خانهاخبار
گوشی میان‎رده H3213 سونی با دوربین سلفی دوگانه فاش شد

گوشی میان‎رده H3213 سونی با دوربین سلفی دوگانه فاش شد

به‌تازگی، مشخصات‌فنی گوشی میان‌رده جدید سونی فاش شده است که نشان می‌دهد این مدل به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود؛ البته برای عکاسی سلفی! گوشی جدید سونی، همچنین فاقد نمایشگر کشیده است و از صفحه‌نمایش استاندارد با نسبت ابعاد 16:9 بهره می‎گیرد.
۱۳۹۶/۸/۲۵

شرکت سونی، هنوز گوشی‌هوشمندی را مجهز به دوربین دوگانه معرفی نکرده است. با این‏‌حال، به‎نظر می‌رسد گوشی جدید ژاپنی‌ها که توسط سونی معرفی خواهد شد، به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ البته شرکت سونی، تصمیم دارد تا این مدل را به دوربین سلفی دوگانه مجهز کند.

براساس اطلاعات فاش شده در آزمون GFXBench، یکی از گوشی‌های سونی با شماره مدل Sony H3213 مورد ارزیابی قرار گرفته است. با توجه به مشخصاتی که از این گوشی به‌دست آمده است، اولین گوشی سونی با دوربین دوگانه یک مدل پرچمدار نخواهد بود؛ آن‌طور که پیداست، گوشی جدید ژاپنی‎ها از ترکیب دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. همچنین، می‌توانید با استفاده از دوربین سلفی، فیلم‌هایی با رزولوشن 4K به ثبت برسانید. دوربین اصلی نیز شامل یک سنسور 21 مگاپیکسلی خواهد بود که می‌تواند با رزولوشن 4K به فیلم‌برداری بپردازد.

image

با اینکه به‌نظر می‌رسد گوشی جدید سونی در بخش عکاسی عملکرد قابل‌قبولی خواهد داشت؛ چرا مدعی هستیم این مدل، یک گوشی پرچمدار نیست؟ باید اشاره کرد که با وجود عدم افشای نام چیپ‌ست به‌کار گرفته شده در گوشی Sony G3213، می‌توان با بررسی واحد پردازشگر گرافیکی و فرکانس هسته‎های پردازشی گفت که این مدل از تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام استفاده می‌‍کند که به هشت هست پردازشی با فرکانس 2.2 گیگاهرتز مجهز خواهد بود.

شرکت سونی برای میان‌رده جدیدش که البته شاید قیمت بالایی داشته باشد، چهار گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته است؛ احتمالاً خواهید توانست فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD افزایش دهید.

با اینکه گوشی جدید سونی از رویه موجود در بازار برای استفاده از دوربین دوگانه پیروی می‎کند، احتمالاً همچنان با میان‎رده‌ها و گوشی‌های رده‌بالای جدید بازار که نمایشگر کشیده دارند، فاصله خواهد داشت؛ اطلاعات به‌دست آمده، به این موضوع اشاره می‌کند که گوشی Sony G3213 به نمایشگر 6 اینچی مجهز خواهد بود که رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد. با توجه به رزولوشن صفحه‌نمایش، می‌توان گفت که صفحه‌نمایش گوشی جدید نسبت ابعاد 16 به 9 دارد.

image

با توجه به اندازه صفحه‌نمایش، به‎نظر می‌رسد شرکت سونی یک گوشی جدید «اکسپریا» با پسوند «اولترا» عرضه خواهد کرد که به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است. اطلاعات دیگری که از گوشی Sony G3213 به‎دست آمده، نشان می‌دهد که این مدل از سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 استفاده می‌کند که رابط‌کاربری آن توسط شرکت سونی شخصی‏‌سازی شده است.

قیمت و زمان عرضه گوشی جدید سونی، هنوز مشخص نشده است. باید منتظر ماند و دید که این مدل، چه تفاوت‌هایی  با دیگر گوشی‌های سونی خواهد داشت. آخرین گوشی که توسط سونی با پسوند «اولترا» عرضه شده، اکسپریا XA1 Ultra نام دارد که به نمایشگر 6 اینچی Full HD مجهز شده است. البته این مدل، فاقد دوربین سلفی دوگانه است و از ترکیب دو سنسور 23 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و سلفی استفاده می‏‌کند. اکسپریا XA1 Ultra برخلاف میان‌رده جدید سونی، به چیپ‌ست میان‌رده ساخت کوالکام مجهز نیست و از تراشه هلیو P20 مدیاتک بهره می‎گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

اشکان

۱۳۹۶/۹/۷
اینو دیگه گوشی نمیشه گفت تبلته ..

saeed666

۱۳۹۶/۸/۲۶
سونی خدا بهت انصاف بده کمی اون حاشیه هارو حذف کن این چه وضعشه بالا و پایینش با این حاشیه ها به گند کشیده شده.

ali

۱۳۹۶/۸/۲۵
ای کاش
ای کاش
بی حاشیه باشه

MosiBad

۱۳۹۶/۸/۲۵
عجب گوشیه قوی،واسع میان رده عالیع✌
قیمتش چن در میاد؟
اگع خوب باشم یکی از گزینه هامع?