خانهاخبار
تماشا کنید: فریب Face ID آیفون 10 با ماسک

تماشا کنید: فریب Face ID آیفون 10 با ماسک

در این ویدئو به صورت عملی خواهید دید چگونه می‌توان با یک ماسک 3D Print شده Face ID آیفون 10 را فریب داد و قفل گوشی را باز کرد.
۱۳۹۶/۸/۲۱

زمانی که اپل از آیفون 10 و Face ID رونمایی کرد مدعی شد به راحتی نمی‌توان این ویژگی امنیتی را فریب داد.

با اینکه فناوری تشخیص چهره iPhone X بسیار پیشرفته‌تر، امن‌تر و قوی‌تر از آنچه در اندورید است عمل می‌کند؛ برخی از تست‌های صورت گرفته روی آن نشان داده است می‌توان Face ID را فریب داد و قفل گوشی را باز کرد.

شرکت امنیتی BKav توانسته با یک ماسک که فرم چهره صاحب گوشی را دارد و تصویری از چشم‌ها، بینی و دهان روی آن چاپ شده است، فیس‌ آی‌دی آیفون 10 را فریب دهد و قفل گوشی را بدون حضور صاحبش باز کند.

این ویدئو نشان می‌دهد امنیت Face ID آیفون 10 آنطور که اپل ادعا می‌کند بالا و بی‌نقص نیست و می‌توان با ساختن ماسکی 150 دلار به راحتی آن را فریب داد.

سوال اینجاست وقتی هکرها قادرند اسکنر اثر انگشت، پسورد و حتی چهره افراد را جعل کنند چه راه دیگر برای امن نگه داشتن اطلاعات وجود دارد؟  

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

اشکان

۱۳۹۶/۸/۲۴
چه راه دیگه ای هست؟
بدون تعصب راه دیگس مدتهاست وجود داره
چیزی که قابل هک نیست.اسکنر عنبیه چشم سامسونگ.از بس وب سایتتون غیر حرفه ای و طرفداره اپل و آیفون هست که زورش میاد واقعیت رو بگه.این منطق آیفونی ها زبان زد خاص وعام هست.تو رو خدا حرفه ای باشید و واقعیت ها رو بگید.کل دنیا داره می بینه که آیفون دیگه حرفی برای گفتن نداره.اینم از طراحی مسخره حاشیه بالای صفحه نمایش سری ۱۰ خودش که بی اندازه زشته.که تو مدل های بعد قطعن پشیمون خواهد شد.وگرنه خود سامسونگ و ال جی و سونی و هواوی هم میدونن که چرا باید حاشیه بالا رو صاف طراحی کرد و بعدها هم حاشیه پایین رو حذف خواهند کرد و کاملن پشت این تفکرات ایده و آینده نگری هست،نه عقده ی آیفونی.اسکنر اثر انگشت رو برداشتی؟گذشته از امنیت که باز رمز ایمن تر هست،باید بگم که اسکنر اثر انگشت و این دست از قفل ها برای این هست که اگر رمز رو نمی تونیم حفظ کنیم و مدام فراموش میکنیم پس بهتره اسکنر بذاریم که کاربر راحت تر باشه.حالا که دیدیم با زدن ریش،آیفون ۱۰ چهره رو تشخیص نمیده،اگر کسی رمز یادش رفته باشه و ندانسته ریش بزنه و بعد بیاد و دوربین گوشی نشناسدش و باز نشه،باید تا زمان رشد ریش هاش گوشی رو بذاره رو تاقچه؟
پیش خودشون چه فکری کردن؟من بدون شک مطمئن بودم که آیفون با اسکن چهره به مشکل برمیخوره

حسین

۱۳۹۶/۸/۲۳
عرفان درست میگی سایت جی اس ام این فیلم ها رو میزاره که مردم بریزن و از برندشون دفاع کنن اگه یادتون باشه برای عنبیه سامسونگ هم یه فیلم گذاشت که مرد عکس خودش تو یه گوشی دیگه رو گرفت جلوی اس هشت گوشی باز شد

حسین

۱۳۹۶/۸/۲۳
حرفت درست ولی با پرینت 3 بعدی هم نمیشه قفل گوشی باز کرد بعدش هم بعضی از همین هکر ها کدای شرکت اپل رو مینویسن

حسین

۱۳۹۶/۸/۲۳
اصلا علامت قفل گوشی تغیر نکرده سریع میکشه بالا معلوم ساختگی

حسین

۱۳۹۶/۸/۲۳
جک خوبی بود دوستم اس 8 داره من از تو گوشیم عکسش اوردم گرفتم جلوی گوشیش قفل باز شد خخخخخخخخخخ باور نمیکنید اونایی که دارن امتحان کنن و اونایی که ندارن برن فیلمش به بینن خود جی اس ام هم فیلمش فبلا گذاشته بود