خانهاخبار
مشخصات‌ و قیمت نهایی OnePlus 5T فاش شد

مشخصات‌ و قیمت نهایی OnePlus 5T فاش شد

به‌تازگی گوشی پرچمدار OnePlus 5T در آزمون GFXBench فاش شده است که مشخصات‌نهایی پرچمدار جدید وان‌پلاس را به نمایش می‌گذارد. براساس اطلاعات ارائه شده، قیمت OnePlus 5T از 600 دلار بیشتر نخواهد بود.
۱۳۹۶/۸/۱۶

شرکت وان‌پلاس به‌زودی نسخه بدون لبه‌ گوشی پرچمدار 2017 خود، OnePlus 5 را عرضه خواهد کرد. این مدل که با نام تجاری OnePlus 5T عرضه خواهد شد، با شماره مدل A5010 شناخته می‌شود و به‌تازگی در آزمون GFXBench فاش شده است.

نتایج به‌دست آمده از گوشی پرچمدار OnePlus 5T، تأیید می‎کند که این مدل به نمایشگر 6.0 اینچی مجهز شده است؛ صفحه‌نمایش OnePlus 5T با اینکه نسبت به گوشی OnePlus 5 اندازه بزرگ‌تری دارد، رزولوشن Full HD + خواهد داشت. شرکت وان‌پلاس، گوشی پرچمدارش را به یک نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل مجهز کرده است؛ در واقع نمایشگر گوشی پرچمدار جدید OnePlus 5T، نسبت ابعاد 18 به 9 دارد و کشیده است. برای مقایسه، بد نیست اشاره کنیم که رزولوشن نمایشگر OnePlus 5، فول اچ‌دی بوده و نسبت ابعاد صفحه‌نمایش 16 به 9 است.

image

 

 براساس شایعات منتشر شده، گوشی جدید وان‌پلاس حاشیه‌های باریکی خواهد داشت و به همین جهت، دکمه‌ی فیزیکی Home از حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف شده است و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی گوشی قرار می‌گیرد.

گوشی جدید OnePlus 5T در زمینه عکاسی، نسبت به OnePlus 5 پیشرفت‌ کرده است؛ این مدل از یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و برقراری مکالمه‏‌های تصویری استفاده می‎کند که براساس اطلاعات به‎دست آمده، می‏تواند با رزولوشن Full HD به فیلم‌برداری بپردازد. برای دوربین اصلی نیز به سنسور 16 مگاپیکسلی اشاره شده است که براساس شایعات، دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی انتخاب خواهد شد؛ آزمون GFXBench موفق نشده است تا تمامی اطلاعات مربوط به دوربین اصلی را به دست بیاورد.

در آزمون GFXBench دو مدل از گوشی OnePlus 5T فاش شده است؛ یک مدل با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد و مدل دیگر با قیمت بیشتر به هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. چیپ‎‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی به گوشی جدید OnePlus 5T قدرت می‌دهد که پیشرفت چشمگیری نسبت به OnePlus 5 نداشته است.

با وجود اینکه گوشی پرچمدار OnePlus 5T در پاییز 2017 عرضه خواهد شد، سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 را به همراه دارد؛ با این‌حال، ممکن است در دقایق آخر تغییراتی در سیستم‌عامل گوشی OnePlus 5T ایجاد شود و شرکت سازنده آن‌را با آخرین نسخه از پلت‌فرم موبایلی اندروید یعنی اندروید اوریو 8.0 ارائه دهد.

image

شرکت وان‌پلاس پس از مدت‌ها، تأیید کرده است که گوشی OnePlus 5T عرضه خواهد شد و شایعات قبلی مبنی بر عدم عرضه این مدل و ارائه OnePlus 6 در اوایل سال آینده، صحت ندارد. آن‌طور که پیداست، شرکت چینی سازنده تصمیم دارد تا گوشی پرچمدار جدیدش را در شهر نیویورک در ایالات متحده معرفی نماید؛ براساس اعلام رسمی، OnePlus 5T با قیمتی کم‌تر از 600 دلار عرضه خواهد شد.

مدتی پیش، موجودی گوشی OnePlus 5 در بسیاری از بازارها به اتمام رسید و همین موضوع باعث شد تا شایعات مختلفی مبنی بر عرضه OnePlus 5T یا نسل بعدی یعنی OnePlus 6 شکل بگیرد؛ هرچند در آن زمان، اعلام شده بود که تقاضای بیش از حد برای گوشی پرچمدار جدید OnePlus باعث اتمام موجودی OnePlus 5 شده است. براساس گمانه‌زنی‌ها، OnePlus 5T از نظر طراحی به گوشی جدید شرکت اوپو یعنی OPPO R11s شباهت دارد که به‌تازگی، معرفی شده است. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

samuel1987

۱۳۹۶/۸/۱۶
عجب تلفن همراه نازنین و خوبی خواهد بود این وان پلاس در راه، با هر نامی که باشه تفاوتی نداره مهم خوب بودنش هست به خصوص نسخه حرفه ای تر و بهترش با بهرمندی از RAM8 گیگابایتی LPDDR4X و...