم ، با سامسونگ با سونی - چرا بیخودی بحث مارک و برند رو میکشیم وسط ؟؟ به خدا این امکاناتی رو که رو گوشی ها میزارن رو حتی نصفشو هم استفاده نمیکنیم

علی

۱۳۹۶/۹/۲
امیدوارم هر چه سریعتر بیاد ایران