خانهاخبار
شکلات دهان LG را شیرین کرد !

شکلات دهان LG را شیرین کرد !

شرکت LG الکترونیک اعلام کرد گوشی جدید شکلات بازار داغی را برای خود ایجاد نموده و فروش بی سابقه ی یک میلیون عددی را در خارج از کشور سازنده (کُره) داشته است .
۱۳۸۵/۵/۲۰
 
گوشی شکلات اولین گوشی سیاه LG در سری پریمیوم می باشد که جوایز متعددی را از سازمان های جهانی مربوط به مشتریان و حقوق مشتریان دریافت نموده است و طراحی و زیبایی و سازگاری با شکل زندگی امروز در این گوشی آن ، را تبدیل به شکلات شیرین 2006 نموده است !
البته طبق گفته ی سازندگان ، در زمان تولید این گوشی آن ها فکر می کردند که در حال تولید یک گوشی با بازاری مطلوب می باشند ولی یک ماه پس از ارائه گوشی ، آمار ارسالی از کشور انگلستان همه را حیرت زده و متعجب نمود . در انگلیس متقاضیان فراوان گوشی حتی باعث کمبود جا برای انبار کردن گوشی های ارسالی شدند و این گونه ، تقاضا بیش از عرضه بود .
حتی امروز نیز با روی کار آمدن گوشی های جدیدتر باز هم LG فروشی خوب و مناسب را در انگلستان به خود اختصاص داده است و حتی در دیگر کشورها نیز این گوشی جزء برترین های بازار شناخته شد .
به نظر مدیران فروش LG این گوشی به دو علت بازار خوبی را ایجاد نمود یکی طراحی زیبا و منحصر به فردی که حقیقتاً طعم شکلات را زیر دهان شما می آورد و دوم نحوه ی صحیح بازار سازی و پیگیری تقاضای مشتریان از یک گوشی و در تمام زمینه های مورد علاقه مصرف کنندگان ایرانی و خارجی چه در زمینه های فناوری های اینترنتی و چه آنتن دهی و زیبایی و کارآیی های مختلف ، گوشی یک پله مسیر حرکت را بالا برد و شکلات تبدیل به یک گوشی جهانی در سال 2006 گردید . نوش جان !
                                    

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)