خانهاخبار
نمایشگر Pixel 2 XL به لمس کاربران پاسخ نمی‌دهد؛ تیر خلاص به پرچمدار گوگل؟

نمایشگر Pixel 2 XL به لمس کاربران پاسخ نمی‌دهد؛ تیر خلاص به پرچمدار گوگل؟

کاربران مدعی شده‌اند که صفحه‎نمایش گوشی پرچمدار Pixel 2 XL به لمس کاربران پاسخ نمی‎دهد و همین موضوع باعث شده است تا استفاده از گوشی جدید گوگل، دشوار شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۸/۲۲

آن‌طور که پیداست، گوشی Pixel 2 XL فعلاً شرکت سازنده خود را بابت مشکلات متعددی که دارد؛ راحت نخواهد گذاشت. تنها چند روز پس از اینکه مشخص شد صفحه‌نمایش گوشی Pixel 2 XL در هنگام آنلاک شدن، فلش می‌‏زند؛ اعلام شده است که یک مشکل جدید از پاسخ‌دهی صفحه‎نمایش به لمس کاربران جلوگیری می‌کند.

براساس گزارش کاربران، لبه‌های صفحه‌نمایش گوشی Pixel 2 XL به لمس کاربران پاسخ نمی‎دهد؛ در وب‎سایت Pixel User Community، بحث‌های زیادی مربوط به این مشکل وجود دارد و آن‎طور که پیداست، یک نفر از خریداران گوشی Pixel 2 XL با واحد «پشتیبانی گوگل» تماس گرفته و مشکل «عدم پاسخ‌دهی نمایشگر را به لمس کاربران» به شرکت سازنده اطلاع داده است.

image

یکی از مدیران انجمن فوق، مدعی شده است که شرکت گوگل روی مشکلات گزارش شده، تحقیق می‎کند و آن‌طور که پیداست، این مشکل از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری که به صورت OTA منتشر خواهد شد؛ برطرف می‎شود. البته در حال‌حاضر، مشخص نشده است که انتشار به‌روزرسانی مذکور برای گوشی‌ Pixel 2 XL تا چه مدت به طول خواهد انجامید.

به‌نظر می‎رسد گوگل تلاش کرده است تا از لمس‌های اشتباه دست روی صفحه‌نمایش Pixel 2 XL جلوگیری کند؛ به همین جهت، دقت لمس لبه‌های صفحه‌‏نمایش را کاهش داده است. با توجه به اینکه با تغییرات نرم‌افزاری این مشکل برطرف خواهد شد، نیازی نیست تا گوشی خود را تعویض کنید.

گوشی Pixel 2 XL تنها با مشکل لمس صفحه‌نمایش یا فلش‌زدن آن در هنگام آنلاک شدن گوشی، مواجه نبوده است. کاربران ادعا می‌کنند در صورتی‌که مستقیم به صفحه‌نمایش نگاه کنید؛ رنگ صفحه‌نمایش به رنگ آبی میل می‌کند. همچنین مشخص شده است که پس از مدتی استفاده، انتهای نمایشگر OLED گوشی پرچمدار جدید گوگل با سوختگی پیکسل مواجه می‌شود. از دیگر مشکلات گزارش شده در رابطه با این گوشی، می‌توان به عدم انتقال صدا از طریق بلوتوث و مشکل در بلندگوها اشاره کرد. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

mrpro

۱۳۹۷/۵/۲۶
شرط می‌بندم تا حالا با یه گوشی درست حسابی اچ تی سی توی عمرت کار نکردی!!!چی داشتی عمو جون؟دیزایر سری شیش رو پنج سال استفاده کردی و بعدش هنگ کرده لابد که اینقدر چرت میگی،خواهشا اگر اطلاعاتتون ناقصه که قطعا هست،نظر چرت ندید ملت می‌خوان پول بدن و گوشی بخرن و این نظرات تاثیر داره روی تصمیماتشون،یبار برو چمیدونم یه گوشی قدیمی کار کرده سری وان بگیر دستت بعدش بیا اینجا دلقک بازی درار!!کیفیت اچ تی سی واقعا بی نظیره!

Amir

۱۳۹۶/۹/۲۳
سلام بچه ها این ها همش حرفه که می زنن من دارمش الان تو دستم هست خیلی گوشی خوببه عالیه نه هنگ می کنه فقط یه مشکل دیسپلای داشت که اونم درست کردن الان عالیه من همه گوشی های جدیدو داستم قبل از این ایفون ۸ پلاس داشتم

yashar2080

۱۳۹۶/۸/۲۴
چرت گفتن..... اون مشکل نرم افزاریه و ربطی به اچ تی سی کبیر نداره...نرم افزاری نمیتونه درست سنسور رو تنظیم کنه

محمد

۱۳۹۶/۸/۲۴
با سلام مجید آقا پنل های اچ تی سی رو JDI(ژاپن دیسپلی)تولید میکنه جهت اطلاع لطفا اطلاعات غلط پخش نکنین

سعید

۱۳۹۶/۸/۲۳
مشکل اصلی هنگ تی سیه که این گوشی رو اسمبل کرده خبر جدید اومده که دوربینش هم مشکل داره.پارسال هم پیکسل ۱ دوربینش هفت رنگ میشد و اسپیکرش خش خش میکرد.بنجول ساز تایوانی کارش تمومه