خانهاخبار
رندرهای گوشی گلکسی اس 9 به همراه یک تصویر واقعی از این گوشی فاش شد

رندرهای گوشی گلکسی اس 9 به همراه یک تصویر واقعی از این گوشی فاش شد

به‌تازگی رندرهای جدیدی از گوشی Galaxy S9 سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد پرچمدار جدید کره‌ای چه طراحی خواهد داشت. البته تصویر دیگری از پنل پشتی این گوشی نیز به‌دست آمده است که احتمالاً صحت ندارد.
۱۳۹۶/۸/۲۷

گوشی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، تا ماه مارس یا آوریل سال آینده عرضه نخواهد شد؛ با این وجود، رندرهای جدیدی از پرچمدار 2018 سامسونگ منتشر شده است که ادعا می‎شود گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را به نمایش می‎گذارد.

همان‌طور که در رندرهای فاش شده مشاهده می‌شود، گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نه تنها از نظر طراحی به یک‎دیگر شباهت بسیاری دارند، بلکه ابعاد آن‌ها نیز مشابه است. به همین جهت، امکان دارد رندرهای به‌دست آمده مربوط به مدل کوچک‌تر یعنی گلکسی اس 9 باشد. با این وجود، گلکسی اس 9 پلاس تفاوت چشمگیری به جزء در ابعاد با گلکسی اس 9 نخواهد داشت.

image

تصاویر رندری فاش شده، دید بسیار خوبی از پنل جلوی گلکسی اس 9 پلاس ارائه می‎دهد. شرکت سامسونگ، حاشیه‌های پایین صفحه‎نمایش را کاهش داده است و تنها حاشیه‌ی بالای گلکسی اس 9 به منظور جای‌گیری بلندگو، سنسور تشخیص عنبیه و سنسور دوربین باقی مانده است. در اطراف گوشی نیز در مجموع چهار دکمه دیده می‌شود؛ یک دکمه پاور به همراه دکمه‌ی تنظیم صدا و دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی.

تصویر دیگری از گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 نیز فاش شده است که ادعا می‌شود پنل پشتی آن‌را به نمایش می‌گذارد. در واقع، باید گفت که تصویر فاش شده مربوط به گوشی BLUBOO S8 است و پنل پشتی این گوشی را نشان می‌دهد؛ به همین جهت، آنچه در تصویر دیده می‌شود مربوط به پرچمدار جدید سامسونگ نیست و بعید است گلکسی اس 9 چنین طراحی داشته باشد.

image

هنوز سامسونگ به نتیجه نهایی پیرامون طراحی گوشی گلکسی اس 9 نرسیده است؛ به همین جهت، امکان دارد رندرهای منتشر شده از پنل جلوی گوشی نیز صحت نداشته باشد. براساس ادعای منابع مطلع، سامسونگ سال آینده گوشی پرچمدار جدیدش را در دو مدل عرضه خواهد کرد که یک مدل با تراشه اگزینوس 9810 معرفی می‌شود و مدل دیگر به چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است. تراشه اگزینوس 9810 مدتی پیش به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد و از لیتوگرافی 10 نانومتری بهره می‌گیرد؛ اسنپدراگون 845 نیز ماه آینده توسط کوالکام معرفی خواهد شد و از فرآیند ساخت 10 نانومتری LPE سامسونگ استفاده می‌کند. البته گمانه‌زنی‌ها حاکی از این موضوع است که موجودی اولیه اسنپدراگون 845 به پرچمداران جدید سامسونگ اختصاص خواهد یافت و پرچمداران دیگر ممکن است با مدتی تأخیر به بازار عرضه شود.

همچنین، شایعات گذشته نشان می‌دهد که سامسونگ، گوشی پرچمدار جدیدش را با حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر ارائه نمی‌دهد؛ به همین جهت، سنسور اثرانگشت در پنل پشتی جای خواهد داشت. البته ادعا می‌شود سنسور اثرانگشت به زیر دوربین اصلی منتقل می‌شود؛ گفته می‌شود سامسونگ گلکسی اس 9 را با دوربین دوگانه با چینش عمودی ارائه می‎دهد.

از دیگر قابلیت‌هایی که از گوشی گلکسی اس 9 انتظار داریم، عرضه آن با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی پیشرفته است. گفته می‌شود داخل دوربین سلفی از سنسورهای سه‎بعدی استفاده خواهد شد که ایمنی قابل‌توجهی برای احراز هویت کاربران ارائه می‌دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۸/۲۹
همونی که پیکسل هاش میسوزه و بوت لوپ میشه؟

سعید

۱۳۹۶/۸/۲۹
حرف مفت اخه چینش دوربین هم شد تقلید؟تشخیص چهره هم که اول اپل نزد .فقط اپل پیشرفته تر زد .سامسونگ دوباره بهترشو میزنه.همون صفحه ایفون ۱۰ رو سامسونگ واسشون زده وگرنه اپل صد سال سیاه نمیتونست این نوع صفحه رو تولید کنه

محمد

۱۳۹۶/۸/۲۹
تکراری باز هم تکراری باید حداقل حسگر اثر انگشت باید زیر صفحه نمایش باشه و حداقل 8گیگ حافظه رم و حافظه داخی باید 256گیگ به بالا باشه

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۸/۲۷
مگه اچ تی سیه ....

fb

۱۳۹۶/۸/۲۷
خودش رو مسخره کرده خوبه اس8 نخریدم وگرنه دستم نگرفته قدیمی میشد