خانهاخبار
امکان ارسال عکس‌های قدیمی در استوری اینستاگرام فراهم شد

امکان ارسال عکس‌های قدیمی در استوری اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام در به روز رسانی جدید خود، امکان اضافه کردن عکس‌هایی که تاریخ ثبت آن‌ها بیش از ۲۴ ساعت گذشته است را به عکس‌های استوری ایجاد کرده است.
۱۳۹۶/۸/۱۷

در حالی که اسنپ‌چت هر روز در پی تلاش برای به دست آوردن کاربران جدید و بیشتر است، اینستاگرام به تنها راهی که برای جذب مخاطبین می‌شناسد، عمل می‌کند. و آن راهی نیست جز تقلید از اسنپ‌چت. یکی از این موارد که طرفداران بسیاری در اینستاگرام پیدا کرده است، قابلیت ساخت داستان )Stories) است. همان طور که می‌دانید برای ساخت استوری اینستاگرام، تنها می‌توانستید از عکس‌هایی که در ۲۴ ساعت گذشته با دوربین گوشی خود گرفته‌ بودید، استفاده کنید. اما در به روز رسانی جدید اینستاگرام، کاربران امکان این را دارند که از همه‌ی عکس‌های موجود در گوشی استوری بسازند.

image

هنگامی که یک عکس یا ویدئو را که بیش از ۲۴ ساعت گذشته گرفته‌اید، به استوری اضافه می‌کنید، این عکس یا ویدئو با یک برچسب (sticker) تاریخ جدید دیده خواهد شد. هم‌چون سایر برچسب‌ها می‌توانید اندازه آن را بزرگ یا کوچک کنید، آن را بچرخانید و تغییر جهت بدهید و به شکل دلخواه خود درآورید. و به این ترتیب خاطره‌ای را از روزهای گذشته خود به یاد آورید و با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

این به روز رسانی به زودی برای کاربران اندروید و iOS قابل دسترسی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)