خانهاخبار
قیمت OnePlus 5T بیشتر از انتظار شماست!

قیمت OnePlus 5T بیشتر از انتظار شماست!

رئیس وان‌پلاس از افزایش قیمت قطعات سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند گلایه کرده است؛ به همین جهت، بعید نیست پرچمدار جدید این شرکت یعنی OnePlus 5T با قیمتی فراتر از انتظارات‌ عرضه شود.
۱۳۹۶/۸/۱۹

تا کم‌تر از یک هفته دیگر، شرکت وان‎پلاس به‌ صورت رسمی از گوشی پرچمدار جدید OnePlus 5T رونمایی خواهد کرد؛ براساس ادعای این سازنده چینی، گوشی OnePlus 5T در یک مراسم خبری در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) در نیویورک معرفی می‎شود.

با اینکه انتظار می‌رفت نسخه ارتقا یافته گوشی پرچمدار OnePlus 5 با قیمت مناسبی عرضه شود، به‌نظر می‌رسد OnePlus 5T چندان ارزان نخواهد بود و ممکن است قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل داشته باشد. رئیس شرکت وان‎پلاس در صفحه رسمی خود در Weibo اعلام کرده که قیمت قطعات گوشی‌های هوشمند در حال افزایش است؛ اشاره رئیس وان‎پلاس به بالاتر رفتن قیمت اجزای گوشی‌های هوشمند، می‌تواند به نوعی تأیید کند که OnePlus 5T قیمتی فراتر از آنچه که انتظار داریم، خواهد داشت. مدتی پیش پیت لاو، رئیس وان‌پلاس، اعلام کرده بود که قیمت 600 دلار برای گوشی‌هوشمند جدید این شرکت کافی خواهد بود اما اعلام اخیر وی، می‌تواند باعث نگرانی برخی از خریدارانی باشد که محصولات وان‌پلاس را به دلیل قیمت مناسب آن‌ها انتخاب می‌کنند.

image

البته باید توجه داشته باشید که رئیس وان‌پلاس به صورت مستقیم به اینکه قیمت OnePlus 5T افزایش خواهد یافت، اشاره نکرده است؛ به همین جهت، شاید این شرکت چینی بتواند راهی را به منظور حفظ قیمت مناسب گوشی‌های هوشمند خود پیدا کند.

براساس شایعات، OnePlus 5T از نظر طراحی مشابه با گوشی OPPO R11s خواهد بود که توسط اوپو، یکی از شرکت‌های تابع BBK Electronics توسعه یافته است. شرکت وان‎پلاس، اوپو و Vivo در واقع متعلق به شرکت BBK Electronics هستند و عرضه OnePlus 5T با طراحی مشابه با گوشی‌های هوشمند اوپو موضوع چندان عجیبی نیست.

برخلاف گوشی‌های هوشمند جدید، OnePlus 5T بدنه‌ای تمام فلزی دارد و به دلیل حذف حاشیه‌‏های زیاد اطراف صفحه‏نمایش، دکمه‏ی Home از پایین صفحه‏نمایش حذف شده است؛ شرکت وان‌پلاس، سنسور اثرانگشت را به پنل پشتی انتقال داده است.

آن‌طور که پیداست، پرچمدار جدید وان‌پلاس از نمایشگر 6.0.1 اینچی کشیده استفاده می‌کند که رزولوشن Full HD + برای آن درنظر گرفته شده است؛ رزولوشن صفحه‎نمایش گوشی جدید وان‏پلاس، در واقع 1080 در 2160 پیکسل خواهد بود که نسبت به رزولوشن نمایشگر OnePlus 5T ارتقا پیدا کرده است. شرکت وان‌پلاس همچون گذشته، از یک پنل AMOLED روی گوشی پرچمدار جدیدش استفاده می‎کند.

OnePlus 5T در دو مدل با شش و هشت گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد که بسته به انتخاب شما، 64 یا 128 گیگابایت فضا برای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد؛ البته باید در هنگام انتخاب به اندازه کافی دقت داشته باشید زیرا نمی‌توانید فضای ذخیره‌سازی پرچمدار جدید وان‎پلاس یعنی OnePlus 5T را افزایش دهید.

چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی، از دیگر مشخصات احتمالی OnePlus 5T است که تغییری نسبت به OnePlus 5 ندارد. گفته می‌شود شرکت وان‌پلاس از ترکیب دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد؛ هرچند، احتمالاً سنسورهای دوربین در گوشی جدید OnePlus 5T تغییر پیدا می‌کند.

OnePlus 5T به یک باتری بزرگ‌تر از 3000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود که می‌‍توانید آن‎را با فناوری شارژ سریع Dash Charge وان‎پلاس شارژ کنید. همچنین، مشخص شده است که این مدل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد و جک هدفون را نیز حفظ کرده است؛ به همین جهت، شما را برای پخش موسیقی از طریق هدفون به دردسر نخواهد انداخت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

amin_beiglo

۱۳۹۶/۸/۲۰
بالاخره چی شد حدود قیمت
سوال دیگه از آقای جهانی وان پلاس 6 کی عرضه ميشه؟

Ebif_GSM

۱۳۹۶/۸/۱۹
وان پلاس با قیمت پایینتر شعار شرکت بود اما حالا چی ؟