خانهاخبار
سهم iOS 11 در آی‌دیوایس‌ها از 50 درصد عبور کرد

سهم iOS 11 در آی‌دیوایس‌ها از 50 درصد عبور کرد

مشکلات آی‌اواس 11 بیش از همه نسخه‌های قبلی اعتراض کاربران را در پی داشته اما اپل اعلام کرده با این وجود بیش از 50 درصد کاربران دستگاه خود را به این نسخه آپدیت کرده‌اند.
۱۳۹۶/۸/۱۷

از زمان عرضه نسخه نهایی آی‌اواس ۱۱ در ۱۹ سپتامبر حالا ۴۹ روز می‌گذرد. اپل اعلام کرده که براساس آخرین اطلاعات بدست آمده در ۶ نوامبر، حالا سهم آی‌اواس ۱۱ در بین دستگاه‌های پشتیبانی کننده به ۵۲ درصد رسیده است.

در حالیکه ۳۸ درصد دستگاه‌ها همچنان از آی‌اواس ۱۰ استفاده می‌کنند و ۱۰ درصد باقی مانده به نسخه‌های قدیمی‌تر آی‌اواس مجهز هستند. 

به‌نظر می‌رسد سرعت رشد آی‌اواس ۱۱ نسبت به نسخه ۱۰ کندتر است. چراکه آی‌اواس ۱۰ توانسته بود در مدت ۴۵ روز به سهم ۶۰ درصدی دست یابد. یکی از علل کندی این رشد می‌تواند مشکلات گزارش شده از آی‌اواس ۱۱ در روزهای اخیر باشد. مشکل مصرف زیاد از حد باتری، فریز شدن گاه و بی‌گاه و مشکلات ریز و درشت دیگر، کاربران را از آپدیت به این نسخه ناامید کرده است.

هم‌اکنون iOS 11.2 به نسخه بتای دوم رسیده و انتظار می‌رود با برطرف کردن مشکلات گزارش شده، تا کمتر از یک ماه دیگر به‌صورت نهایی عرضه شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

احمد

۱۳۹۶/۸/۱۷
سلام
ببخشيد دوستان الان كسى هست كه ب آخرين نسخه آى او اس يعنى ١١.١ آپديت كرده باشه و ب ما بگه مشكل مصرف باطرى حل شده يا نه؟ بخصوص سون پلاس
ممنون

Fazel Lashgari

۱۳۹۶/۸/۱۷
من 11.1 نصب كردم باگهاش از 11.0 بيشتر خيلي بيشتر مصرف باتري هم چنگي به دل نميزنه iPhone se يكي از مزيتهاش باتري خوبش بود كه با اين آپديتها به فنا رفت.

آرمین_2050

۱۳۹۶/۸/۱۷
من آیفون 7 دارم
فعلا به ios 11 آپدیت نمی کنم تا مشکل مصرف زیاد باتری رو درست کنه !