خانهاخبار
تصاویر فاش شده از گوشی پرچمدار هوآوی P11 Plus با نمایشگر کشیده

تصاویر فاش شده از گوشی پرچمدار هوآوی P11 Plus با نمایشگر کشیده

تصاویر تازه فاش شده از گوشی پرچمدار P11 Plus شرکت هوآوی نشان می‌دهد که این مدل به نمایشگر کشیده مجهز خواهد بود و از سنسور اثرانگشت در پنل جلو بهره می‌گیرد.
۱۳۹۶/۸/۲۸

هوآوی از فبلت میت 10 و میت 10 پرو چند هفته پیش رونمایی کرد اما اگر علاقه‌ دارید تا گوشی بعدی شما یک مدل از سری گوشی‌های  پرچمدار P هوآوی باشد، باید تا بهار برای عرضه هوآوی P11 و P11 Plus منتظر بمانید.

image

به‌ تازگی تصاویری از گوشی P11 Plus منتشر شده است که نمایشگر 18:9 دارد؛ عرضه این گوشی با نمایشگر کشیده با توجه به عرضه میت 10 با صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 2 به 1 چندان غیرممکن به‎نظر نمی‌رسد. ضمن اینکه حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر و استفاده از صفحه‌نمایش کشیده به یک روند در میان گوشی‌های هوشمند در سال 2017 تبدیل شده است و به‌نظر می‌رسد که در سال 2018 نیز این روند تکرار خواهد شد.

image

تصاویر جدیدی از که گوشی پرچمدار P11 Plus هوآوی منتشر شده است، نشان می‌دهد که سری P همچنان با سری میت متفاوت باقی خواهد ماند. آن‌طور که پیداست، دوربین دوگانه برای P11 Plus درنظر گرفته خواهد شد که احتمالاً Leica در توسعه‌ی لنزهای آن با هوآوی همکاری داشته است؛ البته در تصاویر فاش شده، اشاره‌ مستقیمی به شرکت هوآوی و Leica نشده است. برخلاف میت 10 که دوربین دوگانه با چینش عمودی داشت، گوشی پرچمدار P11 Plus از یک دوربین دوگانه با چینش افقی بهره می‌گیرد که مانند میت 10 کمی بیرون‌زدگی دارد؛ البته برآمدگی دوربین در مقایسه با هوآوی پی 10 یک نقطه ضعف برای نسل جدید پرچمداران سری P هوآوی به شمار می‌رود زیرا این سازنده چینی موفق شده بود تا لنزهای دوربین را با بدنه ادغام کند و دوربین، بیرون‌زدگی نداشت.

image

تصاویر فاش شده، نسخه طلایی‌رنگ هوآوی P11 Plus را نشان می‌دهد؛ البته اگر این تصاویر صحت داشته باشد. با توجه به بدنه فلزی دستگاه، نوارهای پلاستیکی آنتن در پشت گوشی دیده می‌شود. با توجه به عدم استفاده هوآوی از پنل پشتی از جنس شیشه برای فبلت P11 Plus، این سازنده ناچار شده است تا نوارهای پلاستیکی آنتن را مانند P10 در پشت گوشی قرار دهد.

image

هنوز اطلاعات بیشتری از گوشی P11 Plus مانند اندازه صفحه‌نمایش آن یا چیپ‌ست مورد استفاده در این گوشی منتشر شده است. باید منتظر ماند و دید که آیا پرچمدار جدید هوآوی مانند فبلت میت 10 و میت 10 پرو، عملکردی خیره‌کننده در زمینه عکاسی خواهد داشت یا خیر. تصاویر جدیدی که از پرچمدار P11 Plus هوآوی منتشر شده است، همچنین تأیید می‌کند که جک 3.5 میلی‌متری هدفون از این گوشی حذف نخواهد شد؛ البته نباید این احتمال را نادیده بگیرید که مدل فاش شده، نسخه‌ی آزمایشی پرچمدار جدید هوآوی است و احتمال دارد در مدل نهایی، هوآوی جک هدفون را حذف کند.

image

براساس گمانه‌زنی‌ها، هوآوی درنظر دارد تا گوشی پرچمدار P11 و P11 Plus را در اواخر ماه فوریه معرفی کند؛ البته این سازنده چینی معمولاً ترجیح می‌دهد تا سری P را در یک رویداد خبری در ماه آوریل در لندن رونمایی نماید. از آنجایی‌که این تصاویر به صورت رسمی تأیید نشده است و برای انتشار شایعات پیرامون P11 Plus کمی زود به‌نظر می‌رسد، باید با دیده شک و تردید به این تصاویر نگاه کنید؛ هوآوی معمولاً در حفظ قابلیت محصولات معرفی نشده خود موفق بوده است و مشخص نیست که P11 Plus چگونه پیش از رونمایی رسمی یا حتی نزدیک به مراسم خبری معرفی آن، فاش شده است. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Reus

۱۳۹۶/۸/۲۹
مدلای آزمایشی و نمیان روش آرم هواوی و لایکا بزنن که همه بفهمن.
تا هفته ی منتهی به معرفی گوشی معمولا طرح نهاییشو لو نمیدن.
فکر نکنم این شکلی باشه.سریای P همیشه طراشون نابه.این بیشتر شبیه نوا3 باید باشه تا P11 .شایدم اینسری اسمش بشه بجای P11 بشه P20

مهمان

۱۳۹۶/۸/۲۹
سلام ، طبق شایعات گفته شده در گوگل پلاس در صفحه اندروید هدلاینز این گوشی به نام huawei nova 3 معرفی شده و قرار است در ماه دسامبر امسال به بازار عرضه شود. مشخصات نرم افزاری موجود نیست اما اطلاعات سخت افزاری همانگونه که اشاره کردید صفحه 5.5 اینچی با دو دوربین پشت و .......، لطفاً مسئله را بررسی نمایید. خیلی ممنون

من

۱۳۹۶/۸/۲۹
این فقط تصاویر ی گوشی چینی بی نام و نشون هست اصلا هوآوی نیست