خانهاخبار
مشکل دوربین Pixel 2 با چراغ‌های LED

مشکل دوربین Pixel 2 با چراغ‌های LED

برخی از کاربران گوگل پیکسل 2 گزارش کرده‌اند دوربین گوشی آنها در محیط‌هایی که نور چراغ LED وجود دارد با مشکل مواجه می‏‌شود.
۱۳۹۶/۸/۲۳

تقریبا عادت کرده‌ایم هر روز خبر جدیدی از مشکلات گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL گوگل بشنویم. در جدیدترین مشکل گزارش شده از سوی کاربران مشخص شده است دوربین پیکسل 2 در محیطی که لامپ‌ LED وجود داشته باشد به درستی کار نمی‌کند و در عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده با آن موج می‌افتد.

در ویدئو زیر به وضوح می‌توانید این مشکل را در دوربین Pixel 2 مشاهده کنید در صورتی که چنین مشکلی برای Pixel وجود ندارد.

در حال حاضر کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند در انجمن رسمی گوشی‌های پیکسل مشکل خود را اعلام کرده‌اند هرچند تا این لحظه گوگل و تیم پیکسل 2 به آن پاسخی نداده‌اند.

از زمان عرضه گوشی‌های جدید گوگل هر روز یک مشکل تازه در آنها کشف شد ولی گوگل تاکنون توانسته است تنها برخی از این مشکلات را با آپدیت نرم‌افزاری حل کند.

باید دید گوگل چه واکنشی به این مشکل جدید نشان می‌دهد و آیا در آینده مجبور به جمع آوری پیکسل‌ها از بازار خواهد شد یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۸/۲۴
اشتباه میزنی سامسونگ مثل هنگ تی سی نیست که از این مشکلات ضایع داشته باشه

سعید

۱۳۹۶/۸/۲۴
هنگ تی سی کی کارش درست بوده که این دومیش باشه پارسال هم‌دوربین پیکسل هفت رنگ میشد و غاطی میکرد.بالاخره بیخود نیست بهش میگن بنجول ساز تایوانی.نکته آخر سامسونگ هیچوقت دوربینش این شکلی نمیشه و نخواهد شد چون کیفیتش بالاست

yashar2080

۱۳۹۶/۸/۲۴
این مشکل نرم افزاری هستش و اصلا ربطی به اچ تی سی نداره... سنسور نور درست تنظیم نمیشه.... این ایراد به وفور در گوشیهای سامسونگ هم وجود داشت و الان هم داره....اچ تی سی کارش درسته...

مجید

۱۳۹۶/۸/۲۴
اینجا صحبت در مورد گوگل هستش ولی نمیدونم چرا بعضی طرفدارای اچ تی سی مثل پیام بازرگانی میان توش.
من تعمیر کارم.گوشی های اچ تی سی کاملا مونتاژ هستن.یعنی بخوای حساب کنی فقط یه رابط کاربریش واسه خودشه.حالا اچ تی سی دوست داری خوب داشته باش-این سلیقه ای هستش ولی دلیل نمیشه مثل قاشق نشسته همه جا خودت رو بندازی تو بحث.
به دوستان دیگه بر نخوره-گفتم بعضی از طرفدارا

یاسر

۱۳۹۶/۸/۲۴
seen son جان من از اول رایج شدن گوشی های هوشمند htc داشتم ولی هیچ وقت توش مشکل هنگ رو ندیدم. در حالی که خیلی از دوستام که سامسونگ داشتن مدام از هنگ و داغ کردنش گله میکردن.