خانهاخبار
عرضه مدل‎های تازه‎ ساعت نوکیا استیل در رنگ‎های جدید

عرضه مدل‎های تازه‎ ساعت نوکیا استیل در رنگ‎های جدید

هر چه می‌گذرد رقابت در بازار تن‌پوش‌های دیجیتال داغ‎تر می‌شود و شرکت‎ها نیز برای ربودن گوی سبقت از دیگران با محصولاتی جذاب‎تر در این عرصه ظاهر شوند. نوکیا یکی از آن شرکت‎هایی است که تلاش می‎کند با ساعت نوکیا استیل از بازار رو به رشد تن‌پوش‎های دیجیتال سهم بیشتری داشته باشد.
۱۳۹۶/۸/۱۳

به تازگی وب‎سایت رسمی شرکت نوکیا این امکان را برای علاقه‎مندان ساعت‎های هوشمند فراهم کرده است تا رنگ‎های سیاه و قرمز طلایی ساعت نوکیا استیل را، که در تعداد محدودی تولید شده‎اند، به صورت آنلاین خریداری کنند. مدل‌های معمولی ساعت نوکیا استیل قبلا با قیمت 129.5 دلار عرضه شده بودند، اما کاربران خاص‌پسندی که می‎خواهند ساعت هوشمند خود را از میان این نمونه‎های محدود انتخاب کنند باید 149.5 دلار برای متمایز شدن از سایرین، هزینه کنند.

image

 

بند چرم اضافه‎ای نیز به همراه این دو مدل جدید در اختیار خریدار قرار داده می‎شود با این توضیح که کاربر برای دریافت بند یدک در مدل سیاه‌ رنگ مجبور است 50 دلار و برای مدل قرمز طلایی باید 30 دلار بیشتر بپردازند.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد مدل‎های خاص ساعت نوکیا استیل بدست بیاورید، یا اینکه این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید، به این به این صفحه از سایت نوکیا مراجعه کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)