خانهاخبار
تصاویر رندر شده Mi MIX 2s شیائومی فاش شد

تصاویر رندر شده Mi MIX 2s شیائومی فاش شد

یکی از فاش کنندگان چینی روز گذشته چند تصویر رندر شده از یک گوشی معرفی نشده با طراحی مدرن بدون حاشیه منتشر کرد و مدعی شد به Mi MIX 2s تعلق دارند. به نظر می‌رسد این گوشی تازه درواقع نسخه بازبینی شده و بهبودیافته‌ای از Mi MIX 2 اصلی باشد که چند ماه پیش معرفی شد. نکته جالبی که توجه کاربران و کارشناسان را به این گوشی مرموز جلب کرده، شباهت بسیار آن به آیفون 10 است.
۱۳۹۶/۸/۱۸

ظاهرا شیائومی قصد دارد یک نسخه بهبودیافته از گوشی Mi MIX 2 را به نام Mi MIX 2s معرفی کند. تصاویر رندر شده متعددی روز گذشته منسوب به این گوشی تازه در فضای وب منتشر شد و از احتمال تشابه آن به آیفون 10 اپل خبر داد.

همان‌طور که می‌دانید، شیائومی گوشی Mi MIX 2 را با طراحی بی‌همتایی معرفی کرد و حسگر سلفی آن را به جای تعبیه در حاشیه بالای صفحه در حاشیه پایین قرار داد. در این تصاویر رندر شده تازه هم شاهد هستیم که حاشیه پایین صفحه در Mi MIX 2s بسیار باریک طراحی شده است. حتی فاش کننده این تصاویر هم در حساب شخصی خودش در شبکه اجتماعی Weibo تأکید کرد این گوشی تازه شیائومی قرار است از حاشیه‌های بسیار باریکی بهره‌مند شود؛ اما نکته جالب در حاشیه بالا اتفاق می‌افتد که شاهد یک زائده کوچک درست مانند همان حاشیه بالای صفحه در آیفون 10 هستیم. ظاهرا حسگر سلفی در این نسخه بهبودیافته قرار است در همین زائده تعبیه شود. در سمت راست این زائده هم اطلاعاتی مانند سطح شارژ باتری و شبکه ارتباطی روی صفحه نمایش دیده می‌شود.

اما اپلیکیشن‌های اندرویدی چندان با این زائده U شکل سازگار نیستند. گوشی اسنشال فون PH-1 اولین گوشی اندرویدی است که با یک زائده بسیار کوچک به اندازه حسگر سلفی در حاشیه بالای پنل نمایش رونمایی شد. اغلب اپلیکیشن‌های اندرویدی قادر نیستند میزان وسعت نمایش خودشان را تا بالاتر از این زائده ادامه دهند و به همین خاطر باید نوار بالای دوربین سلفی را در اسنشال فون کاملا بدون استفاده قلمداد کنیم. بدین ترتیب توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی باید اپلیکیشن‌هایی طراحی کنند که قادر باشند از همه بخش‌های پنل جلو برای نمایش محتوا بهره گیرند.

همان‌طور که گفتیم تصاویر رندر شده این گوشی مرموز در قالب شایعه منتشر شده و هنوز وجود گوشی Mi MIX 2s از سوی مقامات شیائومی مورد تأیید قرار نگرفته است. به همین خاطر باید فعلا منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید. این تصاویر به قدری خوب هستند که نمی‌توانیم بدون تردید آن‌ها را باور کنیم.

نظر شما درباره احتمال معرفی این گوشی تحت عنوان Mi MIX 2s شیائومی چیست؟ به نظر شما آیا ممکن است طراحی این زائده در حاشیه بالای صفحه در آینده به یکی از ترندهای رایج در طراحی گوشی‌های هوشمند تبدیل شود؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Seen son

۱۳۹۶/۸/۱۸
این که همش کپی از iPhone X?

majestic1374

۱۳۹۶/۸/۱۸
ايفون x ساخته كه?????

sink

۱۳۹۶/۸/۱۸
اگر واقعی باشه ، میتونیم برای شیائومی متاسف باشیم که از طرح انقلابی mi mix 1 رسیده با این طرح کودکانه و مضحک

samuel1987

۱۳۹۶/۸/۱۸
تاحدودی شبیه به iPhone X و...