خانهاخبار
گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2s با طراحی کاملاً متفاوت فاش شد

گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2s با طراحی کاملاً متفاوت فاش شد

به‌تازگی، رندر جدیدی از گوشی شیائومی Mi Mix 2s منتشر شده است که به طراحی کاملاً متفاوت آن در مقایسه با دیگر محصولات شرکت سازنده اشاره می‌کند؛ در شیائومی Mi Mix 2s، خبری از حاشیه‌های پایین صفحه‌نمایش نیست.
۱۳۹۶/۸/۲۵

گوشی شیائومی Mi Mix 2 به لطف حاشیه‌های باریکی که دارد، یکی از جذاب‎ترین محصولات بازار است. آن‌طور که پیداست، شیائومی درنظر دارد تا نسخه دیگری از گوشی بدون لبه‌ی 2017 خود را عرضه کند که براساس شایعات، Mi Mix 2s نامیده می‎شود. به‌‏تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی شیائومی Mi Mix 2s به‎دست آمده است که طراحی کاملاً متفاوت آن را به نمایش می‌گذارد.

گوشی جدید شیائومی برخلاف نسل قبل، فاقد حاشیه در پایین نمایشگر است؛ البته، شرکت شیائومی به منظور جای‌گیری بلندگوی مخاطب در پنل جلوی گوشی، کمی حاشیه‌ی بالا را ضخیم‌تر طراحی کرده است. در تصاویر جدیدی که از شیائومی Mi Mix 2s به‌دست آمده، دیده می‌شود که سنسور دوربین سلفی به بریدگی در سمت راست نمایشگر انتقال یافته است.

image

هنوز مشخص نیست که تصویر تازه منتشر شده از گوشی شیائومی Mi Mix 2s تا چه اندازه صحت دارد؛ ممکن است این تصاویر با فتوشاپ طراحی شده باشد یا شایعه‌پردازان از ابزارهای دیگری برای بازطراحی مدل جدید گوشی شیائومی Mi Mix 2 استفاده کرده باشند.

در رابطه با گوشی جدید شیائومی Mi Mix 2s، مدتی پیش تصویر دیگری از آن منتشر شده بود که نشان می‌داد این مدل احتمالاً بریدگی به سمت آیفون 10 اپل خواهد داشت. با این وجود، مشخص شد که تصاویر به‌دست آمده جعلی است؛ به‌نظر می‌رسد یکی با استفاده از برنامه‌های داخل فروشگاه گوگل پلی، نسبت به شبیه‌سازی بریدگی نمایشگر آیفون 10 روی گوشی بدون حاشیه شیائومی Mi Mix 2 اقدام کرده است.

تصویر فاش شده از گوشی شیائومی Mi Mix 2s، همچنین نشان می‌دهد که حسگر اثرانگشت مانند نسل قبل در پنل پشتی قرار دارد. شرکت شیائومی برای گوشی جدیدش همچنان از یک دوربین استفاده کرده است و خبری از دوربین دوگانه نیست. کلید پاور و تنظیم حجم صدا نیز در سمت راست فریم گوشی جای گرفته است.

باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت شیائومی، نسبت به عرضه گوشی جدیدی با چنین طراحی اقدام خواهد کرد یا خیر؛ گوشی شیائومی Mi Mix 2s در صورت عرضه، یکی از متفاوت‎‌ترین محصولاتی است که به بازار عرضه می‎‌شود. اقدام شیائومی برای حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر، قابل توجه است؛ به خصوص اینکه شیائومی Mi Mix 2s مانند آیفون 10 یا اسنشال فون، بریدگی در قسمت میانی لبه‌ی بالای نمایشگر ندارد.

در صورتی‌که شرکت شیائومی برای عرضه Mi Mix 2s برنامه‌ریزی کرده باشد، انتظار داریم در طی چند هفته آینده جزئیات بیشتری از گوشی بدون حاشیه جدید این سازنده چینی منتشر شود. با توجه به اینکه شاید شیائومی Mi Mix 2s به‌زودی معرفی شود، انتظار داریم چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی قدرت آن‌را تأمین کند؛ این تراشه برای سال 2017، قدرت‌مندترین چیپ‌ست کوالکام به شمار می‌رود و تا اوایل سال آینده با مدل جدیدتری جایگزین نخواهد شد. سایر مشخصات‌فنی که گوشی شیائومی Mi Mix 2s به آن مجهز می‌شود، در حد و اندازه‌ی دیگر پرچمداران بازار است؛ با این‎حال، فعلاً جزئیات دقیق‌تری وجود ندارد و باید تنها به حدس و گمان پیرامون گوشی شیائومی Mi Mix 2s اکتفا کرد.

در صورتی‌که گوشی شیائومی Mi Mix 2s با چنین طراحی به بازار عرضه شود، آن‌را محصول جذاب‌تری در مقایسه با نسل قبل و همچنین گوشی شیائومی Mi Mix خواهید دانست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امیر گودرزی

۱۳۹۶/۸/۲۷
سلام
گوشی های شیائومی به نظرم عالین و به زودی امکان داره که جای سامسونگ و هواوی رو یگیره
من خودم می 4 دارم عالیه نسبت به قیمتش صفحه نمایشش رو با a5 سامسونگ مقایسه کردم کیفیتش بالاتر از سامسونگ بود دوربین در حد خودش قابل قبوله در کل ازش راضیم

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۶/۸/۲۵
سلام.
من گوشی Xiaomi Mi Max2دارم. بنظرم گوشی های خوبی هستن. یعنی فعلا که اینطور بوده. گوشی خوب و امکانات خوب طراحی زیبا .ولی جنس بدنه بنظرم نامناسب و اسیب پذیر هست.ولی باطری فوق العاده معمولا دارن. در کل گوشی خوبی هستند .

امین

۱۳۹۶/۸/۲۵
طراحان اپل یکم یاد بگیرن

hadi

۱۳۹۶/۸/۲۵
اگه اینشکلی ولی با دوربین دوگانه بیاد صد در صد میخرمش