خانهاخبار
طراحی بدون حاشیه این‌بار در میان‌رده‌های 2018 سامسونگ

طراحی بدون حاشیه این‌بار در میان‌رده‌های 2018 سامسونگ

سامسونگ قصد دارد ترند طراحی بدون حاشیه را در میان رده‌ها و پایین رده‌های سال آینده‌اش هم به کار ببرد. شایعه تازه‌ای در چین منتشر شده است و ادعا می‌کند این غول تکنولوژی یک گوشی تمام صفحه کوچک‌تر از 5 اینچ را در دست ساخت دارد.
۱۳۹۶/۸/۲۰

شایعه شده که کمپانی سامسونگ قصد دارد یک دستگاه هوشمند تازه با طراحی تمام صفحه یا به عبارتی بدون لبه معرفی کند. البته این سازنده اخیرا گوشی‌های متعددی را با صفحه نمایش اینفینیتی و چنین طراحی نوینی وارد بازار کرده و ممکن است این شایعه چندان هم تازه به نظر نرسد، اما نکته قابل توجه در این گزارش آنجاست که گوشی مذکور ظاهرا قرار است به پنل نمایش تمام صفحه اما کوچک‌تر از 5 اینچ مجهز شود.

این شایعه تازه ابتدا توسط یکی از فاش کنندگان چینی با نام کاربری Ice Universe روی شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد و مشخصا ادعا کرد که سامسونگ قصد دارد یک گوشی تمام صفحه با صفحه نمایش کوچک‌تر از 5 اینچ بسازد. گوشی‌هایی که به‌صورت تمام صفحه عرضه می‌شوند، در اغلب موارد با هدف اختصاص فضای بیشتر به پنل نمایش طراحی می‌شوند و معمولا از نسل‌های قبلشان کوچک‌تر نیستند. پرچم‌داران 2017 این غول تکنولوژی هم به صفحه نمایش‌هایی در اندازه 5.5 تا 6.3 اینچ مجهز شده بودند و اگر این شایعه تازه صحت داشته باشد، معرفی یک گوشی کوچک با پنل نمایش اینفینیتی می‌تواند در میان همه گوشی‌های تازه موجود تغییر مهمی ایجاد کند.

image

در سال 2017 شاهد ورود گوشی‌های مختلفی با طراحی تمام صفحه بودیم. البته سازندگان گوشی‌های هوشمند در ابتدا فقط پرچم‌داران تازه‌شان را با طراحی تمام صفحه و بدون حاشیه وارد بازار کردند اما حالا شاهد هستیم که این طراحی به بخش میان رده بازار هم وارد شده است. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی مرموز در دسترس نیست و نمی‌توانیم به‌طور قطعی درباره پرچم‌دار یا میان رده بودنش نظر دهیم. علاوه بر این، سامسونگ ظاهرا قصد دارد سبد کالایش را کاملا متنوع عرضه کند؛ به همین خاطر معتقدیم این سازنده می‌تواند یک گوشی کوچک اما زیبا با طراحی بدون حاشیه را با هر قیمتی به فروش برساند. با نگاهی به رزومه این غول تکنولوژی به‌خوبی متوجه می‌شوید که سامسونگ در حال حاضر گوشی‌های پایین رده و میان رده متعددی با قیمت‌های مختلف وارد بازار کرده است که اتفاقا برخی از آن‌ها کوچک‌تر از 5 اینچ هستند. برای مثال میان رده محبوب Galaxy A5 هم صفحه نمایش نه چندان بزرگی دارد (البته کوچک‌تر از 5 اینچ نیست) و چند روز پیش شاهد بودیم یکی از نسخه‌های 2018 آن در حالی بنچمارک شد که از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد. همین شایعه نشان می‌دهد که گوشی Galaxy A5 (2018) احتمالا به صفحه نمایش اینفینیتی مجهز می‌شود. احتمال مرتبط بودن خبر Galaxy A5 (2018) با این شایعه تازه فعلا مشخص نیست اما اگر حتی این دو خبر متعلق به دو گوشی مختلف باشند هم باید بگوییم که به‌هرحال هر دوی آن‌ها قرار است در ردیف محصولات 2018 سامسونگ قرار گیرند. بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود که این سازنده محبوب قصد دارد تعداد گوشی‌های بدون حاشیه و تمام صفحه‌اش را در سال آینده میلادی افزایش دهد و این ترند محبوب را به میان رده‌ها و حتی پایین‌ رده‌ها هم برساند.

همان‌طور که گفتیم، فاش کننده این شایعه تازه هیچ اطلاعاتی درباره نام یا مشخصات فنی این گوشی مرموز و کوچک منتشر نکرده است و فعلا باید منتظر انتشار گزارش‌های احتمالی بعدی باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۸/۲۱
به سلامتی ، ما فعلا پیاده بریم کرب و بلا برگردیم تا ببینیم چی میشه

Armin

۱۳۹۶/۸/۲۰
این کم حاشیس نه بی حاشیه!

samuel1987

۱۳۹۶/۸/۲۰
وجود صفحه نمایش اینفینیتی اونهم در میانرده بسیار بسیار زیبا و جالب خواهد بود، بدون شک و مطمئنن این نوع صفحه نمایش با وجود زیبایی بیشتر و کاربرد بیشتر نسبت به صفحه نمایش تخت معمولی آسیب پذیرتر هست، همینجوریش هم Samsung نشون داده که میانرده های بسیار کارآمد و زیبا معرفی و عرضه کرده با گلکسی های سری A 2017 و C و... در سال 2018 باید عملکردی فراتر از عملکرد خوب Samsung در سال 2017 در تلفن همراه های مانده و بالارده دیده بشه و...
در آخر این کمی گیج کننده هست و شاید ناراحت کننده باشه و مشکلات خواهد داشت که یکیش شاید بسیار گران شدن میانرده باشه که قیمت کم بزرگترین خصوصیتش هست که دیگه کم کم تفاوت بین میانرده و بالارده داره از بین میره و...