خانهاخبار
احتمال عرضه آیفون‌های 2018 با پشتیبانی از دو سیمکارت

احتمال عرضه آیفون‌های 2018 با پشتیبانی از دو سیمکارت

شایعه شده است که اپل ممکن است آیفون‌های سال آینده خود را با امکان پشتیبانی هم زمان از دو سیمکارت روانه بازار کند؛ امکانی که بسیاری از کاربران را خوشحال خواهد کرد.
۱۳۹۶/۸/۳۰
image

درحالی که سال‌هاست گوشی‌های اندرویدی از نصب هم‌زمان دو سیمکارت پیشتبانی می‌کنند، شایعه شده که ممکن است آیفون‌های سال 2018 برای اولین بار چنین ویژگی داشته باشند.

مینگ جی کوه، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، ادعا کرده است آیفون‌های سال آینده توانایی پشتیبانی از دو سیمکارت LTE را خواهند داشت که به طور هم‌زمان امکان فعال شدن و استفاده را دارند.

در سال‌های اخیر اپل نشان داده است برای رضایت کاربران و برطرف کردن کاستی‌های گوشی‌های هوشمند خود حاضر است دست به تغییرات شجاعانه‌ای بزند. اضافه شدن پشتیبانی از دو سیمکارت یکی از مواردی است که کاربران اپل سال‌هاست آرزوی آن را دارند و اگر محقق شود مشتریان بسیاری را خوشنود می‌کند.

با اینکه مینگ جی کوه سابقه خوبی در پیش‌بینی مسائل مربوط به اپل را دارد ولی هنوز نمی‏شود در مورد این شایعه مطمئن بود.

پیش‌بینی شما در مورد این خبر چیست؟ فکر می‌کنید اپل سال آینده این ویژگی را به گوشی‌های خود اضافه کند یا خیر؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

mking

۱۳۹۶/۹/۵
طراحی دوربین ایفون 10 چه ربطی به جابز داره؟
اون بنده خدا الان اون دنیاس. میدونستی که(؟؟؟)

I.G.I.D

۱۳۹۶/۹/۱
سلام
این بحث ها که ما بگیم اپل بهتره یا سامسونگ این یه بحث بچه گانه هستش این دو ابر شرکت دارن با هم مبادله اطلاعات میکنن اینجا مردم تو سر و کله همدیگه میزنه یه جاهایی ایفون خوب عملکرده یه جاهایی هم سامسونگ و ... امروز ایفونx پس فردا s9بهترین گوشی روز هستش.
ولی اگه سیاست های مالی و مدیریتی این دو شرکت هارو مطالعه کنید متوجه میشین اپل از سیستم بهاگزاری تفضیلی استفاده میکنه ولی مثلا هوآوی از سیستم رقابتی استفاده میکنه با قیمت کم فروش بیشتری داره که این امر باعث شده بعضیا فک کنن قیمت بالای ایفون به دلیل ابر قدرت بودنشه و در کل من به شخصه سیاست اپل رو دوست دارم(نظر شخصی نه کارشناسی).
""" کارشناسان جی اس ام خدا قوت"""

محمد نوری

۱۳۹۶/۹/۱
با سلام اگه اپل بخواد در کورس رقابت از سایر برندها عقب نماند مجبور هست که در مورد دوسیم کارت کردن گوشی ها اقدام نماید

امیر

۱۳۹۶/۹/۱
این ویژگی رو هیچوقت علاقه ای نداشتم توی آیفون ببینم!

قاسم

۱۳۹۶/۸/۳۰
من به نوبه خودم خوشحال میشم اپل دوسیمکارت بزنه وجای رمم بزاره برای ارتقاع چون برای یه گوشی حافظه جانبی و دوسیمکارت بودن لازمه حالا درسته اپل باحافظه بالامیده ولی بازحافظه جانبیم مهمه
محمدجان توهم هیچی ازاپل نمیدونی نظرنده این همه برند دوسیمکارت میزنه ازساسمونگ کپی میکنه درسته اپل شاید وصایلاشو وارد میکنه ولی گوشی میزنه که همه مجزوبش میشن شرکت اپل دیده طرفداره دوسیمکارته زیاده گفته منم بزنم شاید بازم بهترازاینی که هست بشه