خانهاخبار
Pixel 2 پرچمدار جدید گوگل وارد بازار ایران شد (قیمت)

Pixel 2 پرچمدار جدید گوگل وارد بازار ایران شد (قیمت)

پیکسل ۲ رقیب اصلی آیفون ۸ به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه مطلب می‌توانید از قیمت این محصول آگاه شوید. با ما همراه باشید.
۱۳۹۶/۸/۲۴

همان طور که می‌دانید نسل دوم پیکسل، گوشی پرچمدار گوگل با نام Pixel 2 در تاریخ 12 مهر 1396 به صورت رسمی توسط این کمپانی معرفی شد. برخلاف پیکسل ۲ ایکس ال، میزان حاشیه اطراف صفحه‌نمایش پیکسل ۲ نه تنها نسبت به نسل قبلی کمتر نشده بلکه ۱.۱ درصد نیز افزایش یافته است! البته این افزایش چندان برای کاربر محسوس نیست اما جای تعجب دارد گوگل تنها نسخه XL را با کاهش حاشیه اطراف صفحه‌نمایش به‌روز رسانی کرده و نسخه ۵.۰ اینچی پیکسل ۲ را به حال خود رها کرده است! پیکسل ۲ مشابه اچ‌تی‌سی یو ۱۱، قابلیتی به نام Active Edge دارد. به وسیله این قابلیت کاربر با فشردن لبه‌های گوشی می‌تواند دستیار صوتی  Google Assistant را اجرا کند. بدین ترتیب نیازی به استفاده دکمه جداگانه مختص دستیار هوشمند مانند نوت ۸ نیست. 

image

با این که گوشی‌های پیکسل در بازار کشورمان همانند آیفون و دیگر برندها مانند پرچمداران سامسونگ و هوآوی محبوب نیستند، اما با فاصله کمی از عرضه جهانی پیکسل ۲ شاهد ورود این گوشی با قیمت بالا در بازار کشورمان هستیم. پیکسل ۲ نسبت به مدل سال گذشته خود با بهبودهای نه چندان زیادی همراه بوده است. حافظه داخلی پیکسل ۲ نیز نسبت به مدل سال پیش ۲ برابر افزایش یافته است. پیکسل ۲ در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۶۵۰ و ۷۵۰ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. در حال حاضر فقط نسخه مشکی رنگ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی وارد بازار کشورمان شده که با قیمت 4,650,000 تومان به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید پیکسل ۲ را دارید بهتر است تا به ثبات رسیدن قیمت و مشخص شدن تکلیف رجیستری برای گوشی‌های گوگل حداقل یک ماهی را صبر کنید. همچنین برای مشاهده آخرین قیمت و مشخصات بیشتر این محصول می‌توانید به صفحه پیکسل ۲ در جی‌اس‌ام مراجعه کنید.

image
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهندس

۱۳۹۶/۹/۶
بیشتر از ۲ ملیون تومان ارزش نداره

farhad

۱۳۹۶/۹/۳
واقعا نمیدونم مشکل جی اس ام با نظرات شخصی کاربرا چی میتونه باشه که هیچوقت نظر منو نمیذاره به هرحال هرکسی یه نظری داره و نمیشه همه یه جور فکر کنند امیدوارم روزی برسه که به نظر شخصی همه احترام بزارن

حبیب

۱۳۹۶/۹/۲
با عرض سلام وادب
انصافا متاسفم برای طراحان گوگل
گوشی از این زشت تر مگه هست
همه چی کانفیک که نیست
الان کانفیک اکثر گوشی ها همه ی برنامه ها رو اجرا میکنه
مثل این میمونه بگی ماشین من 800 کیلومتر سرعت میره
عملا چقد مگه میشه رفت
پس بقیه ش بدون استفاده س
قیمت عاقلانه این گوشی حدود 2 تومن
بنده با این قیمت هم نمی خرم چون ظاهرش واقعا زشت
بنظر شما حس یک اسمارت فون رو منتقل میکنه؟

مانی

۱۳۹۶/۸/۳۰
چقدر بی‌ریختو بد دسته :|
خوب یکم رو زیبایی و جذابیت گوشی کار میکردن با این قیمت و کانفیگ

ahmad

۱۳۹۶/۸/۲۹
ارزش خرید نداره ب هیچ عنوان. ظاهری تکراری و قدیمیی داره .قیمتش بالاس. خیلی پایین بیاد میشه 2500. نمایندگی نداره و از نظر قطعات ب مشکل میخوره .