خانهاخبار
گوشی با نمایشگر 18:9 از میزو در Weibo دیده شد

گوشی با نمایشگر 18:9 از میزو در Weibo دیده شد

همانطور که انتظار می‌رود میزوی چینی هم دست به تولید موبایل‌هایی با نمایشگر بی‌حاشیه و کشیده می‌زند. در ادامه با ما همراه باشید.
۱۳۹۶/۹/۱

به تازگی بسیاری از کمپانی‌ها به سمت استفاده از نمایشگرهای کشیده با نسبت 18:9 روی آورده‌اند. یکی از کمپانی‌هایی که از قافله عقب مانده‌ میزو است؛ البته طبق اطلاعات افشا شده از Weibo پی می یریم که این شرکت چینی تبار هم در فکر بکار بردن نمایشگری با نسبت 18:9 در تلفن‌های هوشمندش است.

تاکنون تمامی دستگاه‌های میزو از سنسور اثر انگشت در جلو بهره‌مند بوده‌اند اما تصویر لو رفته سنسوری در پنل پشتی دستگاه را نشان می‌دهد. این‌طور که عیان است احتمالا حسگر اثر انگشت دستگاه در زیر دوربین‌های دوگانه عمودی این موبایل قرار خواهد گرفت. مطمئنا علتش این است که مانند بقیه نمایشگرهای 18:9 فضایی برای آن در نمای جلویی دستگاه وجود نخواهد داشت.

در آخر لازم به ذکر است که میزو در گذشته گفته که گوشی تمام صفحه خود را در سال 2018 وارد بازار می‌کند. پس مطمئنا این دستگاه درحال حاضر در مرحله توسعه است. تلفن‌هوشمندی که از آن سخن میگوییم شاید جانشین M6 Note  و یا مدلی که بسیار در انتظارش هستیم یعنی MX7 باشد؛ یکی از پرچمدارهای میزو که طبق گفته Yang Zhe، قائم مقام این شرکت، در بهار 2018 پرده‌برداری می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)