خانهاخبار
سامسونگ اسکنر عنبیه و سیستم تشخیص چهره را در گلکسی S9 بهبود می‌دهد

سامسونگ اسکنر عنبیه و سیستم تشخیص چهره را در گلکسی S9 بهبود می‌دهد

اپل با معرفی آیفون X و مانور تبلیغاتی بسیار روی قابلیت تشخیص چهره این گوشی سعی کرد رقبایی مثل سامسونگ را به چالش بکشد که البته تا حدی هم موفق بود. اما گره‌ای‌ها قصد دارند در نسل بعدی پرچم‌داران سری S خود پاسخ ادعاهای اپل را بدهند.
۱۳۹۶/۸/۲۹

سامسونگ با معرفی گلکسی نوت ۷ از سیستم امنیتی جدیدی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد که از اسکن عنبیه چشم برای باز کردن قفل دستگاه استفاده می‌کرد؛ پس از آن و با معرفی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، این شرکت دوباره ویژگی تشخیص چهره را به صحنه بازگرداند. به گفته خود سامسونگ این سیستم با آن‌چه پیش از این و از سال ۲۰۱۱ در سیستم عامل اندروید وجود داشت، متفاوت و از آن پیشرفته‌تر است.

اما این سیستم‌ها در برخی موارد با مشکلاتی مواجه بودند، به همین دلیل کره‌ای‌ها قصد دارند تا در نسل بعدی پرچم‌داران خود این ویژگی‌ها را بهبود ببخشند. طبق اعلام ETNews، سامسونگ با بهره‌ گیری از ارتقا نرم افزار قصد دارد تا سرعت عمل اسکنر عنبیه و سیستم تشخیص چهره را در گلکسی S9 ارتقا دهد.

image

این رسانه کره‌ای مدعی شد که نسل بعدی خانواده گلکسی S به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که مشابه دوربین به کار رفته در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس است. یکی از ناظران صنعتی که نامش فاش نشده نیز اعلام کرده است که ممکن است علاوه بر افزایش سرعت سنسورها، قابلیت‌های جدیدی به واسطه اپلیکیشن به نرم افزار این سنسورها اضافه شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

reza nezam

۱۳۹۶/۸/۳۰
با سلام خدمت دوست عزیز
در ادامه کپی برداری های دیگر شرکت ها از اپل
1-صفحه بزرگتر (استیو جابز: هیچکس گوشی با صفحه بزرگ نمیخره)
2-نوتیفیکیشن بار در پایین صفحه (اندروید برای اینکه شبیه به اپل نباشه برد بالای صفحه!!!)
3-نمایشگر حساس به فشار force Touch در هواوی میت اس که چند ماه قبل از اپل رونمایی شده
و...
خیلی چیزها رو کپی برداری نمی گن
تو دنیای تکنولوژی دقیقه ها مهم هستن
اگه یه ذره تو مباحث تکنولوژی باشی متوجه میشی اپل در حال استفاده از ابتکارات شرکت های گمنام هست؛البته از انصاف به دور نباشیم خیلی ابتکار هم به خرج میده

سعید

۱۳۹۶/۸/۳۰
اولا نوشته حسگر عنبیه رو بهبود میبخشه.ثانیا میشه بگی کدوم شرکت اول تشخیص چهره رو استفاده کرد؟من بهت میگم مایکروسافت.پس اپل از مایکروسافت تقلید کرد.هر چند همین فیس ای دی تو روز معرفی درست کار نکرد و دوقولو ها رو هم نمیتونه تشخیص بده و با ماکت سه بعدی هم گول میخوره.پس باگ زیاد داره.سامسونگ یه چیزی میخواد بده که باگ کمتری داشته باشه و این‌تقلید نیست.
اپل چند سال از سامسونگ عقب تره

مهدی

۱۳۹۶/۸/۳۰
سلام. من اس 7 اج دارم ولی با این مشکل روبرو هستم که نت گوشی نمیتونم وارد سایتها و بازی های آنلاین بشم فقط با وای فای میتونم وارد بشم سوال گرفتم گفتن باید فلش بشه. نمیدونید دیگه چجوری به غیر از این راه درست میشه؟؟؟

saeed666

۱۳۹۶/۸/۲۹
حتما یه کپی دیگه از اپل. میبینی مثل اپل میگه خطاش یک در میلیون هس یا سه بعدی میکنه مثل اپل خخخخ. وقتی اپل اینارو میکنه هم شرکت ها ازش زود یاد میگیرن بعد میزنن مثل اپل چون استاندارد بازار هس هر چی بزنه همون میشه کل بازار. حتی قیمت ها و حتی رنگ هارو از رو اپل کپی میکنن بابا کمی سیاست داشته باشین خب. وقتی اپل این تکنولوژی هارو میده مشتری هاش بعده 1.2 سال دیگه اون یکی شرکت ها میدن دست مشتری هاشون. اپل چیزی ر. میزنه معنای واقعی میزنه مثل سنسور اثر انگشت یا فیس آیدی.