خانهاخبار
تصویر زنده OnePlus 5T طراحی بدون حاشیه را تایید می‌کند

تصویر زنده OnePlus 5T طراحی بدون حاشیه را تایید می‌کند

کمپانی چینی وان پلاس قرار است 25 آبان از گوشی OnePlus 5T رونمایی کند. مشخصات این پرچم‌دار تازه هنوز رسما مورد تایید قرار نگرفته اما تصویر زنده‌ای که امروز از پنل جلوی آن منتشر شد، صحت برخی شایعه‌ها را ثابت کرد.
۱۳۹۶/۸/۱۹

پس از انتشار شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف، کمپانی وان پلاس سرانجام تأیید کرد که قصد دارد تازه‌ترین پرچم‌دار امسالش را به نام OnePlus 5T در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) رسما معرفی کند. درست حالا که اغلب خبرها کم و بیش تأیید شدند و تنها چند روز به معرفی رسمی این گوشی باقی مانده، تصویر زنده‌ای از پنل جلوی آن در فضای وب منتشر شده است تا طراحی ظاهری‌اش را بار دیگر تأیید کند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این تصویر تازه بسیاری از شایعه‌ها مانند طراحی بدون حاشیه و شباهت آن به گوشی OPPO R11S را که چندی پیش معرفی شد، تأیید می‌کند. در این تصویر شاهد هستیم که گوشه‌های صفحه نمایش هم زاویه‌دار نیستند بلکه کمی خمیده طراحی شده‌اند.

image

همان‌طور که در تصویر شاهد هستیم، حسگر اثرانگشت در پنل جلو تعبیه نشده و احتمالا طبق گزارش‌های قبلی و به خاطر باریک شدن حاشیه‌های صفحه نمایش به پنل پشتی منتقل شده است. حاشیه‌های کنار صفحه در OnePlus 5T تا حد امکان باریک‌ شده‌اند و حاشیه‌های بالا و پایین هم چندان پهن نیستند. بدنه این گوشی قرار است از جنس فلز ساخته شود و نسبت تصویرش هم مانند پنل نمایش OPPO R11s معادل 18:9 باشد. OnePlus 5T درواقع اولین گوشی هوشمند کمپانی وان پلاس خواهد بود که از این نسبت تصویر مدرن بهره می‌برد. این پرچم‌دار تازه صفحه‌ نمایش 6.01 اینچی AMOLED فول اچ‌دی پلاس با وضوح تصویر 2160 در 1080 دارد و مانند نسخه اصلی‌اش از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. این دو گوشی همچنین از نظر حافظه رم مشابه خواهند بود. به نظر می‌رسد که OnePlus 5T هم قرار است در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی شود. بدین ترتیب حافظه داخلی این دو نسخه 64 و 128 گیگابایت خواهد بود.

گوشی OnePlus 5T به دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز می‌شود. پیش بینی شده است که این دوربین هم مانند OnePlus 5 دو لنز 16 و 20 مگا پیکسلی دارد. البته این اطلاعات مورد تأیید وان پلاس قرار نگرفته و ممکن است این سازنده چینی تصمیم بگیرد حسگرهای دوربینش را ارتقا دهد. همچنین یک حسگر سلفی 16 یا 20 مگا پیکسلی هم در پنل جلوی آن تعبیه می‌شود و انتظار می‌رود که ظرفیت باتری آن بیشتر از 3000 میلی‌آمپر ساعت باشد. سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی اکسیژن به‌صورت پیش فرض روی OnePlus 5T نصب می‌شوند و سازنده‌اش ادعا می‌کند از تکنولوژی Dash Charge به‌عنوان جایگزینی قدرتمندتر از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی تازه به دو درگاه مجزا هم برای تعبیه سیم‌کارت ارتباطی مجهز شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

amin_beiglo

۱۳۹۶/۸/۱۹
چرا مشخصات فنیشو مثل بقیه نمیذارید

فرهاد

۱۳۹۶/۸/۱۹
چینیا کارشون فقط کوپی و تقلبه. هیچ نوآوری از خودشون ندارن . ن

samuel1987

۱۳۹۶/۸/۱۹
امیدوارم از همه لحاظ به خصوص باطری در این تلفن همراه در راه وان پلاس پیشرفت (ارتقا) ببینم، تا اینجا که طبق اخبار خیلی باید زیبا باشه و بهینه و سریع
????
Amen