خانهاخبار
اسم‌رمز احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ فاش شد

اسم‌رمز احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ فاش شد

براساس گزارش جدیدی که در کره جنوبی منتشر شده است، سامسونگ تولید آزمایشی فبلت گلکسی نوت 9 را در سه ماهه اول سال آینده آغاز خواهد کرد و این مدل با اسم‌رمز Crown در حال توسعه است.
۱۳۹۶/۸/۱۵

شرکت سامسونگ برای رونمایی از گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 در سال آینده آماده می‌شود و به همراه پرچمداران جدید سامسونگ از سری گلکسی اس، فبلت گلکسی نوت 9 نیز معرفی خواهد شد. اگر گزارش تازه منتشر شده از کره جنوبی صحت داشته باشد، فبلت گلکسی نوت 9 با اسم‌رمز Crown به بازار عرضه می‎شود.

فبلت پرچمدار جدید سامسونگ که با اسم‌ «گلکسی نوت 9» عرضه خواهد شد، در نیمه دوم سال 2018 عرضه می‌شود. یک تأمین‌کننده محلی که خواسته نامش فاش نشود، به The Bell اعلام کرده است که به‎زودی عرضه قطعات سخت‌افزاری به سامسونگ را آغاز خواهد کرد؛ انتظار می‌رود این قطعات برای تولید آزمایشی فبلت گلکسی نوت 9 در سه ماهه اول 2018 مورد استفاده قرار بگیرد.

image

شرکت سامسونگ احتمالاً برای سال آینده، فبلت گلکسی نوت 9 را به نمایشگر 6.3 اینچی اینفینیتی دیسپلی مجهز خواهد کرد؛ همچنین گمان می‎رود سایر اجزای سخت‌افزاری پرچمدار جدید سامسونگ مانند گلکسی نوت 8 باشد. انتظار می‌رود کره‌ای‌ها برای سال آینده، روی بهبود دوربین و قلم S-Pen فبلت گلکسی نوت 9 متمرکز شوند.

در ماه اوت، شرکت سامسونگ فبلت گلکسی نوت 8 (بررسی تخصصی در جی‌اس‌ام) را با تراشه اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 کوالکام معرفی کرد. در چین و ایالات متحده، گلکسی نوت 8 به چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است و شرکت سامسونگ فبلت پرچمدار جدید خود را با تراشه اختصاصی اگزینوس 8895 در سایر کشورها عرضه می‎کند.

براساس پیش‌بینی‏‌ها، انتظار می‌رود روند مذکور برای انتخاب دو تراشه مختلف برای سری گوشی‌های پرچمدار سامسونگ ادامه داشته باشد؛ براساس گمانه‌زنی‎ها، حداقل یک مدل از فبلت گلکسی نوت 9 در سال آینده با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد.

در رابطه با این تراشه، باید گفت که چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام در ماه دسامبر به صورت رسمی معرفی می‌شود؛ تراشه مذکور، چیپ‌ست پرچمدار کوالکام برای سال 2018 خواهد بود که به هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.45 گیگاهرتز مجهز شده است. انتظار می‌رود واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو از سری 600 (احتمالاً آدرنو 630) در چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام مورد استفاده قرار بگیرد.

image

از نظر طراحی گلکسی نوت 9، مینگ‌چی کو مدعی است شرکت سامسونگ این فبلت را به عنوان اولین گوشی خود با سنسور اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارائه خواهد داد؛ سری گلکسی اس 9 در سال آینده مانند نسل قبل با حسگر اثرانگشت در پنل پشتی عرضه خواهد شد. براساس گمانه‌زنی‎‌ها، سامسونگ نمی‌تواند تا زمان عرضه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، فناوری لازم را برای جای‌گیری سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر آماده کند اما فبلت گلکسی نوت 9 که در نیمه دوم سال 2018 عرضه می‌شود، به حسگر اثرانگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد.

البته باید توجه داشت که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است؛ به همین جهت، ممکن است فبلت گلکسی نوت 9 با اسم‌رمز دیگری توسط سامسونگ توسعه بیاید و اسم‌رمز Crown مربوط به یکی‌دیگر از محصولات جدید کره‌ای‏‌ها باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
سلام میگم میشه دقیقا بگین کی نوت نه کی میاد؟

سعید

۱۳۹۶/۸/۱۶
اسم رمز u12 البته اگه تا اون موقع ورشکست نشه اینه: Full Hang 12

Yh

۱۳۹۶/۸/۱۵
اسم رمزشو باید میذاشت freeze... اینجوری ملموس تر بود