خانهاخبار
اپل تولید آیفون 10 و آیفون 8 پلاس را افزایش می‌دهد

اپل تولید آیفون 10 و آیفون 8 پلاس را افزایش می‌دهد

با توجه به فراتر رفتن درخواست‌های مشتریان از آنچه اپل انتظار داشته است این شرکت به تصمیم به افزایش تولید iPhone X و iPhone 8 Plus گرفته است.
۱۳۹۶/۸/۲۱
image

با توجه به اینکه درخواست‌ها برای خرید آیفون 10 و آیفون 8 پلاس فراتر از انتظار بوده، اپل را به فکر افزایش تولید این دو گوشی انداخته است.

یکی از تامین کنندگان قطعات آیفون‌های اپل عنوان کرده است این شرکت تا پایان سال 2017 نزدیک به 26 میلیون iPhone X را به فروش خواهد رساند. همچنین مینگ چی کو، تحلیلگر نامدار شرکت KGI Securities، پیش‌بینی کرده است اپل میزان تولید آیفون 10 را 35 تا 45 درصد افزایش خواهد داد.

این تحلیلگر استقبال خوب از iPhone X و فرا رسیدن سال نو چینی را دلیلی می‌دانید که اپل را از فروش بیشتر آیفون خاص خود مطمئن کرده است. از طرفی با توجه اینکه کاربران تمایل بیشتری به آیفون 8 پلاس نشان می‌دهند انتظار می‌رود تا پایان سال 10 درصد از میزان تولید آیفون 8 کاهش یابد تا تامین کنندگان قطعات بتوانند وقت بیشتر روی مدل بزرگتر آیفون بگذارند.

اپل در سه ماهه گذشته 11.8 میلیون دستگاه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را به فروش رسانده که سهم آیفون 8 پلاس از این مقدار 6.3 میلیون و سهم آیفون 8 برابر با 5.5 میلیون دستگاه بوده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Ara

۱۳۹۶/۸/۲۱
آیفون x یه گوشیه ۵.۸ اینچ واقعی نیس و قابلیت landscape ام مثله ۸ پلاس نداره و اندازه آیکون ها و ویژگی هاش عینه ۸ هست. ولی قابلیت فیس آیدی و انیموجی واقعا عالیه

آرش

۱۳۹۶/۸/۲۱
من آيفون X رو ندیدم و باهاش کار نکردم ولی سرعت شبکه تو آيفون 8 واقعاً با 6S فرق داره . خیلی هیجان انگیزه !!!