خانهاخبار
قیمت پرچمدار OnePlus 5T به نسل قبل نزدیک خواهد بود

قیمت پرچمدار OnePlus 5T به نسل قبل نزدیک خواهد بود

به‌تازگی قیمت گوشی پرچمدار OnePlus 5T لو رفته است و اطلاعات به‌دست آمده، نشان می‌دهد که این گوشی با وجود اختلاف قیمت جزئی نسبت به نسل قبل، همچنان یکی ارزان‌قیمت‌ترین محصولات در بازار محسوب می‌شود که به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است.
۱۳۹۶/۸/۲۴

شرکت وان‌پلاس، فردا 25 آذر در طی یک رویداد اختصاصی در نیویورک از گوشی پرچمدار جدیدش با نام OnePlus 5T رونمایی خواهد کرد؛ OnePlus 5T را می‌توان نسخه ارتقایافته OnePlus 5 عنوان کرد که در اوایل امسال عرضه شده بود. به جزء ارتقای مشخصات سخت‌افزاری، بد نیست اشاره کنیم که OnePlus 5T با حاشیه‌های باریک و نمایشگر کشیده عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که حاشیه‌های زیاد در گوشی OnePlus 5، یکی از نقاط ضعف پرچمدار 2017 شرکت وان‌پلاس برشمرده می‎شد.

image

به‌تازگی و در آستانه رونمایی از گوشی پرچمدار OnePlus 5T، قیمت این مدل فاش شده و اطلاعات به‌دست آمده، حاکی از این موضوع است که پرچمدار جدید چینی‌ها با قیمتی نزدیک به نسل قبل راهی بازار می‎شود. آن‌طور که پیداست، منبع انتشار این گزارش یک اپراتور محلی در هند بوده که قیمت هر دو نسخه از گوشی پرچمدار OnePlus 5 را فاش کرده است.

همان‌طور که می‌دانید، شرکت وان‌پلاس درنظر دارد تا گوشی OnePlus 5T را در دو مدل عرضه کند؛ نسخه پایه پرچمدار جدید چینی‌ها به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه مجهز شده است و مدل دیگر آن با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه راهی بازار می‎شود. اطلاعات تازه فاش شده از قیمت OnePlus 5T نیز نشان می‎دهد که مدل پایه با شش گیگابایت رم با برچسب قیمتی 505 دلار عرضه می‎شود؛ نسخه دیگر با هشت گیگابایت رم به قیمت 581 دلار در بازار به فروش خواهد رسید.

image

برای مقایسه با نسل قبل، باید اشاره کرد که شرکت وان‌پلاس گوشی OnePlus 5 را در دو مدل با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه و هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه، به ترتیب با قیمت 479 دلار و 539 دلار عرضه می‌کند؛ البته موجودی این گوشی در بسیاری از بازارها به اتمام رسیده است.

با اینکه قیمت OnePlus 5T نسبت به نسل قبل کمی افزایش یافته است، اما همچنان می‌توان آن‌را یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار به شمار آورد. پیش‌تر گمان می‌رفت OnePlus 5T با اختلاف قیمت چشمگیری نسبت به وان‌پلاس 5 عرضه شود زیرا لی ژوئن، رئیس وان‌پلاس مدعی شده بود که قیمت قطعات سخت‌افزاری رو به افزایش است؛ با این‌حال، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که چنین گمانه‌زنی صحت ندارد.

image

 در رابطه با مشخصات این گوشی، گفته می‌شود OnePlus 5T به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد شد و از نمایشگر آمولد 6.01 اینچی با رزولوشن Full HD + (یا 2160 در 1080 پیکسل) و نسبت ابعاد 18:9 استفاده می‎کند. با توجه به اینکه شرکت وان‌‌پلاس، حاشیه‌های اضافی در اطراف صفحه‌نمایش را حذف کرده؛ دکمه‌ی Home دیگر در پایین نمایشگر قرار ندارد و سنسور اثرانگشت به پنل پشتی گوشی منتقل شده است.

شرکت وان‌پلاس برای گوشی جدید خود یعنی OnePlus 5T از ترکیب دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ یک سنسور 16 مگاپیکسلی دیگر در پنل جلوی گوشی قرار دارد که برای عکاسی سلفی کاربرد خواهد داشت. گوشی OnePlus 5T نزدیک به 7.3 میلی‎متر ضخامت دارد و وزن آن نیز 162 گرم است؛ برای مقایسه، OnePlus 5 با ضخامت 7.25 میلی‌متری همراه شده بود.

از آنجایی‌که شرکت وان‌پلاس، گوشی پرچمدار جدیدش را پیش از موعد در اختیار منتقدان قرار داده است؛ مدتی پیش، ویدیوی «جعبه‌گشایی» OnePlus 5T منتشر شد و همچنین می‌توانید برای مقایسه عملکرد دوربین OnePlus 5T با نسل قبل، این مقاله را بخوانید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)