خانهاخبار
تأخیر در عرضه بلندگوی هوشمند HomePod اپل تا اوایل سال آینده

تأخیر در عرضه بلندگوی هوشمند HomePod اپل تا اوایل سال آینده

وب‌سایت TechCrunch به نقل از اپل گزارش می‌دهد که بلندگوی هوشمند HomePod برای عرضه در سال 2017 آماده نیست. ظاهراً ترس اپل از عملکرد نامطلوب دستیار صوتی سیری، باعث شده است تا HomePod با تأخیر به بازار عرضه شود.
۱۳۹۶/۸/۲۹

آن‌طور که پیداست، شرکت اپل عرضه بلندگوی هوشمند HomePod خود را تا اوایل سال آینده به تأخیر انداخته است. بیانیه خبری اپل که به‌تازگی منتشر شده است، تأخیر در عرضه بلندگوی هوشمند این شرکت را تأیید می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت TechCrunch، اپل به مدت زمان بیشتری برای آماده‌سازی بلندگوی هوشمند خود نیاز دارد. در همین رابطه، اپل می‎گوید:

نمی‌توان برای اینکه مردم HomePod، بلندگوی بی‌سیم اپل را برای منازل تجربه کنند؛ صبر کرد اما پیش از آنکه این محصول در اختیار کاربران قرار بگیرد، کمی به زمان بیشتری نیاز داریم. این محصول را در اوایل سال 2018 آمریکا، انگلستان و استرالیا عرضه خواهیم کرد.

بلندگوی هوشمند HomePod اپل که برای رقابت با Google Home و بلندگوهای Echo آمازون وارد بازار خواهد شد، در ماه ژوئن در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (موسوم به WWDC) معرفی شد. اپل وعده داده بود که بلندگوی هوشمند جدید خود را در کشورهای مذکور (ایالات متحده، انگلستان و استرالیا) در ماه دسامبر 2017 عرضه خواهد کرد.

image

هنوز مشخص نیست چرا بلندگوی هوشمند HomePod با تأخیر به بازار عرضه خواهد شد اما اگر ناچار باشیم به حدس و گمان اکتفا کنیم، به‌نظر می‌رسد دستیار صوتی سیری باعث شده است تا اپل برای عرضه بلندگوی هوشمند HomePod خود نگران باشد. از آنجایی‌که HomePod فاقد نمایشگر است و دستیار صوتی سیری، تنها راهی است که با آن می ‌توانید بلندگوی هوشمند HomePod را کنترل کنید؛ اپل نگران است سیری عملکرد مطلوبی نداشته باشد و این موضوع باعث خواهد شد تا HomePod به یک محصول شکست‌خورده مبدل شود. به همین جهت، کوپرتینویی‌ها در حال اعمال بهینه‌سازی روی دستیار صوتی هوشمند خود هستند تا HomePod عملکرد قابل‌قبولی را ارائه دهد.

نگرانی‌های اپل برای عملکرد HomePod بی‌مورد نیست؛ این بلندگوی هوشمند، 399 دلار قیمت دارد که آن‌را به یکی از گران‌قیمت‌ترین محصولات بازار مبدل می‌سازد. هرچند، این موضوع باعث خواهد شد تا اپل شانس خود را برای فروش بلندگوی هوشمند جدیدش از دست بدهد؛ تعطیلات سال نوی میلادی، می‌تواند فرصت خوبی باشد تا علاقه‌مندان به محصولات اپل، بلندگوی هوشمند HomePod را خریداری کنند اما به‌نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته است تا این فرصت را به دلیل آماده نبودن بلندگوی گران‌قیمتش از دست بدهد!

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)