خانهاخبار
سامسونگ عرضه مدل 2018 گوشی Galaxy A7 را تأیید کرد

سامسونگ عرضه مدل 2018 گوشی Galaxy A7 را تأیید کرد

مدل جدید گوشی Galaxy A7 سامسونگ در وب‌سایت رسمی این سازنده فاش شده است. این مدل احتمالاً به نمایشگر کشیده و فاقد حاشیه 6 اینچی مجهز خواهد بود و از تراشه اگزینوس 7892 استفاده می‌کند.
۱۳۹۶/۸/۲۹

مدل 2018 گوشی‌های سری Galaxy A سامسونگ به‎زودی معرفی خواهد شد. این سری که براساس شایعات با طراحی نزدیک به پرچمداران 2017 سامسونگ عرضه می‌شود، به طور متعدد در شایعات مختلف فاش شده است. تنها پس از گذشت چند روز از اینکه سامسونگ به صورت تصادفی مدل 2018 گوشی Galaxy A5 را تأیید کرده بود، به‎تازگی یک مدل دیگر از گوشی‌های Galaxy A در وب‌سایت سازنده دیده شده است که احتمالاً مدل 2018 گوشی Galaxy A7 خواهد بود.

image

در نسخه روسی‌زبان وب‌سایت سامسونگ، یک گوشی با شماره مدل SM-A730F فاش شده که با نام‌گذاری‌های دیگر پیرامون سری Galaxy A هم‌خوانی دارد. البته در صفحه رسمی وب‌سایت سامسونگ به هیچ مشخصه یا قابلیتی از این گوشی اشاره نشده است؛ با این وجود، جزئیات زیادی را در رابطه با مدل 2018 گوشی‌های Galaxy A سامسونگ می‎دانیم.

گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ، گوشی‌های جدیدش را به نمایشگر بدون لبه‌ Infinity Display مجهز خواهد کرد که لبه‌های گرد دارد و البته فاقد انحنا است؛ صفحه‌نمایش مورد استفاده در گوشی‌های جدید سامسونگ، احتمالاً نسبت ابعاد 18:9 دارد. مدل 2018 گوشی میان‌رده Galaxy A7 با پردازنده 14 نانومتری اگزینوس 7892 همراه خواهد بود که از دو هسته Cortex A73 و شش هسته Cortex A53 استفاده می‎کند. احتمال دارد این گوشی به شش گیگابایت رم مجهز شود که فعلاً تنها در فبلت گلکسی نوت 8 از چنین حافظه‌ای استفاده شده است.  

یکی از مشخصه‌های سری Galaxy A و دیگر گوشی‌های هوشمند ساخت سامسونگ، دکمه‌ی فیزیکی Home است که در لبه‌ی پایین صفحه‌نمایش قرار دارد؛ البته در گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 که حاشیه‌های اضافی اطراف صفحه‌نمایش حذف شده است، دیگر شاهد این دکمه‌ی دوست‌داشتنی نیستیم. در مدل 2018 گوشی‌های Galaxy A نیز دکمه‌ی Home و سایر کلیدهای لمسی اطراف آن، جای خود را به دکمه‌های نرم‌افزاری سیستم‌‏عامل اندروید می‌دهند و سنسور اثرانگشت نیز به پنل پشتی منتقل خواهد شد.

image

براساس شایعات، Galaxy A7 2018 و نسخه کوچک‌تر آن یعنی Galaxy A5 فاقد دوربین اصلی دوگانه هستند؛ با این‌حال، احتمالاً قابلیت منحصر به فردی خواهند داشت که آن‌ها را به یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی مبدل می‌سازد. آن‌طور که پیداست، سامسونگ درنظر دارد تا مدل جدید Galaxy A7 و احتمالاً Galaxy A5 را به دوربین سلفی دوگانه مجهز کند؛ تصاویر جدید فاش شده از مدل 2018 گوشی Galxay A7، صحت این ادعا را تأیید می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

غلپژضا

۱۳۹۶/۱۱/۵
قیمتش چَ n ده؟

M

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
سلام مشخصاتش خوبه ولی چرا یاید j7 plus دوربین دوگانه داشته باشه ولی این نه؟؟

Alireza

۱۳۹۶/۸/۳۰
من s8 plus دارم یعنی منی که دو و نیم میلیون پول دادم رم گوشیم باید 4 باشه بعد a7 میان رده باید رم 6 داشته باشه؟؟!

محمدرضا

۱۳۹۶/۸/۲۹
بیاد حتما میخرمش اگه با این مشخصات باشه

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۸/۲۹
مطمئنم رم۴ داره