خانهاخبار
بالاخره ورژن دوم بازی پرطرفدار Monument Valley سهم اندروید شد

بالاخره ورژن دوم بازی پرطرفدار Monument Valley سهم اندروید شد

امروزه تنوع بازی‎های اندروید و iOS آنچنان زیاد است که گاهی کاربران را سردرگم می‎کند. با این حال تجربه نشان داده که توجه به بازی‎های معمایی بسیار مورد توجه است. از جمله بازی‏‎های مشهور این ژانر باید به Monument Valley اشاره کرد که یکی از بهترین‎ها در نوع خود به شمار می‎رود.
۱۳۹۶/۸/۱۷

اگر از دوستداران بازی‎های موبایل هستید، حتما با بازی رمزآلود Monument Valley آشنایی دارید. این بازی از جمله بازی‎های پازل گونه است و کاربران اندروید و iOS را به دنیای پر چالش خود فرا می‎خواند. از آنجا که اولین ورژن این بازی با استقبال بی‎نظیر کاربران روبرو شد نسخه 2 آن حدود 5 ماه پیش برای کاربران iOS در اپ استور قرار گرفت. پس از گذشت حدود 5 ماه، اکنون نیز امکان دانلود نسخه اندرویدی آن برای کاربران دستگاه‎های اندرویدی فراهم شده است.

image

هرچند که بازه زمانی 5 ماهه برای تولید نسخه اندروید این بازی زمان قابل توجهی است، جای بسی خوشحالی است که بالاخره امکان نصب این پازل روی دستگاه‎های اندروید فراهم شده است. استقبال کاربران از ورژن نخست، توسعه‎دهندگان را بر آن داشت تا با افزودن چالش‎های بیشتر جذابیت‎های نسخه جدید را افزایش دهند و کاربران را ناچار به صرف زمان بیشتر برای حل معماهای پازل نمایند.

تفاوت این نسخه با نسخه پیشین در ماجراجویی‎های متفاوت این نسخه و قرار دادن مادر داستان در نقش قهرمان داستان است. «رو» نام شخصیت مادر است که در مرحله‎های ابتدایی به آموزش دخترش می‎پردازد، به طور مثال در مرحله نخست «رو» قدم به قدم همراه دخترش است و برای موفقیتش تلاش می‎کند. اما در مراحل بعدی بازی او را رها می‎سازد تا به تنهایی به کشف اسرار پازل بپردازد.

بد نیست بدانید این نسخه در اپ استور و پلی استور برای دوستدارن با قیمت 5 دلار در دسترس قرار گرفته است. اما اگرچه برخی اپ‎ها در مراحل بعد از نصب، کاربر را مجبور به پرداخت هزینه اضافه می‎کند، در این بازی هیچ هزینه دیگری به کاربران تحمیل نخواهد شد.


image
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

sia

۱۳۹۶/۸/۱۷
سه روز پیش اومد تازه خبرشو میزارید

سیامک

۱۳۹۶/۸/۱۷
حرف نزن لطفا برو جلوی موهاتو مث این مدل تبلیغ سامسونگ بزن قشنگ شبیه ایفون شی

aaasi

۱۳۹۶/۸/۱۷
ای جووووووووون ??? خیلی منتظرش بودم. بی نظیره این بازی

italodance

۱۳۹۶/۸/۱۷
iOS در تنوع بازیهای انحصاری از اندروید سبقت زیادی گرفته بطوری که اخیرا با حذف گزینه رویت و دانلود appstore باعث افزایش و پورت شدن بازیهای پولی و باکیفیت و انحصاری دیگه برنامه نویسان خیالشان بابت هک و کرک راحت شده و میوتنند مانور بهتری بدند برعکس ان طرف اندروید فقط spam خانه شده و گوگل پلی نمیدونه با spam ها چی کار کنه

Amir

۱۳۹۶/۸/۱۷
انوقت چجوریه من یه هفته بعد عرضه روی ios من رو اندروید ان هم مود شده بازی میکردم